ابزار تلگرام

آپلود عکسابزار تلگرام برای وبلاگ

دیوانه بازی شیخ !!!! :: آ خدا ( وب مهربانی )

آ خدا ( وب مهربانی )

( مطلب نداری بردار ؛ مطلب داری بذار )

آ خدا ( وب مهربانی )

( مطلب نداری بردار ؛ مطلب داری بذار )

آ خدا ( وب مهربانی )

برای اولین بار
- بعد از دیوار مهربانی و طاقچه مهربانی -
اینک :
« وب مهربـــــــــــانی »
مطلـــــب داری بــــــــــذار
مطلــــب نداری بــــــــــــردار
( مطالب دوستان به اسم خودشان منتشر خواهد شد.
ترجیحا مطالبی متناسب با آ خدا )

*******************************
*******************************
تذکر:
لزوما داستان ها و خاطراتی که در این وبلاگ نوشته میشن مربوط به زمان حال نیست بلکه تجربیات تبلیغی سال ها ومحلات مختلف بنده و بعضا همکاران بنده است و حتی در مواردی پیاز داغ قضیه هم زیادتر شده تا جاذبه لازم را پیدا کنه.
بنابراین خواننده محترم حق تطبیق این خاطرات بر محل تبلیغی فعلی حقیر رو ندارد...

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندها
پیوندهای روزانه

دیوانه بازی شیخ !!!!

دوشنبه, ۲۸ اسفند ۱۳۹۶، ۰۴:۵۲ ق.ظ

ادا هم بلد نیستم...
میترسم وسط کار یهو خنده م بگیره و بزنم همه چیزو خراب کنم!!!! خخخخخ
اولین منبری که محل جدید رفتم میخواستم پا منبر جلو چشم کنجکاو جمعیت عین این لات و لوتها با بالا انداختن شونه، عبا رو از دوشم پایین بندازم پاچه ها رو بالا بزنم و برم بشینم بر قله منبر...
نگاه جمعیت که کامل به طرفم معطوف شد صدا رو کت وکلفت کنم و با اقتدار بگم :

 ( مردم!! فقط یه جمله و تمام :

مرد و مردونه اومده م که کار بکنم اهلشین بسم الله ... )
و از منبر پایین بیام!!

تازه خنده هم نگیردم این ملتی که من میشناسم بجای اینکه منقلب بشن و هیجان بگیرن و بلند شن و درمیان موج احساسات ندا بدن که :

حاجی!حاجی! حمایتت می کنیم! و تا خون در رگ ماست  پنیر وخامه و ماست و از این حرفا خخخخ
بلند میشن دستمو میگیرن میندازن بیرون میگن مرتیکه دیوونه!!!
این اومده برامون نماز بخونه؟!!!
خوب بود زود فهمیدیم
خخخخخ


لبتون خندون

  • محمد تدین (شورگشتی)

دیوانه

شیخ

نظرات  (۴)

شما این آقای ایمان رو بگیر هدایتش کن حاجی :)
معرفت دینی ش مشکل نداره
فقط ایمانش یکم زیاده به معرفتش :)
پاسخ:
خخخخخ
چه مشکلی با جناب ایمان داری نمیدونم! من که باهاشون کنار اومدم!! خخخخخ
بشه کسی رو هدایت کرد اون مومنه، ایشون که دیگه ایمانه!!
از شرق کشور رفتین؟
پاسخ:
رفتیم اما هنوز همون شرقیم
سلام مومن. جزاکم الله خیرا

فرا رسیدن ماه پر برکت رجب و پیشاپیش سال جدید شمسی بر شما صمیمانه مبارک

عرض کنم که یه بنده خدائی تعریف می کرد: "رفته بودم تو یه مسجدی، ایام محرم...که این مسجد فقط در این ایام، فعال بوده!!
خلاصه منبر بودم و در اوج سخنرانی که یهو یکی از پیرمردهای منبر داد زد، زود بیا پائین می خواهیم شام بدیم"(لبخند)
ایشون تعریف می کرد:" مونده بودم بخندم، گریه کنم!!"(لبخند)

عاقبتتون به خیر به حق حضرت ابوتراب
یا علی
پاسخ:
سلام بزرگوار!
نمونه ش رو خودم تجربه کرده م متاسفانه.

پست ( روضه) رو تو وبلاگ سرچ کنین

ممنون از حضورتون
سال خوبی داشته باشین

عههههه خوب می‌شد اگر اینطوری می کردین :)
مردم از رفتارهای جدید و غیرکلیشه‌‌ای استقبال می کنن 😅 البته معمولا! 😂
پاسخ:
من که شانس ندارم
ترسیدم گرفتار همون اندک افراد غیرمعمولی بشم خخخخخ

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی