ابزار تلگرام

آپلود عکسابزار تلگرام برای وبلاگ

صابون پیشکشی :: آ خدا ( وب مهربانی )

آ خدا ( وب مهربانی )

( مطلب نداری بردار ؛ مطلب داری بذار )

آ خدا ( وب مهربانی )

( مطلب نداری بردار ؛ مطلب داری بذار )

آ خدا ( وب مهربانی )

برای اولین بار
- بعد از دیوار مهربانی و طاقچه مهربانی -
اینک :
« وب مهربـــــــــــانی »
مطلـــــب داری بــــــــــذار
مطلــــب نداری بــــــــــــردار
( مطالب دوستان به اسم خودشان منتشر خواهد شد.
ترجیحا مطالبی متناسب با آ خدا )

*******************************
*******************************
تذکر:
لزوما داستان ها و خاطراتی که در این وبلاگ نوشته میشن مربوط به زمان حال نیست بلکه تجربیات تبلیغی سال ها ومحلات مختلف بنده و بعضا همکاران بنده است و حتی در مواردی پیاز داغ قضیه هم زیادتر شده تا جاذبه لازم را پیدا کنه.
بنابراین خواننده محترم حق تطبیق این خاطرات بر محل تبلیغی فعلی حقیر رو ندارد...

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندها
پیوندهای روزانه

صابون پیشکشی

سه شنبه, ۲۳ شهریور ۱۳۹۵، ۱۲:۰۴ ب.ظ

صابون پیش کشی آورده...

در پلاستیکو که شل کردم بوی دنبه همه جا رو برداشت!!

صابونای سفیدی که نصف کله قند وزن دارند!

میگم: میشه حمومشون هم برد؟!

میگه: آره اصلا مال حمومه، من خودم مرتب از اینها استفاده می کنم و کاملا راضی هم هستم!

نگاه می کنم نصف سرش از مو خالیه! خخخخ

به نظرتون چیکار کنم؟!


+ شنیدم میگن «دندون اسب پیشکشی رو نمیشمرند» قبول هم دارم! اما یه وقتایی به سلامت انسان مربوطه! اینجا باید فرق کنه، نه؟!

  • محمد تدین (شورگشتی)

صابون حمام

پیشکشی

نظرات  (۷)

  • سیّد محمّد جعاوله
  • خوب حاجی برا مو سر استفاده نکن
    بله خاصیت داره برا بدن
    من موافقم با وهاب
    پاسخ:
    برا بدن خوبه یعنی؟!
    قضیه صابون برلوسکونی رو شنیده بودم، فکرم نمی کنم گوسفند از اون کمتر باشه؟! خخخخخ
    ولی نمیدونم دقیقا چه مواد دیگه ای غیر دنبه بهش میزنند؟!
    در هرحال ممنونیم از وهاب و همچنین شما جعاوله عزیز
    فیرول:
    http://sobeh.blog.ir سلام لطفا وبلاگ جدیدمو دنبال کنید منم شمارا دنبال کردم
    پاسخ:
    سلام عزیز!
    خیلی فرصت دنبال کردن دوستانو متأسفانه ندارم. اما حتما هر از گاهی بهتون سر می زنم...
    تشکر از شما
    عجب خاصیت داره!!!!
    پاسخ:
    خخخخخ
    انصافش خاصیت صابونای صنعتی هم کم نیست!!
    خخخخخخ
    نه حاج آقا بیخیال شین لطفا
    پاسخ:
    محکم حرف میزنین!! 
    به گمانم چوبشو خوردین! ها؟! خخخخخخ
    برا لباس شستن خوبه فقط (:
    پاسخ:
    اینجور که فکر میکنن تغییر شغل دادیم و قصابی رو پیشه کردیم!! خخخخخخ
    بس که لباسا بو دنبه بگیره...
    من استفاده نکردم ولی قدیمیهامیگندخوبه
    پاسخ:
    آره منم یادم میاد استفاده می کردند ولی خوب قدیمیا همه چیشون قدیمی بود! 
    مو که نباشه آدم واقعا بی ریخت میشه خخخخخ
    تو رفقا قدیمی نداریم بهش تقدیم کنیم؟!خخخخ
    یا کچل؟! خخخخخ
  • گمـــــــشده :)
  • اگه از موهاتون سیر شدین استفاده کنین.خخخخخ
    پاسخ:
    ای بابا! یعنی با این حساب باید دنبال نفر سومی باشیم که صابونا رو بهش پیشکش کنیم!!! خخخخ
    آی صابونه صابون!! کسی نمیخواد؟! خخخخ

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی