ابزار تلگرام

آپلود عکسابزار تلگرام برای وبلاگ

دل و دلـــــــــــدار :: آ خدا ( وب مهربانی )

آ خدا ( وب مهربانی )

( مطلب نداری بردار ؛ مطلب داری بذار )

آ خدا ( وب مهربانی )

( مطلب نداری بردار ؛ مطلب داری بذار )

آ خدا ( وب مهربانی )

برای اولین بار
- بعد از دیوار مهربانی و طاقچه مهربانی -
اینک :
« وب مهربـــــــــــانی »
مطلـــــب داری بــــــــــذار
مطلــــب نداری بــــــــــــردار
( مطالب دوستان به اسم خودشان منتشر خواهد شد.
ترجیحا مطالبی متناسب با آ خدا )

*******************************
*******************************
تذکر:
لزوما داستان ها و خاطراتی که در این وبلاگ نوشته میشن مربوط به زمان حال نیست بلکه تجربیات تبلیغی سال ها ومحلات مختلف بنده و بعضا همکاران بنده است و حتی در مواردی پیاز داغ قضیه هم زیادتر شده تا جاذبه لازم را پیدا کنه.
بنابراین خواننده محترم حق تطبیق این خاطرات بر محل تبلیغی فعلی حقیر رو ندارد...

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندها
پیوندهای روزانه

دل و دلـــــــــــدار

پنجشنبه, ۲۴ تیر ۱۳۹۵، ۰۵:۲۸ ق.ظ

گلی دارم که گلزارم نداره! / گلستانی - که یک خارم نداره! / دلم هرزه، دلم چرکی، دلم بد / دلم ربطی به دلدارم نداره!!

  • محمد تدین (شورگشتی)

بدی

دل و دلدار

رابطه

نظرات  (۹)

  • علی رحمانی پور
  • زیباست
    پاسخ:
    تشکر
    چه قشنگ
    پاسخ:
    الحمدلله
  • ....مسعود ....
  • ممنون
    پاسخ:
    از حضور گرمتان
  • خادم الحسین
  • مثل همیشه عالی
    پاسخ:
    مثل همیشه سپاس
  • علی ام-کنکور دادم
  • سلام.
    در مورد آرایه های شعر واقعا زیبا و آرایه های استعاره(گل و گلزار)جناس(دارم-گلزارم) و ایهام(گلزارم نداره) در مصرع اول بود
    و آرایه های دوباره استعاره(گلستان) و تکرار(که) تضاد(گل و خار) مراعات نظیر(گل گلزار گلستان خار) و واج آرایی در صدا/مصوت یا هجای بلند( آ ) در مصرع دوم بود.
    و آرایه های تکرار(دلم) و مراعات نظیر (هرزه و چرکی و بد) در بیت دوم بود.

    هر چند مصراع آخر بدون آرایه و نظم به نظر می رسید و میان این مصرع های پر و پیمون از نظر آرایه ادبی خالی بود ولی مخلص کلامتون باید باشه.
    البتـه
    در بیت دوم شکست نفسی فرمودید.پست بسیار خوب و به موقعی بود.
    پاسخ:
    سلام
    بله دیگه کنکورو دادین و ذوق شعری تون گل کرده و ...
    ان شاءالله که همیشه سر ذوق باشین.
    حاج آقا وبلاگتون خیلی دوست دارم فوق العاده مفیده مستدعام باشید و قلمتون مانا....این پستم خیلی قشنگه
    پاسخ:
    سپاس و بسیار سپاس
    درود و فراوان درود
  • الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم
  • احسنت عااالی
    پاسخ:
    ممنون عزیز!
    حاج آقا اگه میشه جواب کامنتتونو در وبم بخونید و اگه تونستید یه یا علی بگید مطالبی رو بزارید استفاده کنیم
  • علی حقیقی
  • سلام علیکم
    احسنتم چه شعری بود حاج آقا خیلی زیبا بود
    مصراع اولش مارو یاد این میندازه که

    مدعی گوید که با یک گل نم گردد بهار
    من گلی دارم که دنیا را گلستان می کند

    ولی با مصراع آخر موافق ترم...افسوس
    التماس دعا
    پاسخ:
    سلام علیکم

    تشکر بسیار
    سایه تون برقرار

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی