ابزار تلگرام

آپلود عکسابزار تلگرام برای وبلاگ

خر است !! (صرفا جهت خنده) :: آ خدا ( وب مهربانی )

آ خدا ( وب مهربانی )

( مطلب نداری بردار ؛ مطلب داری بذار )

آ خدا ( وب مهربانی )

( مطلب نداری بردار ؛ مطلب داری بذار )

آ خدا ( وب مهربانی )

برای اولین بار
- بعد از دیوار مهربانی و طاقچه مهربانی -
اینک :
« وب مهربـــــــــــانی »
مطلـــــب داری بــــــــــذار
مطلــــب نداری بــــــــــــردار
( مطالب دوستان به اسم خودشان منتشر خواهد شد.
ترجیحا مطالبی متناسب با آ خدا )

*******************************
*******************************
تذکر:
لزوما داستان ها و خاطراتی که در این وبلاگ نوشته میشن مربوط به زمان حال نیست بلکه تجربیات تبلیغی سال ها ومحلات مختلف بنده و بعضا همکاران بنده است و حتی در مواردی پیاز داغ قضیه هم زیادتر شده تا جاذبه لازم را پیدا کنه.
بنابراین خواننده محترم حق تطبیق این خاطرات بر محل تبلیغی فعلی حقیر رو ندارد...

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندها
پیوندهای روزانه

خر است !! (صرفا جهت خنده)

جمعه, ۲۹ مرداد ۱۳۹۵، ۱۱:۴۵ ب.ظ

نظرات  (۹)

  • گمـــــــشده :)
  • خخخخخخخخ
    پاسخ:
    لبتون خندون دلتون شاد
    خخخخخخ
    پاسخ:
    :)
  • سیّد محمّد جعاوله
  • بزرگی خوبه
    من بزرگ میشوم ننه
    پاسخ:
    البته اینا خر رو به معنی همون خر میگن ها خخخخخ
  • یا فاطمة الزهراء
  • جمله خود خر بز است عالی بود :))
    پاسخ:
    ممنون
    دلت شاد
    سلام محمد آقا
    اینا رو که میدیدم یاد خودم می افتادم (بخاطر خرش نه هاااا!!!!! خخخخ)
    احساس می کنم این جمله ها رو یه بار گفتم
    خیلی خنده دار بود... تشکر
    پاسخ:
    سلام علیکم.
    اون داخل پرانتزش قشنگ بود!! خخخخخخخخخ

    تشکر
    سلامت باشن وپیروز
    موافق نیستم
    روآب بخندید
    پاسخ:
    احترام میذاریم به نظرتون...
    منم زیاد موافق این فرهنگ نیستم و این پست در واقع به نوعی به سخره گرفتن این ادبیاته...
    من عاشق بزم...!!!!
    پاسخ:
    چی عرض کنم والا خخخخخخ
  • خادم الحسین
  • من این جملاتو برای امتحانات زیاد به کار میبرم!!
    پاسخ:
    آره شنیدم میگن مثلا: امتحان پایان ترم خره و ...
    واقعا مدرسه خر است

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی