ابزار تلگرام

آپلود عکسابزار تلگرام برای وبلاگ

احمد محمود :: آ خدا ( وب مهربانی )

آ خدا ( وب مهربانی )

( مطلب نداری بردار ؛ مطلب داری بذار )

آ خدا ( وب مهربانی )

( مطلب نداری بردار ؛ مطلب داری بذار )

آ خدا ( وب مهربانی )

برای اولین بار
- بعد از دیوار مهربانی و طاقچه مهربانی -
اینک :
« وب مهربـــــــــــانی »
مطلـــــب داری بــــــــــذار
مطلــــب نداری بــــــــــــردار
( مطالب دوستان به اسم خودشان منتشر خواهد شد.
ترجیحا مطالبی متناسب با آ خدا )

*******************************
*******************************
تذکر:
لزوما داستان ها و خاطراتی که در این وبلاگ نوشته میشن مربوط به زمان حال نیست بلکه تجربیات تبلیغی سال ها ومحلات مختلف بنده و بعضا همکاران بنده است و حتی در مواردی پیاز داغ قضیه هم زیادتر شده تا جاذبه لازم را پیدا کنه.
بنابراین خواننده محترم حق تطبیق این خاطرات بر محل تبلیغی فعلی حقیر رو ندارد...

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندها
پیوندهای روزانه

احمد محمود

چهارشنبه, ۱ دی ۱۳۹۵، ۰۱:۵۹ ب.ظ

- احمد واقعا پسر خوبیه

- آره احمد خیلی خوبه


- محمود هم بچه ی بدی نیست

- میشه گفت: آقاست


- ولی احمد یه چیز دیگه ست

- خوب اون که معلومه


- محمود البته سنّاً کوچکتره

- بهتر از احمد نباشه کمتر نیست!!


- همه ی امیدم به احمدمه

- چقدر داداشا با همدیگه میتونن فرق داشته باشند!!!


_ و حرف از احمد و محمود هنوز ادامه داشت که جهت پیشگیری از سرگیجه، پا شدم جامو عوض کردم!! _


(مجلس عروسی؛ مکالمه بین پدر احمد محمود با یکی از فامیلاشون اینا !! خخخخخ)

  • محمد تدین (شورگشتی)

احمد محمود

تعارفات دروغین

قضاوت

نظرات  (۴)

  • رسانه بلند
  • خانه
    درباره ما
    تماس با ما
    ثبت تبلیغات
    خبر - ظریف: اشتباه کردم به حرف کری اعتماد کردم و مسئولیت آن را می‌پذیرم


    کپی با ذکر نام سایت مجاز است .
    پاسخ:
    ...
    سلام.کم حوصلگی کردید که جاتون رو عوض کردید.
    اینطور مواقع فکر کنید با اتوبوس یا قطار در سفر اید.
    آیا میتونید جاتون رو به راحتی عوض کنید ؟ نمیتونید.

    نهایتا بر می گردید می گید لطفا غیبت نکنید یا یواش
    حرف بزنید تا حداقل مزاحم دیگران نباشید.

    آقا این حالا اینقدر اعصاب من رو خورد نمیکنه که مثلا
    گاهی حرف شما رو میزنند و میشنوید، ولی چون نام
    نمیبرند یا رمزی میگن و مجهول و فقط میتونید بعنوان
    یک حدس به حساب بیارید...!
    این حرف میتونه از طرف آشنایان یا غریبه ها باشه...!
    اینم بگم عکس العملم در خود خوری خلاصه میشه:(

    آقا چه خوب و چه بد دوست ندارم حرف من رو مرموز،
    گمنام یا مجهول کسی بزنه... ولی امروز تو خط واحد
    با اینکه حدس هایی میزدم که ممکنه لا به لای حرفها
    دوستی آشنایی در یکی از صندلی های پشتی بنده
    رو دیده و از من داره حرف میزنه، با این حال صبر کردم
    چون مجبور بودم بنشینم تا به مقصد برسم.از کوره در
    نرفتم و گوش دادم و متوجه شدم نه این همه حرف و
    حرف و حرف و حرف زدند همه پشت سری ها و یکی
    از این حرف ها در نهایت مربوط به من نبوده.

    این که صبر کنیم و زود از کوره در نریم یعنی مسئله را
    پاک نکنیم، بلکه اون رو حلش کنیم یا در خود یا دیگری.
    پاسخ:
    سلام علی جان!
    این بحث بیش از آنکه ناظر به غیبت باشه، متوجه نوع حرفایی ست که در همراهی مخاطبمون بیان می کنیم...
    این خیلی بده که هر جور مخاطبمون در قبال مسائل روز و افراد جامعه موضع گیری کرد، ما هم همون رشته رو بگیریم و پیش بریم بی انکه به حق و باطل و متضاد و متاقض بودن کلماتمون کاری داشته باشیم!!
    این نوع مکالمه واقعا تهوع آور و مسخره ست و تحملش واقعا سخت وسنگینه.
  • علی حقیقی
  • سلام علیکم
    خوب هستید حاج آقا...؟
    خیلی جالب بود... داریم از این موارد...
    حاج آقا اومدن از یه جوونی تعریف کنن دروغم نباشه
    گفتن: انقدر پسر خوبیه... انقدر جوون پاکیه...
    خیلی پاکه... اصن پاک پاکه... نه اهل نمازه نه اهل روزه است... کلا پاکه...
    پاسخ:
    سلام علیکم بزرگوار!
    تشکر از شما عزیز!

    خخخخخ داستانکتون قشنگ بود!
    حالا بعضی اینجا رو واقعا بین خوبی و بدی طرف، و تقید و عدم تقید او به مسائل دین ملازمه ای نمیدونند.

    اما حرف من از تعارض گویی ها وتعارفات بی پایه و اساسی ست که همگان به غلط بودن اون اذعان داریم اما در بینمان به شدت رواج هم داره!!
    درسته.از این زاویه(که گفتید) به موضوع نگاه نکرده بودم.
    پاسخ:
    اصل نظرم اتفاقا متوجه این نکته بود

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی