ابزار تلگرام

آپلود عکسابزار تلگرام برای وبلاگ

سرود سکوت :: آ خدا ( وب مهربانی )

آ خدا ( وب مهربانی )

( مطلب نداری بردار ؛ مطلب داری بذار )

آ خدا ( وب مهربانی )

( مطلب نداری بردار ؛ مطلب داری بذار )

آ خدا ( وب مهربانی )

برای اولین بار
- بعد از دیوار مهربانی و طاقچه مهربانی -
اینک :
« وب مهربـــــــــــانی »
مطلـــــب داری بــــــــــذار
مطلــــب نداری بــــــــــــردار
( مطالب دوستان به اسم خودشان منتشر خواهد شد.
ترجیحا مطالبی متناسب با آ خدا )

*******************************
*******************************
تذکر:
لزوما داستان ها و خاطراتی که در این وبلاگ نوشته میشن مربوط به زمان حال نیست بلکه تجربیات تبلیغی سال ها ومحلات مختلف بنده و بعضا همکاران بنده است و حتی در مواردی پیاز داغ قضیه هم زیادتر شده تا جاذبه لازم را پیدا کنه.
بنابراین خواننده محترم حق تطبیق این خاطرات بر محل تبلیغی فعلی حقیر رو ندارد...

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندها
پیوندهای روزانه

سرود سکوت

يكشنبه, ۲۰ تیر ۱۳۹۵، ۰۱:۱۰ ق.ظ

در خلوت خودم، گوش ها را تیز کرده ام به صداها...


بوق خودروهای رهگذر

آواز پرندگان مست

سرفه ی پیرمرد همسایه

نخراشیده ی جوانی از دور دست

تیک تاک ساعت

شبکه پویا

پارس سگ های ولگرد

سوت کتری سوتی

ضربات گمانم بیل و کلنگ

جیغ بنفش یک مادر عاصی

فرت فرت پیامک های تبلیغاتی همراه اول

قارقار کولر

کلیدهای کیبورد 

در این میان اما صدای خنده فرزندانم که از هال می آید، شیرین تر از هر چیزی ست!


و من به این فکر می کنم که هر صاحب صدا روزی سرود سکوت خواهد خواند!!

  • محمد تدین (شورگشتی)

سکوت

صدا

نظرات  (۲)

سلام حاج آقا
دلمان گرفت از سرود سکوت!
پاسخ:
سلام عزیز!
خوبه که! 
گاهی طرف گوشش رو میگره از صداها!
من که به سکوت صداها فکر می کنم، دوست دارم  پر کنم گوشم رو ازشون...

در عین حالی که هرکار می کنم ذهنمو از این موضوع پرت کنم نمیشه که نمیشه...
تنها امر قطعی عالم ...
وقتی که تو آمدی به دنیا عریان/ مردم همه خندان و تو بودی گریان...
کاری بکن ای دوست که وقت رفتن/ مردم همه گریان و تو باشی خندان!!!
پاسخ:
آره این شعر رو تو جواب کامنتی در پست خرمای ختم آورده بودم.
شعر قشنگی ست.

ان شاءالله به سلامت باشید عزیز!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی