ابزار تلگرام

آپلود عکسابزار تلگرام برای وبلاگ

فامیل با درخت :: آ خدا ( وب مهربانی )

آ خدا ( وب مهربانی )

( مطلب نداری بردار ؛ مطلب داری بذار )

آ خدا ( وب مهربانی )

( مطلب نداری بردار ؛ مطلب داری بذار )

آ خدا ( وب مهربانی )

برای اولین بار
- بعد از دیوار مهربانی و طاقچه مهربانی -
اینک :
« وب مهربـــــــــــانی »
مطلـــــب داری بــــــــــذار
مطلــــب نداری بــــــــــــردار
( مطالب دوستان به اسم خودشان منتشر خواهد شد.
ترجیحا مطالبی متناسب با آ خدا )

*******************************
*******************************
تذکر:
لزوما داستان ها و خاطراتی که در این وبلاگ نوشته میشن مربوط به زمان حال نیست بلکه تجربیات تبلیغی سال ها ومحلات مختلف بنده و بعضا همکاران بنده است و حتی در مواردی پیاز داغ قضیه هم زیادتر شده تا جاذبه لازم را پیدا کنه.
بنابراین خواننده محترم حق تطبیق این خاطرات بر محل تبلیغی فعلی حقیر رو ندارد...

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندها
پیوندهای روزانه

فامیل با درخت

سه شنبه, ۱۹ مرداد ۱۳۹۵، ۰۲:۴۶ ق.ظ

درخت از خاک برخیزد، من از خاک

درخت و من به هم هستیم «فامیل»

درخت امّا ثمر دارد ، تبر - من

درخت و من چنان «هابیل ، قابیل»

شورگشتی

  • محمد تدین (شورگشتی)

حفظ محیط زیست

پیوند درخت و انسان

نظرات  (۵)

سلام
من با درخت ها کاری نداشته و ندارم.
فقط وقتایی که پیاده میرم عادت دارم گاهی یه دو سه تا برگ از درخت
بچینم(برگ های کوچیک) بعد این شعر رو زمزمه می کنم:
برگ سبزیست تحفه ی درویش چه کند بینوا ندارد بیش. . .
بعدش هم برگها رو میندازم و بازم به راهم ادامه میدم . . .

اتفاقا یه بازی کامپیوتری هست به اسم جنگ اساطیر (warcraft) در این بازی
هم درختان جان دارند و از خود دفاع می کنند و هر چند بازی ایرانی نیس ولی
این بازی رو خیلی دوست دارم و تا مراحل آخرش بازی کردم.
الان هم چند وقته بازی پاک شده.وقتایی که اینترنت وصل نیست جاش خالیه
باید دانلودش کنم آره.خوب شد یادم افتاد.ممنون از مطلبتون.
پاسخ:
سلام
اتفاقا با درختا خیلی کار داریم...
از بس آزار به درختا رسوندند و رسوندیم اگه کسی به کارشون کاری نداشته باشه فکر می کنیم دیگه خوبه! در حالی که درختا هم جون دارند، حق حیات دارند و بایست وارسیشون کرد، آبشون داد و ... 
مخصوصا که سودش به خودمون برمی گرده ... اکسیژن، هوای مطبوع، مناظر زیبا و آرامبخش، حفظ خاک و...
  • خادم الحسین
  • خیلی زیبا بود
    خیلی ممنون
    پاسخ:
    ممنونم از شما
  • گمـــــــشده :)
  • قشنگ بود..
    عکسشم جالب بود
    پاسخ:
    ممنوم از لطفتون
    جالب و قشنگ بود
    تشکر
    پاسخ:

    بله

    تشکر

    اشکمودراوردچقدربیرحم شده ایم
    پاسخ:
    تغییرات آب و هوایی دنیا رو ببینین
    آلودگی ها...
    طوفان گرد و غبار...
    گرمایش زمین...
    همه هم گله مند یم...
    و جالبیش اینه مسببش کسی جز خودمون نیستیم و باز مسخره تر اینه که ادامه هم میدیم...
    رفتاری ناعاقلانه از مدعی عقل و شعور!!! 
    کسی رو ببینین با کلنگ پی دیوار خونه خودشو می کنه چی بهش باید گفت؟!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی