ابزار تلگرام

آپلود عکسابزار تلگرام برای وبلاگ

تجرّی :: آ خدا ( وب مهربانی )

آ خدا ( وب مهربانی )

( مطلب نداری بردار ؛ مطلب داری بذار )

آ خدا ( وب مهربانی )

( مطلب نداری بردار ؛ مطلب داری بذار )

آ خدا ( وب مهربانی )

برای اولین بار
- بعد از دیوار مهربانی و طاقچه مهربانی -
اینک :
« وب مهربـــــــــــانی »
مطلـــــب داری بــــــــــذار
مطلــــب نداری بــــــــــــردار
( مطالب دوستان به اسم خودشان منتشر خواهد شد.
ترجیحا مطالبی متناسب با آ خدا )

*******************************
*******************************
تذکر:
لزوما داستان ها و خاطراتی که در این وبلاگ نوشته میشن مربوط به زمان حال نیست بلکه تجربیات تبلیغی سال ها ومحلات مختلف بنده و بعضا همکاران بنده است و حتی در مواردی پیاز داغ قضیه هم زیادتر شده تا جاذبه لازم را پیدا کنه.
بنابراین خواننده محترم حق تطبیق این خاطرات بر محل تبلیغی فعلی حقیر رو ندارد...

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندها
پیوندهای روزانه

تجرّی

سه شنبه, ۱۰ شهریور ۱۳۹۴، ۱۲:۳۰ ق.ظ

و من کلامه صلى الله علیه واله :

لا تنظروا إلى صغیر الذنب ولکن انظروا إلى ما اجترأتم - وسائل الشیعة ش ح 20615 -

پیامبر اکرم فرمودند:

نگاه به کوچکی گناه نکنید ، بلکه بنگرید به آنچه بر آن جرأت یافته اید ( یعنی مخالفت خداوند عالمیان) !!


حکایـــــــت:

مردى از اهل حبشه نزد رسول خدا صلوات الله علیه و آله آمد و گفت:

(( یا رسول الله! گناهان من بسیار است . آیا در توبه به روى من نیز باز است؟! ))

پیامبر (ص) فرمود:

(( آرى، راه توبه بر همگان، هموار است . تو نیز از آن محروم نیستى . ))

مرد حبشى از نزد پیامبر (ص)رفت .

مدتى نگذشت که بازگشت و گفت:

((یا رسول الله! آن هنگام که معصیت مى کردم، خداوند، مرا مى دید؟! ))

پیامبر (ص) فرمود:

(( آرى، مى دید ))

مرد حبشى، آهى سرد از سینه بیرون داد و گفت:

(( توبه، جرم گناه را مى پوشاند؛ چه کنم با شرم آن؟!! ))

در دم نعره اى زد و جان بداد!

- حکایت پارسایان ، رضا بابایى -


شعـــــــر:

شب های دراز بی عبادت چه کنم؟

طبعم به گناه کرده عادت ، چه کنم؟

گویند: کریم است و گنه می بخشد!

گیرم که ببخشد ، ز خجالت چه کنم؟!


و شعـــــــر:

با نفس ، همیشه در نبردم! چه کنم؟

و ز کرده خویشتن بدردم چه کنم ؟

گیرم که تو از کرده ی من درگذری

زین شرم که دیده اى چه کردم چه کنم؟!

  • محمد تدین (شورگشتی)

تجری

شرم و حیا

نظرات  (۱)

هععععععی!!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی