ابزار تلگرام

آپلود عکسابزار تلگرام برای وبلاگ

جسارت به قرآن ، این بار در کشوری مسلمان !! :: آ خدا ( وب مهربانی )

آ خدا ( وب مهربانی )

( مطلب نداری بردار ؛ مطلب داری بذار )

آ خدا ( وب مهربانی )

( مطلب نداری بردار ؛ مطلب داری بذار )

آ خدا ( وب مهربانی )

برای اولین بار
- بعد از دیوار مهربانی و طاقچه مهربانی -
اینک :
« وب مهربـــــــــــانی »
مطلـــــب داری بــــــــــذار
مطلــــب نداری بــــــــــــردار
( مطالب دوستان به اسم خودشان منتشر خواهد شد.
ترجیحا مطالبی متناسب با آ خدا )

*******************************
*******************************
تذکر:
لزوما داستان ها و خاطراتی که در این وبلاگ نوشته میشن مربوط به زمان حال نیست بلکه تجربیات تبلیغی سال ها ومحلات مختلف بنده و بعضا همکاران بنده است و حتی در مواردی پیاز داغ قضیه هم زیادتر شده تا جاذبه لازم را پیدا کنه.
بنابراین خواننده محترم حق تطبیق این خاطرات بر محل تبلیغی فعلی حقیر رو ندارد...

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندها
پیوندهای روزانه

جسارت به قرآن ، این بار در کشوری مسلمان !!

پنجشنبه, ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۱۲:۵۵ ق.ظ

تعرض به قرآن کریم در آزمون مدارس الازهر

دو شنبه 28 اردیبهشت 1394 - 20:20:28

اداره آموزش مدارس وابسته به الازهر مصر، در یکی از آزمون‌های دانش آموزان کلاس دوم دبیرستان پرسشی جنجالی طرح کرد که در آن قرآن کریم مورد تعرض قرار گرفته است.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، در سوال مطرح شده برای دانش آموزان مدرسه وابسته به الازهر از آنان خواسته شده بود که "اشکالات مربوط به بلاغت زبان" را در مثال های ذکر شده مشخص کنند و یکی از آن موارد، آیه ای از قرآن کریم بود!!


به نوشته روزنامه مصری "الیوم السابع"، طراح این سوال از دانش آموزان خواسته بود درباره عیوبی که در جملات مشخص شده به بلاغت زبان خدشه وارد می کند، توضیح دهند و آیه قرآنی "وَلَوْ تَرَى إِذِ الْمُجْرِمُونَ نَاکِسُو رُءُوسِهِمْ عِنْدَ رَبِّهِمْ"- آیه 12 سوره مبارکه سجدهو اگر ببینى مجرمان را هنگامى که در پیشگاه پروردگارشان سر به زیر افکنده - ازجمله مثال هایی بود که برای این سوال درنظر گرفته شده بود!!


" محمد أبو زید الأمیر" رئیس بخش آموزش مدارس وابسته به الازهر در واکنش به این اقدام گفت: این سوال که درمنطقه "أسوان" طرح شده بود، حذف؛ و بارم آن میان دیگر سوالات تقسیم شد.

وی افزود: جایگاه طراح این سوال از مدیرکلی به مدرس تنزل مقام یافت و وی به مدت 5 سال از طرح سوال برای امتحانات محروم شده است.


گفتنی است، برخی کتب حدیثی و تاریخی اهل سنت حاوی احادیثی عجیب است که به جایگاه قرآن کریم و مصون ماندن آن از تحریف خدشه وارد می کند و دستمایه برخی شرق شناسان و دشمنان اسلام برای تخطئه قرآن کریم و وحی و نبوت شده است.




  • محمد تدین (شورگشتی)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی