ابزار تلگرام

آپلود عکسابزار تلگرام برای وبلاگ

اخلاق سگی :: آ خدا ( وب مهربانی )

آ خدا ( وب مهربانی )

( مطلب نداری بردار ؛ مطلب داری بذار )

آ خدا ( وب مهربانی )

( مطلب نداری بردار ؛ مطلب داری بذار )

آ خدا ( وب مهربانی )

برای اولین بار
- بعد از دیوار مهربانی و طاقچه مهربانی -
اینک :
« وب مهربـــــــــــانی »
مطلـــــب داری بــــــــــذار
مطلــــب نداری بــــــــــــردار
( مطالب دوستان به اسم خودشان منتشر خواهد شد.
ترجیحا مطالبی متناسب با آ خدا )

*******************************
*******************************
تذکر:
لزوما داستان ها و خاطراتی که در این وبلاگ نوشته میشن مربوط به زمان حال نیست بلکه تجربیات تبلیغی سال ها ومحلات مختلف بنده و بعضا همکاران بنده است و حتی در مواردی پیاز داغ قضیه هم زیادتر شده تا جاذبه لازم را پیدا کنه.
بنابراین خواننده محترم حق تطبیق این خاطرات بر محل تبلیغی فعلی حقیر رو ندارد...

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندها
پیوندهای روزانه

اخلاق سگی

چهارشنبه, ۱۶ خرداد ۱۳۹۷، ۰۲:۰۰ ب.ظ

سحر شب قدری داشتم از مراسم بر می گشتم یه سگی وسط کوچه رو گرفته شروع کرد به پارس کردن به طرف من
مردد شدم جلوتر برم یا نرم؟! دلمو زدم به دریا چاره ای هم نبود خونه ما وسط کوچه قرار داشت!
مصمم که به سمتش حرکت کردم دیدم داره یواش یواش عقب میشینه
هرچه سرعتمو تندتر می کردم اونم سرعت فرارشو بیشتر می کرد مخصوصا وقتی تظاهر کردم خم شدم و چیزی از زمین برداشتم.
خلاصه تا ته کوچه دنبالش کردم به تلافی همه مواردی که سگها منو دنبال کرده بودند! و رسیدم به حرف اهالی که می گفتن: سگ اگه ازش ترسیدی باختی اما اگه محکم جلو بری دمشو میذاره رو کولش و درمیره

پستمو تو این ایام بخوام ارزشی کنم باید بگم:
دنیا هم اخلاقی کاملا سگی داره اگه با اعتماد به نفس و اراده بهش حمله ور شدی که شدی وگرنه منتظر باش اون به تو یورش ببره و زمینت بزنه.

  • محمد تدین (شورگشتی)

نظرات  (۵)

تعبیر زیبایی بود...
احسنت حاج آفا.
پاسخ:
لطفتان مستدام

پیروزباشین
سلام
حقیقت بسیار زیبا بود.تشکر
پاسخ:
سلام برشما
همینطوره
سلامت باشین
تعبیر سیاسیشم میشه اینکه اگه دولت مردا دنبال کشورای قلدر و زورگو میدوییدن و کم نمیاوردن الان روزگارمون این نبود...
التماس دعا حاج اقا
پاسخ:
الان که بدجور پاچه مونو گرفتند
یه حرکت جدی لازمه. اونام انگار به این باور رسیدند که اهلش نیستیم از شعار فراتر بریم!

سربلندباشین عزیزدل!
انتقام رو خوب اومدی :))))
پاسخ:
کی گفته در انتقام لذت نیست؟!!! خخخخخ
خیلی عالی واقعا لذت بردم
پاسخ:
لطف دارین...

پاینده باشین

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی