ابزار تلگرام

آپلود عکسابزار تلگرام برای وبلاگ

تاوان :: آ خدا ( وب مهربانی )

آ خدا ( وب مهربانی )

( مطلب نداری بردار ؛ مطلب داری بذار )

آ خدا ( وب مهربانی )

( مطلب نداری بردار ؛ مطلب داری بذار )

آ خدا ( وب مهربانی )

برای اولین بار
- بعد از دیوار مهربانی و طاقچه مهربانی -
اینک :
« وب مهربـــــــــــانی »
مطلـــــب داری بــــــــــذار
مطلــــب نداری بــــــــــــردار
( مطالب دوستان به اسم خودشان منتشر خواهد شد.
ترجیحا مطالبی متناسب با آ خدا )

*******************************
*******************************
تذکر:
لزوما داستان ها و خاطراتی که در این وبلاگ نوشته میشن مربوط به زمان حال نیست بلکه تجربیات تبلیغی سال ها ومحلات مختلف بنده و بعضا همکاران بنده است و حتی در مواردی پیاز داغ قضیه هم زیادتر شده تا جاذبه لازم را پیدا کنه.
بنابراین خواننده محترم حق تطبیق این خاطرات بر محل تبلیغی فعلی حقیر رو ندارد...

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندها
پیوندهای روزانه

تاوان

پنجشنبه, ۱۴ بهمن ۱۳۹۵، ۱۰:۵۰ ق.ظ

یهود بماند

نصاری بماند

مشرکین هم ابراهیم(ع) را از خودشان میدانستند!! (1)

محبّتِ آلودگان همواره نشانه ی آلودگی محبوب نیست!

گاه تاوان خوبی فرد است!!


(1) مَا کَانَ إِبْرَاهِیمُ یَهُودِیًّا وَلَا نَصْرَانِیًّا وَلَکِنْ کَانَ حَنِیفًا مُسْلِمًا وَمَا کَانَ مِنَ الْمُشْرِکِینَ (67) آل عمران


+ میگن مثلا فلان شبکه بیگانه از فلان کس تعریف کرده پس آدم بدیه!!! من به طور مطلق این حرفو قبول ندارم؛ آیه قرآن هم دلیل منه! توجه داریم که بسیاری از همین بیگانگان از امام هم تعریف داشته اند!

+ در مورد دختری که مورد عشق لات و لوتی قرار گرفته، قضاوت نادرست و عجولانه نداشته باشیم!

+ گفتم «تاوان خوبی» چون عشق بعضی افراد و بعضی جریانات بدنام به انسان های درست وشایسته در نگاه اول نوعی ننگ و عار برای ایشان محسوب میشه تا مایه ی امتیاز وافتخار!

  • محمد تدین (شورگشتی)

آلودگی

تاوان

خوبی

نظرات  (۲)

سلام.آره.
شاید ز روی عمد بدون خواستن و درک تعریف کردند و نقشه ای دارند و همینطور
هر وقت میخوان قضیه ای رو رد کنند حرف یکی رو میارن میگن این حرف اون هاست!

برای مثال:
اصلا بعضی وقت ها من بین شعرایی که گفتم یک بیت درست شبیه یک شاعر کهن می سرودم بین چند شعری که سروده بودم و چون مطالعه شعری در زمان نوجوانی نداشتم شعر رو مطمئن بودم ابتکار خودم بود.هرچند شاعری قبل از من سروده بود شبیه به همون سبک و مضمون و نگارش.و از طرف دوستان سالهای بعدی متهم به کپی شعر می شدم.


چه حرف یکی شبیه حرف کسی باشه نباید سریع ردش کنیم، فقط به این دلیل که مشابه حرفش رو دیدیم.چه آدمی حرفی در باره فردی زده که اون آدم رو دوست نداریم باید اون فرد رو سریع مخدوش کنیم.

باید اگر حرفش خوبه و خودش گفته بگیم دمت گرم
یا اگر حرفش به مزاج ما خوش نمیاد و حرف دشمنه باید راجع به حرفش از زاویه دیگه نگاه کنیم و خودش رو زیر سوال نبریم.
اصلا حدیث داریم اول نبین این حرف حرف کیه ببین حرفش چیه.

در آخر اما در مورد تعریف و اظهار لطف از طرف دشمنان باید مواظب هم باشیم.
پاسخ:
بله در مورد تعریف ها - مخصوصا از طرف دشمن اگه باشه - باید بصیرت به خرج داد!
اما حق هم نداریم هر تعریفی رو مجوز فشار به افراد معنا بکنیم!

+ به قید «همواره» در متن توجه بفرمایید!
  • الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم
  • چه زاویه جالبی برای دیدن انتخاب کردین :)
    پاسخ:
    اگه منظورتون دیده شدنه؟! که باید بگم نه!
    من اعتقادم رو تو این وبلاگ بیان می کنم؛ و عزیزان در برداشتهاشون کاملا آزادند!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی