ابزار تلگرام

آپلود عکسابزار تلگرام برای وبلاگ

بگو علی چه کند؟!! ( روضه برا اونا که از عزاداری جا موندن! ) :: آ خدا ( وب مهربانی )

آ خدا ( وب مهربانی )

( مطلب نداری بردار ؛ مطلب داری بذار )

آ خدا ( وب مهربانی )

( مطلب نداری بردار ؛ مطلب داری بذار )

آ خدا ( وب مهربانی )

برای اولین بار
- بعد از دیوار مهربانی و طاقچه مهربانی -
اینک :
« وب مهربـــــــــــانی »
مطلـــــب داری بــــــــــذار
مطلــــب نداری بــــــــــــردار
( مطالب دوستان به اسم خودشان منتشر خواهد شد.
ترجیحا مطالبی متناسب با آ خدا )

*******************************
*******************************
تذکر:
لزوما داستان ها و خاطراتی که در این وبلاگ نوشته میشن مربوط به زمان حال نیست بلکه تجربیات تبلیغی سال ها ومحلات مختلف بنده و بعضا همکاران بنده است و حتی در مواردی پیاز داغ قضیه هم زیادتر شده تا جاذبه لازم را پیدا کنه.
بنابراین خواننده محترم حق تطبیق این خاطرات بر محل تبلیغی فعلی حقیر رو ندارد...

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندها
پیوندهای روزانه

آن شب که ابو تراب با قلب حزین

بسپرد تن اُمّ ابیها به زمین

دانی که چرا خاک ز دستش بتکاند؟!

یعنی که تمام هستی ام بود همین !!!


فاطمه جان! چطور علی دلش بیاد رو بدنت خاک بریزه ؟!!


ای خاک ! مدارا کن ، با این بدن خسته

اُمّ الحسنین آمد ، با پهلوی بشکسته

ای ماه ! متاب امشب ، بر انجمن خوبان

چون ماه علی امشب ، در خاک شود پنهان


بدن فاطمه ش رو دفن کرد ؛ تموم غم های عالم اومد رو دل علی نشست!

فاطمه جون! کنار قبرت میام دلم آروم نمی گیره! خونه میرم ، بچه ها بهونه ی مادر می گیرند!

بگو علی چه کند؟!!


ای مرهم غمهای من!

ای نوگل رعنای من !

خیز و ببین غوغا شده

دیگر علی تنها شده !

من ماندم و یک کوه غم

زهرای من ! زهرای من !


گلچین احمدی (با تصرف)

  • محمد تدین (شورگشتی)

بی فاطمه

روضه

شورگشتی

غم علی

وب مهربانی

نظرات  (۴)

  • نرگـ ــس ...
  • ممنون از شما

    اجرتون با بی بی فاطمه زهرا

    التماس دعای فرج
  • ستاره خوشبختی
  • سپاسگزارم
  • یحیی پروین
  •  سلام
     مטּ وبلاگ شما رو دنبال ڪردم و هر روز بـہ مطالبتوטּ سر میزنم نظر میدم و لایڪ میڪنم.
     -----------------------------------------------------
     
     اگـہ مطالب شاعرانـہ میخواے ...
     یا عاشـᓆـانـہ ...
     یا چیزاے باحال ...
     و...
     تو یـہ ᓅـضاے ᓅـانتزے و جذاب! ==> shakour.blog.ir
     راست میگم!
     
     در ضمטּ امیدوارم با نظرات و لایڪ هاے خودتون، منو تو بهتر ڪردטּ وبلاگم ڪمڪ ڪنے .
    سلام از مطلب شما استفاده کردم.

    یه شعر هم خودم گفتم پایین وبلاگ

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی