ابزار تلگرام

آپلود عکسابزار تلگرام برای وبلاگ

دست چین :: آ خدا ( وب مهربانی )

آ خدا ( وب مهربانی )

( مطلب نداری بردار ؛ مطلب داری بذار )

آ خدا ( وب مهربانی )

( مطلب نداری بردار ؛ مطلب داری بذار )

آ خدا ( وب مهربانی )

برای اولین بار
- بعد از دیوار مهربانی و طاقچه مهربانی -
اینک :
« وب مهربـــــــــــانی »
مطلـــــب داری بــــــــــذار
مطلــــب نداری بــــــــــــردار
( مطالب دوستان به اسم خودشان منتشر خواهد شد.
ترجیحا مطالبی متناسب با آ خدا )

*******************************
*******************************
تذکر:
لزوما داستان ها و خاطراتی که در این وبلاگ نوشته میشن مربوط به زمان حال نیست بلکه تجربیات تبلیغی سال ها ومحلات مختلف بنده و بعضا همکاران بنده است و حتی در مواردی پیاز داغ قضیه هم زیادتر شده تا جاذبه لازم را پیدا کنه.
بنابراین خواننده محترم حق تطبیق این خاطرات بر محل تبلیغی فعلی حقیر رو ندارد...

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندها
پیوندهای روزانه

دست چین

جمعه, ۷ اسفند ۱۳۹۴، ۱۱:۵۲ ق.ظ

همینجور که میوه ی طرف رو می کشید سعی داشت به نوعی اونو از رفتن پای صندوق ها مأیوس کنه...

رأیمو که دادم در برگشت دیدم هنوز با وانتش تو کوچه ها می چرخه

جلو رفتم:

- سیبت چند ؟

- 2000

یه نگاهی انداختم و گفتم:

« اووه ماشالا خرابم که داره!!

حاضرم پول بیشتری بدم اما میوه سالم به خونه ببرم! »

سرمو پائین انداختم که یعنی دارم میرم ، پلاستیک رو به سمتم آورد و گفت:

حاجی! خودت سوا کن

من هم که انتظار این حرفو می کشیدم خنده به لب گفتم:

با این حساب دیگه بهانه ای برا نخریدن نمی ماند!!

در حالی که میوه ها رو درهم و برهم!! داخل پلاستیک مینداختم ، انگشت جوهریمو بالا آوردم و گفتم:

 تو مدرسه هم برگه میدن و میگن سوا کن ، حیفه آدم از دست بده !!

پلاستیکو دادم برا کشیدن ، گفت:

« حاجی! هدیه از طرف من !

اون مسأله هم به چشم ! »

چشمشو بوسیدم و از هم خداحافظی کردیم.

نظرات  (۳)

  • انــــــ ـار
  • به شما میگن حاج آقای زرنگ :)



    :)
  • مهدی ابوفاطمه
  • حاجی جون وب توپی دارین
    موفق و سربلند باشید
    پاسخ:
    تشکر از لطفتون

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی