ابزار تلگرام

آپلود عکسابزار تلگرام برای وبلاگ

الله اکبر :: آ خدا ( وب مهربانی )

آ خدا ( وب مهربانی )

( مطلب نداری بردار ؛ مطلب داری بذار )

آ خدا ( وب مهربانی )

( مطلب نداری بردار ؛ مطلب داری بذار )

آ خدا ( وب مهربانی )

برای اولین بار
- بعد از دیوار مهربانی و طاقچه مهربانی -
اینک :
« وب مهربـــــــــــانی »
مطلـــــب داری بــــــــــذار
مطلــــب نداری بــــــــــــردار
( مطالب دوستان به اسم خودشان منتشر خواهد شد.
ترجیحا مطالبی متناسب با آ خدا )

*******************************
*******************************
تذکر:
لزوما داستان ها و خاطراتی که در این وبلاگ نوشته میشن مربوط به زمان حال نیست بلکه تجربیات تبلیغی سال ها ومحلات مختلف بنده و بعضا همکاران بنده است و حتی در مواردی پیاز داغ قضیه هم زیادتر شده تا جاذبه لازم را پیدا کنه.
بنابراین خواننده محترم حق تطبیق این خاطرات بر محل تبلیغی فعلی حقیر رو ندارد...

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندها
پیوندهای روزانه

الله اکبر

سه شنبه, ۳۰ آذر ۱۳۹۵، ۰۲:۱۵ ب.ظ

اومده میگه: نماز بچه ها و خانم معلما اشتباه نیست؟!!

میگم: چرا؟!

میگه: آخه شما الله اکبر میگین ولی اونا هنوز نشسته ند؟! و فقط من بلند میشم و با شما می خونم؟!

گفتم: نه باطل نیست البته هرچه زودتر ببندند بهتره و ثواب بیشتری می برند، شما هم البته وقتی میتونین اقتدا کنین که صفهای جلو تکبیرشونو اگه نگفته ند، لااقل آماده ی تکبیر شده باشند...

قضیه برام عجیب بود یه کم بیشتر که سؤال کردم دیدم این طفلک با الله اکبر اقامه ی ما بلند می شده و نمازشو می بسته!!! خخخخخ


+ چقدر بده روزی بفهمیم آن چیزی که مایه ی اعتراض ما به دیگران بوده، در اصل متوجه خود ما بوده تا دیگران!!

  • محمد تدین (شورگشتی)

تکبیرةالاحرام

نماز جماعت مدارس

نظرات  (۲)

  • علی حقیقی
  • سلام علیکم
    به این بنده خدا جدا خسته نباشید عرض میکنم
    پاسخ:
    سلام علیکم ورحمةالله

    جالبیش این بود که فکر می کرد نماز دیگرانه که اشکال داره!!!
    ای جان :)
    بچگی :))))
    راستش یاد خاطره ای از دوران تحصیل در مقطع راهنمایی افتادم؛
    ما چون یه مدتی روحانی نداشتیم نماز خونه مدرسه تق و لق بود
    و وقتی یک بار رفتم نماز خونه دیدم بسته است روم نشد بپرسم
    و از فرداش یه زیر انداز همراه خودم در کیف آوردم و زنگ تفریح رو
    در کلاس موندم نمازم رو خوندم و انتظامات هم با دیدن من در حال
    نماز، بهم چیزی نمی گفتند و میرفتند و دو روزی این کار رو کردم.

    روز بعد مدیر خودش شخصا بازرسی کرد تا ببینه انتظامات مدرسه
    همه رو بیرون کردند از کلاس ها در زنگ تفریح یا نه که منو میبینه!
    با تعجب پرسید: چرا اینجا نماز میخونی مومن خدا؟
    بعد من که تازه سلام دادم و نماز ظهرم تموم شد؛
    گفتم: آقا اینجا یا جای دیگه چه فرقی می کنه؟! :)
    گفت: قبول باشه ولی دیگه این کار رو نکن بیا کلید نمازخونه رو بدم.
    پاسخ:
    تقیّدتون به نماز، اونم تو اون سن و سال واقعا عالی بوده و ارزشمند.

    ملتمس دعا

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی