ابزار تلگرام

آپلود عکسابزار تلگرام برای وبلاگ

بحثی پیرامون عکس های پروفایل :: آ خدا ( وب مهربانی )

آ خدا ( وب مهربانی )

( مطلب نداری بردار ؛ مطلب داری بذار )

آ خدا ( وب مهربانی )

( مطلب نداری بردار ؛ مطلب داری بذار )

آ خدا ( وب مهربانی )

برای اولین بار
- بعد از دیوار مهربانی و طاقچه مهربانی -
اینک :
« وب مهربـــــــــــانی »
مطلـــــب داری بــــــــــذار
مطلــــب نداری بــــــــــــردار
( مطالب دوستان به اسم خودشان منتشر خواهد شد.
ترجیحا مطالبی متناسب با آ خدا )

*******************************
*******************************
تذکر:
لزوما داستان ها و خاطراتی که در این وبلاگ نوشته میشن مربوط به زمان حال نیست بلکه تجربیات تبلیغی سال ها ومحلات مختلف بنده و بعضا همکاران بنده است و حتی در مواردی پیاز داغ قضیه هم زیادتر شده تا جاذبه لازم را پیدا کنه.
بنابراین خواننده محترم حق تطبیق این خاطرات بر محل تبلیغی فعلی حقیر رو ندارد...

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندها
پیوندهای روزانه

بحثی پیرامون عکس های پروفایل

شنبه, ۲۱ اسفند ۱۳۹۵، ۱۰:۳۶ ب.ظ

Mary, [۰۸.۰۳.۱۷ ۱۹:۴۶]

⭕️⭕️⭕️

سوال امشب

اقای شورگشتی

استاد بزرگوار

لطفا امشب درباره ی عکس پروفایل صحبت کنین

محمد شورگشتی, [۰۸.۰۳.۱۷ ۲۱:۱۵]

سلام علیکم جمیعا. ببینین عکس پروفایل از اون چیزهایی ست که میتونه معرف فرد محسوب بشه... معمولا در آغاز ارتباطهای مجازی میرن و عکسایی که طرف گذاشته نگاه میکنن... بنابراین شما دوست دارین دیگران براتون چه قضاوتی داشته باشند؟! این دست خود شماست... 


محمد شورگشتی, [۰۸.۰۳.۱۷ ۲۱:۱۶]

گاهی طرف میگه بهم حرفای ناجور زدند بعد که میبینی میبینی نیمی از مشکل متوجه خود او بوده با عکسایی که گذاشته دیگران رو در مورد خودش به غلط انداخته!  با اسمی که برا خودش انتخاب کرده!


محمد شورگشتی, [۰۸.۰۳.۱۷ ۲۱:۱۶]

مثل دختری که رعایت حجاب رو نمیکنه و بزک کرده تو کوچه خیابون حاضر میشه بعد بخواد این فرد به جوونا اعتراض کنه که چرا نگاش میکنن متلکش میگن؟! خوب مشکل مال خودت بوده نه اون


خدایا من.غیر از تو کسی رو ندارم, [۰۸.۰۳.۱۷ ۲۱:۱۷]

[In reply to محمد شورگشتی]

سلام علیکم حاج آقا بزرگوار


محمد شورگشتی, [۰۸.۰۳.۱۷ ۲۱:۱۷]

از طرف دیگه اسامی و عکسای پروفایل افراد مثل یه تابلوی تبلیغاتی ست... که میتونه باهاشون تبلیغ کنه یا ضد تبلیغ


محمد شورگشتی, [۰۸.۰۳.۱۷ ۲۱:۱۸]

[In reply to خدایا من.غیر از تو کسی رو ندارم]

سلام بر شما و طاعات قبول


محمد شورگشتی, [۰۸.۰۳.۱۷ ۲۱:۱۹]

و بعضا جدای از همه اینها به لحاظ شرعی مهیج هست و اون دیگه جای توصیه و پیشنهاد نیست بلکه کار حرامی خواهد بود و لزوما باید از آن پرهیز بکنه


محمد شورگشتی, [۰۸.۰۳.۱۷ ۲۱:۲۲]

حالا این توصیه کلی ست اما در مثل گروههای قرآنی و مذهبی مسلما باید این نکات بیشتر رعایت بشه


Mary, [۰۸.۰۳.۱۷ ۲۱:۲۳]

[In reply to محمد شورگشتی]

سلام

استاد بزرگوار شب بر شما خوووش


محمد شورگشتی, [۰۸.۰۳.۱۷ ۲۱:۲۳]

[In reply to Mary]

سلام. شب شما هم خدایی


خ.م خ.م, [۰۸.۰۳.۱۷ ۲۱:۲۴]

سلام حاج اقا خیلی ممنون از توضیح کامل شما مرسی

.

.

Mary, [۰۸.۰۳.۱۷ ۲۱:۲۴]

بعضی از خانوما

عکس خودشونو میزارن

ایراد یا اشکالی داره؟

یا عکسهای خونوادگی؟

.

.

خدایا من.غیر از تو کسی رو ندارم, [۰۸.۰۳.۱۷ ۲۱:۲۵]

راستش دراین مورد من با خیلی خانم ها بحث کردم 

اکثر شون هم عکس هاشون رو برداشتند


محمد شورگشتی, [۰۸.۰۳.۱۷ ۲۱:۲۵]

[In reply to Mary]

بحث شرعی به کنار... متأسفانه سوء استفاده هایی که دیگران از این عکسها ممکنه بکنن فرد رو وادار میکنه به تصمیمگیری عاقلانه تری در این خصوص


محمد شورگشتی, [۰۸.۰۳.۱۷ ۲۱:۲۵]

کم نیستند که دچار دردسرهایی از این ناحیه شدن


Mary, [۰۸.۰۳.۱۷ ۲۱:۲۶]

یک توضیح دیگه

هم میخوام

فلسفه ی عکس چیه

بعضیا میگن

چون عکس روح نداره

مهم نیست چطور باشه


محمد شورگشتی, [۰۸.۰۳.۱۷ ۲۱:۲۶]

اصلا قصد و غرض چیه؟! اگه بحث نمایش دهی هست که خوب این چه فرقی میکنه با نمایش های خیابونی؟!!!!


خدایا من.غیر از تو کسی رو ندارم, [۰۸.۰۳.۱۷ ۲۱:۲۷]

راست من بهشون می گفتم شما با این کارتون سیلی به صورت آقا امام زمان علیه‌السلام می زنید 

بااین یک کلمه کلی کار کردم


خدایا من.غیر از تو کسی رو ندارم, [۰۸.۰۳.۱۷ ۲۱:۲۷]

نمی دانم کارم درست بوده یا اشتباه


محمد شورگشتی, [۰۸.۰۳.۱۷ ۲۱:۲۷]

بعضا احساس میشه چون تو خیابون محدودیت هست از فضای باز اینترنت جهت مانوردهی خودشون استفاده میکنن...


محمد شورگشتی, [۰۸.۰۳.۱۷ ۲۱:۲۷]

وجود این روحیه بسیار خطرناکه... میشه گفت قطع به یقین اگه این افراد محیطشون مذهبی نبود، معلوم نبود از کجا سر در می اوردن؟!!!!


محمد شورگشتی, [۰۸.۰۳.۱۷ ۲۱:۲۸]

لذا اگه کسی چنین حسی داره یه مقداری نسبت به اعتقاداتش بایستی دقیق تر بشه!


خدایا من.غیر از تو کسی رو ندارم, [۰۸.۰۳.۱۷ ۲۱:۲۸]

حاج آقا زندگی خیلی ها هم از هم پاشیده


محمد شورگشتی, [۰۸.۰۳.۱۷ ۲۱:۲۹]

اما در مورد عکس این نکته رو توجه داشته باشیم ازاونجا که مراجعین به فرد میتونه کسانی هم باشن که اونو میشناسند گذاشتن عکسهایی که حجاب اسلامی رعایت نشده به لحاظ شرعی حزامه و نگاه کردنش هم برای فردی که میشناسه حرامه.


خدایا من.غیر از تو کسی رو ندارم, [۰۸.۰۳.۱۷ ۲۱:۲۹]

سریک عکس

.

.

Mary, [۰۸.۰۳.۱۷ ۲۱:۳۰]

[In reply to محمد شورگشتی]

[ 🙏 Sticker ]


محمد شورگشتی, [۰۸.۰۳.۱۷ ۲۱:۳۰]

[In reply to خدایا من.غیر از تو کسی رو ندارم]

درسته ... و کار شما هم در مواردی حکم امر به معروف واجب رو داره و در مواردی حکم امر به معروف مستحبی رو.


محمد شورگشتی, [۰۸.۰۳.۱۷ ۲۱:۳۱]

باید فضا رو در دنیای مجازی ببریم به همین سمت که به دیگران که عکس ناجوری داشت مطلب ناجوری داشت گوشزد کنیم. امر به معروف دنیای حقیقی و مجازی نداره


محمد شورگشتی, [۰۸.۰۳.۱۷ ۲۱:۳۱]

اگه قراره چیزی دستگیرمون بشه و بهره ای از این امکانات ببریم اون وقتیه که فضا سالم بمونه...


خدایا من.غیر از تو کسی رو ندارم, [۰۸.۰۳.۱۷ ۲۱:۳۱]

[In reply to محمد شورگشتی]

از نظر من چه بری تو خیابان وایسی به نامحرم بگی منو نگاه کن 

یا عکس بگذاری تو برو فایل


محمد شورگشتی, [۰۸.۰۳.۱۷ ۲۱:۳۲]

و تقصیر بعضی از مراجعین هم هست که وقتی عکسهای خاصی رو طرف میگذاره بیشتر تحویلش میگیرن... خوب این کار افراد رو وارد این مسابقه بد یمن میکنه


Mary, [۰۸.۰۳.۱۷ ۲۱:۳۲]

بعضیا عکس خودشونو نمیزارن

عکسای وحشتناک یا عکسایی که بیانگر یک کار اشتباه هست رو میزارن

به اونها چه باید گفت؟


محمد شورگشتی, [۰۸.۰۳.۱۷ ۲۱:۳۳]

[In reply to خدایا من.غیر از تو کسی رو ندارم]

البته حکم عکس و شخص فرق میکنه عرض کردم بله اونجا که طرف رو میشناسند حکم یکیه...


محمد شورگشتی, [۰۸.۰۳.۱۷ ۲۱:۳۳]

[In reply to Mary]

داره خیلی واضح نقش شیطان رو بازی میکنه.. عرض کردم هر کدام از ما یه تابلو تبلیغاتی هستیم با انتخاب نوع عکسمون


خدایا من.غیر از تو کسی رو ندارم, [۰۸.۰۳.۱۷ ۲۱:۳۴]

[In reply to محمد شورگشتی]

یعنی نشناسی اشکالی نداره؟؟


محمد شورگشتی, [۰۸.۰۳.۱۷ ۲۱:۳۴]

تو میخوای کدوم جبهه رو تقویت و تبلیغ کنی؟! دست خودته


محمد شورگشتی, [۰۸.۰۳.۱۷ ۲۱:۳۴]

[In reply to خدایا من.غیر از تو کسی رو ندارم]

نه... مگر مهیج باشه و به قصد لذت و خوف وقوع در حرام


Mary, [۰۸.۰۳.۱۷ ۲۱:۳۴]

[In reply to محمد شورگشتی]

😔

.

.

خدایا من.غیر از تو کسی رو ندارم, [۰۸.۰۳.۱۷ ۲۱:۳۵]

حاج آقا با عکس چه اتفاقاتی افتاده؟ ؟

راستش من با خانم ها دراین مورد خیلی صحبت کردم


محمد شورگشتی, [۰۸.۰۳.۱۷ ۲۱:۳۵]

[In reply to خدایا من.غیر از تو کسی رو ندارم]

چه خوبه خود خانمها با این جور خانمها صحبت کنن... کار درستی انجام دادین


خدایا من.غیر از تو کسی رو ندارم, [۰۸.۰۳.۱۷ ۲۱:۳۶]

خانمه می گفت باچادر عکس گذاشته بود 

طرف گیر داده بود به رنگ پوستم م

.

.

هوای بارونی, [۰۸.۰۳.۱۷ ۲۱:۳۶]

💙


#خداوندا ...


از صبرت همین بس که ،

داری مرا تحمل میکنی ...


از بخششت همین بس که ،

به منِ ناسپاس هم روزی میدهی ...


#خدایِ_من_شکر ...


محمد شورگشتی, [۰۸.۰۳.۱۷ ۲۱:۳۶]

به این فکر کنین که روزی ناگزیر فرزندان هر کدام از ما به این فضاهای مجازی سر وکارشون خواهد افتاد ... باید فرهنگ استفاده درست از تکنولوژی رو فرا بگیریم...


خدایا من.غیر از تو کسی رو ندارم, [۰۸.۰۳.۱۷ ۲۱:۳۷]

[In reply to محمد شورگشتی]

پس کارم رو ادامه میدم حاج آقا 

کلی انرژی.گرفتم


محمد شورگشتی, [۰۸.۰۳.۱۷ ۲۱:۳۷]

و فرهنگ یکی دو روزه ساخته نمیشه... باید گفت فرهنگ فردای این مرزو بوم امروز به دست همین من وشماها پی ریزی میشه


Mary, [۰۸.۰۳.۱۷ ۲۱:۳۷]

[In reply to محمد شورگشتی]

دستمریزاد استاد

شاید در ظاهر این سوال خیلی ساده بود

ولی خداروشکر خوشحالیم از اینکه این سوال را جوابگو بودین🌻🙏

.

.

Mary, [۰۸.۰۳.۱۷ ۲۱:۳۸]

[In reply to خدایا من.غیر از تو کسی رو ندارم]

🌹👏👏👏

.

.

خدایا من.غیر از تو کسی رو ندارم, [۰۸.۰۳.۱۷ ۲۱:۳۸]

راستش بعضی مواقع از خودم مایه بگذارم تا بیشتر اثر کنه


محمد شورگشتی, [۰۸.۰۳.۱۷ ۲۱:۳۸]

پس هرچه امروز فضا را پاکتر کردیم فردا فرزندان خود ما این هوای الوده رو استشمام نخواهند کرد


محمد شورگشتی, [۰۸.۰۳.۱۷ ۲۱:۳۸]

[In reply to Mary]

ممنون از دغدغه تون


محمد شورگشتی, [۰۸.۰۳.۱۷ ۲۱:۳۹]

[In reply to خدایا من.غیر از تو کسی رو ندارم]

توفیقاتتون افزون


خدایا من.غیر از تو کسی رو ندارم, [۰۸.۰۳.۱۷ ۲۱:۳۹]

حاج آقا تا جان در بدن دارم 

امر به معروف و نهی از منکر رو ادامه می دهم

.

.

Mary, [۰۸.۰۳.۱۷ ۲۱:۳۹]

[In reply to محمد شورگشتی]

ما از شما سپاسگزاریم

که ما را تحمل کرده  سوالات مارا صبورانه جوابگو هستید🙏🌻

.

.

Mary, [۰۸.۰۳.۱۷ ۲۱:۳۹]

[In reply to خدایا من.غیر از تو کسی رو ندارم]

خدایاورتان بانو🌹


محمد شورگشتی, [۰۸.۰۳.۱۷ ۲۱:۳۹]

سربلند دنیا و آخرت باشید و ملتمس دعا


خدایامن. غیر از تو کسی رو ندارم, [۰۹.۰۳.۱۷ ۲۲:۱۲]

[In reply to Mary]

خدا خیرتون بده 

تو این همه گروه عضوم 

این یه چیز دیگه است


خدایامن. غیر از تو کسی رو ندارم, [۰۹.۰۳.۱۷ ۲۲:۱۲]

سوال و جواب هارو خیلی دوست دارم 🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏

  • محمد تدین (شورگشتی)

عکس پروفایل

گفتگو

نظرات  (۱)

  • ... یک بسیجی ...
  • رحلت جانسوز مادر سقای آب و ادب و علمدار دشت کربلا، شاه بانوی بنی هاشم، حضرت امّ البنین(علیه السلام) بر تمامی شیعیان و محبّان تسلیت باد.

    التماس دعا
    پاسخ:
    ممنون. بر شما عزیز هم

    سربلند دنیا و آخرت باشید

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی