ابزار تلگرام

آپلود عکسابزار تلگرام برای وبلاگ

سربسر مکبر :: آ خدا ( وب مهربانی )

آ خدا ( وب مهربانی )

( مطلب نداری بردار ؛ مطلب داری بذار )

آ خدا ( وب مهربانی )

( مطلب نداری بردار ؛ مطلب داری بذار )

آ خدا ( وب مهربانی )

برای اولین بار
- بعد از دیوار مهربانی و طاقچه مهربانی -
اینک :
« وب مهربـــــــــــانی »
مطلـــــب داری بــــــــــذار
مطلــــب نداری بــــــــــــردار
( مطالب دوستان به اسم خودشان منتشر خواهد شد.
ترجیحا مطالبی متناسب با آ خدا )

*******************************
*******************************
تذکر:
لزوما داستان ها و خاطراتی که در این وبلاگ نوشته میشن مربوط به زمان حال نیست بلکه تجربیات تبلیغی سال ها ومحلات مختلف بنده و بعضا همکاران بنده است و حتی در مواردی پیاز داغ قضیه هم زیادتر شده تا جاذبه لازم را پیدا کنه.
بنابراین خواننده محترم حق تطبیق این خاطرات بر محل تبلیغی فعلی حقیر رو ندارد...

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندها
پیوندهای روزانه

سربسر مکبر

چهارشنبه, ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۱۲:۰۰ ق.ظ

سرمو برداشتم که یعنی تسبیحات حضرت فاطمه زهرا (س) تموم شده - در حالی که از تند خوانیم شگفت زده شده بود - سینه رو پر کرد برا خواندن ان الله وملائکته... که من شروع کردم به ادامه تسبیحات!!

بادش که حسابی خالی شد دوباره سرمو بالا آوردم !! مجدد داشت نفس چاق می کرد که منم مجدد شروع کردم به انداختن تسبیح!!

دفعه سوم که واقعا دیگه تسبیحات تموم شده بود، طفلک بدون نفس گرفتن شروع کرد به ان الله و ملائکته... گفتن!

یعنی جیگرم حال اومد!!!

تا اون باشه اینقدر جیغ نکشه!!! 

والا

  • محمد تدین (شورگشتی)

ان الله و ملائکته یصلون

مکبری

نظرات  (۱۳)

  • یا فاطمة الزهراء
  • از دست شما
    پاسخ:
    خخخخخ
  • سیّد محمّد جعاوله
  • قشنگ بود
    پاسخ:
    برا ما آره!!
    شمام آره؟!
    خدا زیاد کنه این روحانیون رو :)
    مثل حاح آقا غفرانی ...شیخ مسجد ما هستین!
    اللته ایشون گاهی یه تیکه هایی میندازن :)))))
    مخصوصا با طلبه هایی که شاگردشونن
    پاسخ:
    روحانیی که تیکه بار کسی نکنه که روحانی نیس!!!
    ولی عاشق دل پاک این بچه هام...
    و عاشق دنیای پر شر و شورشون...
    سربسرشونم که میذارم از رو دوست داشتنه...
  • سرباز جامانده
  • گناه داشت بنده خدا.
    پاسخ:
    پس ما چی؟! خخخخ
  • چشم به راهم ...
  • حاجاقا همین کارارو میکنید جوونا معتاد میشن :|
    پاسخ:
    یعنی میگین اینهمه جوون مسجدی داشتیم ما ؟!!
    یاد قدیما بخیر!منم گیر مکبری بودم.البته من انقد پررو بودم-و کماکان هستم-اذونم میگفتم.اونم با این صدا!!!البته به اینجاها ختم نمیشدا،خودم تکذیب میکنم ولی دوستان میگن بهشون بستنی میدادم که به امامت من نماز بخونن!
    :)))))))))))
    شمام نکنین اینکارو،طرف مثل خودمه،میخواد خواب نمازگزاران بپره!
    پاسخ:
    ولی بدون اینکه بخوای راه خوبی یادمون دادی...
    هوام که داره گرم میشه بگم هر کی نماز بیاد بستنیش میدم!! خخخخ


    راستی شما که معتاد نشدین؟!!

    داداشی منم یه همچین مکبریه :) توی همین قد و قواره 
    پاسخ:
    مکبری که ازش نوشتم این نیست ها!
    عکسو از اینترنت گرفته م...
  • شکرانه سادات
  • کلا بنظرم وجود روحانی نه ببخشید طلبه هایی که روابط عمومیشون با جوونا بالاست از نعمت های موجوده.
    خداا زیادشون کنه.
    به نقل از حاج اقا پناهیان: از حاج آقا مجتبی شاید شایدم نه من یادم نیس، نگید روحانی، بقیه مگه جسمانی ان فقط!!!!!!!!!!!!!!!

    یاعلی
    پاسخ:
    اینجوریا باشه خیلی از اسامی رو باید از نو نامگذاری کرد!!!
    اسم جدیدم که بذاری باز بی ان قلت نیست...
    جالب بود 😊

    پاسخ:
    :)
  • مهدی زراعتی رخشاندل
  • پیوستنتان را به جمع خود گرامی می داریم
    انجمن طلاب حامی مچل کردن
    امیدوارم در این راه موفق باشید
    پاسخ:
    خخخخخ
    پامون کجاها که باز نمیشه!!
    ممنون مچل کن ! خخخ
    آخی  طفلک


    پاسخ:
    چرا شما دلتون واسه این وروجک شیطون می سوزه؟!!
    تقصیر منه عکس این بچه مظلومو گذاشتم شما فکر می کنین اونم به همین آرومیه !!!! 
    راستش سرچ کردم عکس مناسب حالشو نیافتم از رو مجبوری اینو گذاشتم!!! خخخخ
  • معصومه صادقی
  • حاج اقا
    از شما بعیده!
    شوخی کردم
    ولی همیشه از این جیغ پایانی نماز 
    خوشم میاد!!
    با زنگ تفریح فرقی نداره
    :-))
    پاسخ:
    تقبل الله واقعا!!! خخخ
    ممنون
    پاسخ:
    تشکر رفیق!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی