ابزار تلگرام

آپلود عکسابزار تلگرام برای وبلاگ

تله گرام !! :: آ خدا ( وب مهربانی )

آ خدا ( وب مهربانی )

( مطلب نداری بردار ؛ مطلب داری بذار )

آ خدا ( وب مهربانی )

( مطلب نداری بردار ؛ مطلب داری بذار )

آ خدا ( وب مهربانی )

برای اولین بار
- بعد از دیوار مهربانی و طاقچه مهربانی -
اینک :
« وب مهربـــــــــــانی »
مطلـــــب داری بــــــــــذار
مطلــــب نداری بــــــــــــردار
( مطالب دوستان به اسم خودشان منتشر خواهد شد.
ترجیحا مطالبی متناسب با آ خدا )

*******************************
*******************************
تذکر:
لزوما داستان ها و خاطراتی که در این وبلاگ نوشته میشن مربوط به زمان حال نیست بلکه تجربیات تبلیغی سال ها ومحلات مختلف بنده و بعضا همکاران بنده است و حتی در مواردی پیاز داغ قضیه هم زیادتر شده تا جاذبه لازم را پیدا کنه.
بنابراین خواننده محترم حق تطبیق این خاطرات بر محل تبلیغی فعلی حقیر رو ندارد...

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندها
پیوندهای روزانه

تله گرام !!

دوشنبه, ۱۷ دی ۱۳۹۷، ۰۶:۰۱ ب.ظ

مدتها پیش بود
اون وقت تلگرام داشتم
اومد به مشاوره
سوال زیاد میپرسید از راه و رسم دینداری ودین مداری
منم درخور علمم ووقتم جوابشو میدادم
تا اینکه یه روزی با خجالت و من و من گفت:
چند ماهی هست از شوهرم جدا شده م از لحاظ شرعی میشه با نامحرم چت کرد؟! یکی بهم پیله کرده!!
گفتم بستگی داره
ولی بدون حتی اونجا هم که روی اصول باشه و محتوا بی مشکل، خواه ناخواه بعد مدتی دلبستگی میاره و مشکلات روحی روانی و...
گفت نه بابا فقط سوال کردم اهل این کارا نیستم.

از شما چه پنهون کلاهمو قاضی کردم دیدم خودم انگار دارم بله دیگه!!
انتطار میکشیدم انلاین بشه و سوالی بپرسه و از قبل جواب مساله به ثوابی برسم!!!
رو عذاب وجدان تلگراممو حذف کردم.
بعد از حدود دوسال اما رو کنجکاوی و شاید شمه ای از شیطنت!!! نصبش کردم دیدم انلاینه حالی ازش پرسیدم
خیلی خوشحال شد
ازدواج نکرده بود
گفتم تو لیست مخاطبات هنوز غیر از من نامحرم دیگه ای که نداری!!
جواب نداد
تکرار کردم گفت:
راستش غیر از تو همه شون دوست پسرم هستن!!!
آب تو سرم خشکید نصب نکرده مجدد حذفش کردم

تلگرام که نیست تله گرام است
کاش اون که به ادعای خودش اهل قرار مدار نبود حرفمو گوش میکرد و برا ارتباط مجازیش با همون اولی صیغه موقت میخوند.
الان ایقدر جری و بی پروا نشده بود.

  • محمد تدین (شورگشتی)

نظرات  (۱)

  • محمد صادق حاج صمدی
  • شیخ!
    حضرت فرمود آنکه را اهلش فروگذارند بیگانه اش دریابد! شما در گناه اون بنده خدا شریک نیستی؟!
    بلکه م شما میتونستی نذاری...
    شما اگر بخاطر نجات نفس خودت این کارو کردی که هیچ

    لکن اگه آخوند جماعت دید تقوای لازمو نداره و از روی شیطنت ممکنه پیام بده نباید دامنشو جمع کنه و بیخیال مردم شه! باید رو تقواش کار کنه و مواظب خلق خدا باشه!

    اسلام شما رو در حوزه تربیت نمیکنه که با امثال خودتون مراوده کنید و هی کتاب پشت کتاب بخونید یا تربیت میکنه برید ملتو از تو تله نجات بدید؟!

    آخه آدم انقدر...؟! تلگرام فرقش با بله و سروش چیه؟! اونجا نامحرم با نامحرم چت نمیکنه؟!

    اینستاگرام به مهاجرت شما و امثال شما اولی نیست؟! فیس بوک و توییترو واسه فسادش بستن یا واسه سیاستش؟! خدا توی قران گفت از شما گروهی باشند که دین رو یاد بگیرند و بعد به "میان قوم" خودشون برگردن یا اینکه تو مسجد بشینن بهشون مراجعه کنند از پشت پرده بگن حاجاقا مسئلتن؟
    پاسخ:
    مسلم یه بخشی از فرمایشاتتون درست.
    راه مشاوره و پرسش وپاسخ که بسته نیست اما بشخصه سروش رو ترجیح میدم
    یه بنده خدایی اصرار داشت تلگرام نصب کنم که حرفاشو بزنه گفتم سروش میگه اینا شنود میشه!!
    میگم مگه قراره چی بگیم که کسی نفهمه؟!
    منظور این احساس که تلگرام بستر امنی برای چت وگفتگوست زمینه صحبتهای خاصو فراهم میکنه.
    ثانیا معتقدم مراجعه دائمی به یک فرد بی عارضه نیست لااقل دلبستگی ووابستگی میاره ولو از نوع مباحش و این هم نباشه بهتر.

    در عین حال خواستم نشون بدم که واقعا این دلبستگی گاهی دامن نیروهای مذهبی رو هم ممکنه بگیره بدون اون که خودش توجه داشته باشه.
    خواستم تلنگری بزنم که هر چندوقت یک بار نگاه به نوع ارتباطاتمون داشته باشیم که خدای ناکرده از مسیر خارج نشه.
    ما پیش از دیگران موظف به حفظ خودیم
    اینکه من شیخ خودمودنتونستم بسازم ومیبایست بسازم حق باشماست.
    معترفم به ضعفم
    دعافرمایین

    ناگفته نمانه شیطنت اخوندی ایشالا در حد ازدواج موقته دیگه خخخخ
    نصیبتون خخخ

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی