ابزار تلگرام

آپلود عکسابزار تلگرام برای وبلاگ

بالا غیرتاً :: آ خدا ( وب مهربانی )

آ خدا ( وب مهربانی )

( مطلب نداری بردار ؛ مطلب داری بذار )

آ خدا ( وب مهربانی )

( مطلب نداری بردار ؛ مطلب داری بذار )

آ خدا ( وب مهربانی )

برای اولین بار
- بعد از دیوار مهربانی و طاقچه مهربانی -
اینک :
« وب مهربـــــــــــانی »
مطلـــــب داری بــــــــــذار
مطلــــب نداری بــــــــــــردار
( مطالب دوستان به اسم خودشان منتشر خواهد شد.
ترجیحا مطالبی متناسب با آ خدا )

*******************************
*******************************
تذکر:
لزوما داستان ها و خاطراتی که در این وبلاگ نوشته میشن مربوط به زمان حال نیست بلکه تجربیات تبلیغی سال ها ومحلات مختلف بنده و بعضا همکاران بنده است و حتی در مواردی پیاز داغ قضیه هم زیادتر شده تا جاذبه لازم را پیدا کنه.
بنابراین خواننده محترم حق تطبیق این خاطرات بر محل تبلیغی فعلی حقیر رو ندارد...

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندها
پیوندهای روزانه

بالا غیرتاً

يكشنبه, ۶ تیر ۱۳۹۵، ۱۱:۴۰ ق.ظ

کوچه مسجد رو که رد می کنم...

اول انگشترامو درمیارم میذارم جیبم...

بعد دکمه های قبامو باز می کنم...

بعد دکمه های پیراهنمو...

بعد نوبت بیرون کرده جورابامه...

و آخرسر زیپ شلوارم!!!

درب خونه رو که باز می کنم همه ش رو با یه تکون میریزم زمین و می پرم تو رختخواب!!

یعنی خوبیش اینه اون کله صبحی کسی از کوچه مون رد نمیشه وگرنه از خنده روده بر میشه!! خخخخخخ


مدیونین فکر کنین عشق خوابم ! نه ، عشق همخوابی شاید...!!

میدونمم خواب بین الطلوعین مکروهه، حرام که نیست!

بعدشم برا اونایی که تا صبح پای وبلاگ نشسته ند که نیست!! خخخخخخ

ولی از من به شما نصیحت خواب و بیداریهاتونو بالا غیرتاً درست کنین!! این نشد وضعش!

- میدونمم بعضی بهونه ماه رمضونو میارن ، تا ته رمضانم چیزی نمونده ببینم بعدش چه گلی به سرتون میزنین!!

  • محمد تدین (شورگشتی)

تنظیم خواب

نظرات  (۱۴)

به به..حاج اقا!!چه صریح:)
من از دیشب بیدارم الانم یونیم:))ولی من عشق خوابم.نه....
پاسخ:
خخخخ
 عجله نکنین نوبت شمام میشه ایشالا
خدایا! بخت همه جوونامون رو باز بفرما...
  • سرباز جامانده
  • سرباز جامانده هستم یک مرغ.اگه ب من باشه ساعت10 و نهایتا11 خوابم.ولی خب ماهرمضون اوضاع خوابم بهم ریخته
    پاسخ:
    یک مرغ!!! خخخخخ
    گفتم بهونه ماه رمضونو میگیرین... !!
    خواستم تلنگری بزنم که تو شبهای قدر که میخواین تصمیم گیری برا زندگیتون کنین و از خدا چیزی بخواین یه زندگی منظم رو هم تو درخواستهاتون بگنجانین...
  • علی - وب اشعار سابق
  • من بهونه ماه رمضون نمیارم من بهونه بیکاری و عدم اتلاف انرزی و عدم خستگی رو میارم 24 ساعت تقریبا یکجا نشستم.اگر مثل شما کاری می کردم اینجور میخوابیدم
    وگرنه خوتون هم میدونید که اصلا تا دو روز هم بعضا خوابم نمیبره طبق مذکورا قبلم!
    پس قضیه من یه مورد استثنائی هست که با اکثر شما ها فرق میکنم چون بیکارم..

    +امروز تو ای استخدام در استان خودم دنبال کار گشتم و قراره به چند جا زنگ بزنم.
    یعنی بدم نمیاد از این وضع درام آدم شم.
    پاسخ:
    با نشستن پای نت بعید میدونم کار گیرت بیاد...
    بجای زنگ، کفش به پا باید زد و دوید...
  • سرباز جامانده
  • بهانه نیست.من خیلی سعی کردم خوابمو تو ماه رمضون درست کنم ولی نشد..ممنون میگنجانیم
    پاسخ:
    موفق باشین...
  • علی - وب اشعار سابق
  • چشم از همین امروز فردا کله سحری به هوای ورزش میرم شهر و اطرافش میگردم
    اتفاقا سحر توی همین فکر بودم شیطون گولم زد گفت بمونه برای فردا.چه خنکم بود
    پاسخ:
    موفق باشین
  • گمـــــــشده :)
  • خخخخخ
    خیلی خندیدم.
    از اول مهر تایم خوابم تنظیم شده. حداکثر تا 12. صبح هم 6 صبح بیدار می شم
    کار معجزه می کند
    قبل این 2 می رفتم بخوابم 4 خوابم می برد. زودتر از 12 بیدار نمیشدم
    پاسخ:
    احسنت...
    کار=سلامتی (جسمی وروحی)
  • علی رحمانی پور
  • ممنون
    تذکر خوب و به جایی بود
    منم چند پست پیش با عنوان یه سوال ؟؟؟
    این مطلب رو ذکر کردم
    ولی خدا رو شکر خودم جزشون نیستم زیاد
    دقیقا بهونه رمضان رو آوردند ولی دلیل اصلیش اینه که نت رایگانه اونوقت شب
    پاسخ:
    خواهش...
    بله برنامه خواب و بیداری ما منطبق با برنامه خدا نیست و همین میشه منشأ بسیاری از بیماری ها و مشکلات...

    تشکر از حضورتون
  • علی حقیقی
  • سلام علیکم حاج آقا
    حاج آقا خواب بهم میخوره ولی مثه این جغده نمی شیم دیگه...
    تلنگر به جا و مناسب و خوبی بود
    دوستان حاج آقا شوخی کردن... بین الطلوعین نمی خوابن... دعای عهد می خونن :))
    مگه نه حاج آقا؟ :))
    پاسخ:
    سلام علیکم
    برنامه مسجد ما در طی سال اینجوریه:
    نماز صبح + یکی از ادعیه معروف به تناسب:
    زیارت امین الله، زیارت آل یس، زیارت عاشورا، زیارت وارث ، حدیث کساء، دعای عهد ، دعای ندبه 

    جمعه ها یی که دعای ندبه میخونیم + صبحانه ( البته متأسفانه ماه رمضون دعای ندبه نمی خونیم!! دوستان هوس نکنن تشریف فرما بشن!! خخخخخ)
  • یا فاطمة الزهراء
  • من واقعا ماه رمضان شب و روزم برعکس شده :|
    ولی قبل ماه رمضون وقتی که لج نکرده بودم با عمه ام زود بیدار میشدم :)) از وقتی عمه ام گفت چقد خوبه حداقل تو زود بیدار میشی تا ده میخوابیدم :|
    پاسخ:
    متضرر تو این لجبازی جز خودتون نیستین!!
    برا بعد ماه رمضون ان شاءالله برنامه ریزی کنین خیلی خوبه...
    درست میشه ....
    پاسخ:
    ان شاءالله
  • دچــ ــــار
  • اینجاست که شاعر میگه حاجی یه تکون .....:)
    پاسخ:
    آ….ی
    یک روز
    یک روز
    یک روز دل افروز
    که با صد قر و اطفار حاجی فیروز
    میداد مژده نوروز
    پدر جد همین شخص جوانمرد خوش اخلاقی که امروز
    توی ملک پدر گنده‌ی من اجاره نشینه
    اونوقت سفره‌های نذری می‌چینه
    اومد خدمت با حکمت با حشمت با شوکت با دولت
    صاحب صاحب صاحب کرم عاقبت اندیش فرنگی‌وش نیکوروش نیک‌ خصال ملک‌ آباد
    و قدر قدرت الحاج الحاج الحاج معیر ملک ابن ممالک
    یعنی جد پدر گنده‌ی بنده
    که بر مقبره‌اش نور ببارد که ای وای
    حاجی از دست زمونه دل ما تنگ و رخم زرد و حواسم بی حواسست
    و گر از خاطر ناچیز بخواهی حال ما وصفی نداره
    بسکه از کله شب تا دم صبح
    خوراک ما
    خوراک ما
    خوراک ما گشنه پلو و خورش دل ضعفه شده
    دل صاحب مرده من قار قارو قارقار قارو قارقار قاروقارقار می‌کنه و هی منو بیدار می‌کنه
    اِ، قار قارو قارقار قاروقارقار می‌کنه و هی تو رو بیدار می‌کنه؟
    بسکه شست دست راستم پنیر و رو نون سفت چلوندونه
    هی همچین‌ همچین همچین‌ همچین همچین‌ همچین کرده
    شست دست راستم انگاری کلفت شده درشت شده درست مثل ترب شده
    اِ، کلفت شده درشت شده درست مثل ترب شده؟
    حاجی یه تکون
    حاجی دو تکون
    حاجی ته کیسه‌ تو بتکون
    حالا دیگه منو سر ندوون
    ببین چه زار و خسته‌ام
    هلاک نکن بابا دیگه مارو تو این زمونه
    ببین شب و روز منو و فقط وفقط خدا می‌دونه
    حاجی
    بسکه از جبر زمونه
    روی کاغذغذغذغذ گردن و دنبه سینه و رون و کپل و راسته نوشتم
    کاغذو تو اب جوش هی همچین‌ همچین همچین‌ همچین همچین‌ همچین کرده
    و خوراک آب کاغذ و با نمک چشیدم
    دل صاحب مرده‌ی من اوستای نقاشی شده
    خط و می‌کشه و رسم می‌کشه و هی عکس گوسفند می‌کشه
    اِ، خط و می‌کشه و رسم می‌کشه و هی عکس گوسفند می‌کشه
    آ..ی .آ…ی
    حاجی
    دویدم و دویدم به شهر غم رسیدم
    اما دلم تو این شهر طاقت غم نداره
    حاجی سر جدت قسم
    نگو نه که خیلی خسته‌ام
    یه رحمی بر دلم کن
    تو حل مشکلم کن
    این خسته‌ی ما
    طاقت غم نداره
    به هر حال به هر حال
    به هر حال
    به هر حال
    به من قرض بده
    یک دو سه قطعه
    زر زرد زر سرخ
    افسونگر خناز
    به رنگ می و عناب
    که چون هست مرا زخم به اثنی عشر و میل سیاحت به سر
    و عزم سفر در دل و لیکن لیکن
    لیکن همه گویند که خرج سفر و ماندن و خوش بودن در ملک اروپا بسیار گرانست
    گفتی که گرانست؟
    بسیار گرانست
    چیزی که عیانست چه حاجت به بیان است
    چیزی که عیانست چه حاجت به بیان است
    چیزی که عیانست چه حاجت به بیان است
    چیزی که عیانست چه حاجت به بیان است
    قر آهنگی که گذاشتین که از آهنگایی که ما گوش میکنیم بیشتره که :-/ :-/
    هرچند واسه ما اصن قر نداره :-/
    ~~~~~~~~~
    فردا کلیپتون رو اینترنت منتشر میشه....از ما گفتن بود!
    خخخخخخ
    پاسخ:
    گذاشتم که اونایی که نشنیدن بدونن این حاجی ربط به اون حاجی نداره!!
    کار دچار عزیز بود ما رو دچار بدان کرد!!!
    گوش ندادمش از ریختش معلومه البته چه اهنگی ازش درمیاد!!!
  • دچــ ــــار
  • اینجاست که میگن ف میره فرحزاد :) :)
    پاسخ:
    خخخخخخخ
    دلت شاد
  • mahjobeh modanloo
  • خخخخخخ
    حاج آقا شمام مث مایین که!!
    ما توی ماه رمضون فوقش تا 4 بعداظهر میخوابیم
    دوستان از این بالاترم هستن
    البته بماند که کنکور هم داریم
    پاسخ:
    نه دیگه مام بخوابیم تا اونجاها دیگه قد نمیده!! خخخخ
    مجبورا یعنی!! خخخخخ
    ظهر برنامه نماز و سخنرانی داریم و...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی