ابزار تلگرام

آپلود عکسابزار تلگرام برای وبلاگ

لولو خورخوره!! :: آ خدا ( وب مهربانی )

آ خدا ( وب مهربانی )

( مطلب نداری بردار ؛ مطلب داری بذار )

آ خدا ( وب مهربانی )

( مطلب نداری بردار ؛ مطلب داری بذار )

آ خدا ( وب مهربانی )

برای اولین بار
- بعد از دیوار مهربانی و طاقچه مهربانی -
اینک :
« وب مهربـــــــــــانی »
مطلـــــب داری بــــــــــذار
مطلــــب نداری بــــــــــــردار
( مطالب دوستان به اسم خودشان منتشر خواهد شد.
ترجیحا مطالبی متناسب با آ خدا )

*******************************
*******************************
تذکر:
لزوما داستان ها و خاطراتی که در این وبلاگ نوشته میشن مربوط به زمان حال نیست بلکه تجربیات تبلیغی سال ها ومحلات مختلف بنده و بعضا همکاران بنده است و حتی در مواردی پیاز داغ قضیه هم زیادتر شده تا جاذبه لازم را پیدا کنه.
بنابراین خواننده محترم حق تطبیق این خاطرات بر محل تبلیغی فعلی حقیر رو ندارد...

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندها
پیوندهای روزانه

لولو خورخوره!!

پنجشنبه, ۲۱ مرداد ۱۳۹۵، ۱۱:۳۶ ب.ظ

مجلس عقیقه بود

بچه هه اذیت می کرد

مامانش - مثلا درِ گوشی - بهش داشت می گفت:

اگه ساکت نشی حاج آقا پا میشه سیاه و کبودت می کنه!!

اونجور گفت که خیلیا مثل خودم شنیدند!

گفتم: 

ظاهرا امشب باید روضه مظلومیت آخوندا رو بخونم!!

آخه مادر من! به عوارض این گونه حرف و صحبتا توجه داریم؟!

کدوم حاج آقایی تا حالا بچه ای رو زده؟!

صداش زدم گفتم: کوچولو! اسمت چیه؟!

چیزی نگفت!

- میای یه دستی به عمو بدی؟!

دوید پشت مامانش

گفتم: آهان! میخوای دالی بازی کنی؟!

باشه؛ ولی بچه ها میدونند حاج آقاها بچه های خوب رو ،مثل همین آقا پسری که به حرف بزرگتراش گوش میده و الانم پشت مامانش قایمه، خیلی دوست دارند!

تازه یه وقتایی بهشون جایزه هم میدن!!

دیدم از پشت سنگر داره یواشکی سرک می کشه!


+ چه افکار مسمومی رو با دست خودمون تو ذهن بچه ها مون داریم تزریق می کنیم؟ نمیدونم!

اون وقت بزرگتر که میشن مامانه مراجعه می کنه به روحانی: 

نمیدونم چرا بچه م نماز نمیخونه؟! از مسجد فراریه؟! از دین بدش میاد؟! من اهل نماز، باباش اهل نماز، این به کی رفته خدا عالمه؟!

+ فقط آخوندا هم نیستند، از دکترا هم میترسونیم بچه ها رو، از پلیسا هم و از خیلیای دیگه...

+ ممّدم ...

  • محمد تدین (شورگشتی)

آخوندا

روضه

لولو خورخوره

نظرات  (۱۲)

  • حامد عبدالهی
  • بله دیگه
    حالا خدا کنه ما نسل خوبی تربیت کنیم
    من که تو فکر درست تربیت کردنشم
    درست و اصولی
    اگه خدا بخواد :)
    پاسخ:
    موفق باشید عزیز!
  • امیرمحمد ولیان
  • من خودم طلبه ام و با حرفا و عقیده هاتون کاملا موافقم
    پاسخ:
    متشکرم رفیق!
    هههههه

    واقعا نمیدونم تو این زمونه که خیلی نکات تربیتی بیشتر گفته میشه، چرا بازم یه همچین رفتارایی میبینیم:/
    پاسخ:
    اونی که مرتب به هر بهونه ای به اخوند جماعت متلک میندازه نتیجه کارش البته همینه...
    و اینا کم نیستند...
    خخخخخخخ من که کلی خندیدم!!!! »
    اوه اوه فردا منم برم یه جایی میگن حاج خانم سیاه و کبودت میکنه آخه میخوام ادامه دهنده راهتون بشم....چقدر بده این افکار گریه
    پاسخ:
    خخخخخخ دلت شاد
    بله انتظار شنیدن هر حرفی رو باید داشته باشی تو این مسیر...
    مؤید باشید
    ایکاش درآینده اصلاح بشیم واوناراازخدافقطبترسونیم نه ازاین ناموجودا
    پاسخ:
    لولو که اصلا وجود نداره ، بماند...
    ولی بحث لولو نبود ها! به گمونم مطلب رو کامل نخوندین...
    بعلاوه خدا هم که ترس نداره!
    باید بچه ها رو از اشتباهات خودشون ترسوند...
    سلام
    منم از اخوندا میترسم جز امیر محمد ولیان :))
    این بشر عشقه منه!
    پاسخ:
    سلام
    لااقل میگفتی چیکارت کردند خوب!! خخخخخخ
    - سیاستمدارها رو خواهشا آخوند ندونین و همون شیاستمدار بدونین -
    هوای همشهری رو هم که دارین!! خخخخخ
    آرزوی موفقیت برا هردو بزرگوار
    بله که هواشو دارم !کاری نکرده که....
    دوسش دارم
    نه سیاستمدار هارو اخوند نمیدونم !
    ولی بعضی اخوندا.....
    پاسخ:
    چی بگم؟!....
    لابد یه چیزی بوده دیگه...
    ولی این طرز بیان از هرکسی در مورد هر قشری کمال بی انصافی ست و جفای به اون قشر...
    سلام علیکم
    ای بابا! حالا این همه آدم اونجا بود... چرا تیر این بنده خدا شما رو گرفت؟ :)
    یک مقداری بی انصافی در حق قشر شماست...
    خدا اصلاحمون کنه...
    پاسخ:
    سلام علیکم
    مخاطبینمون همه خانم بودند...
    بی انصافی کلا بده!!
    خدا از قومی هم اگه بد میگه پشتش استثناء می زنه...
  • خادم الحسین
  • خیلی ها اصلا به تربیت بچه هاشون توجه نمی کنن
    و متاسفانه ضرر های خیلی بدی داره!!
    برای خود بچه
    برای جامعه
    برای...
    پاسخ:
    کلا به پیامدهای کارامون و به خصوص حرفامون، زیاد توجه نمی کنیم!!
    که اگه می کردیم وضعمون غیر این بود...
    سلام درسته.حالا یه چیز دیگه

    رفتار بد یک فرد در شغلی که داره هم روی اون صنف تاثیر گذاره... :


    باور کنید معلمای راهنمایی من اصلا جلوی اعتماد به نفس منو تو سن رشد گرفتن.
    وگرنه من الان داشتم همچنان مراحل درسی رو تا دکتری طی می کردم بعد خدمت
    و بعد هم کار.
    رفتار بد یک فرد در شغلی که دراه هم روی اون صنف تاثیر گذاره.
    من از معلم ها دیگه چندان دلخوشی نداشتم تا دبیرستان که...،
    در دبیرستان یک ناظم مودب داشتیم که خدا حفظش کنه یک روز
    این بنده خدا اومد گفت دبیر ندارید ؟ اولین بار این کلمه را شنیدم
    اول تعجب کردم رفتم تو فکر چون از کلمه معلم خاطره بد داشتم
    تصمیم گرفتم برای اینکه با دبیر ها وقتی درس میدن یاد خاطرات
    دوران راهنمایی نیفتم آنها در ذهنم دبیر و بالا تر از معلم یاد کنم
    خوب شد این اسم به گوشم رسید وگرنه به مشکل می خوردم.
    پاسخ:
    سلام 
    تا یه حدودی بله درسته، اما بهونه نباید بشه واسه افراد...
    از قدیم میگن «تا نباشد چیزکی مردم نگویند چیزها!»

    حاجی اعتراف کن کیو سیاه و کبود کردی؟ خخخخ

    +

    گاهی با بچه های خجالتیِ این مدلی مواجه میشم، برخوردتون و ادبیاتتون با اون بچه بسیار جالب و درس آموز بود!
    پاسخ:
    بعضی بچه ها فقط از مردا حساب می برن، و خوب غیر از ما هم مردی اونجا نبود!!!خخخخ
     فکر می کنم بنده خدا می خواست خوب کنه و فضا رو برا سخنرانی ما آماده کنه اما متوجه پیامداش نبود...
    متأسفانه بعضی مادرا این عبارات شده ورد زبونشون!
    میبینی توی جمع و مهمونی به بچه میگن بشین یا فلان کار و نکن وگرنه سیاه و کبودت میکنم!!! و به نظرم بعضیاشون این کار رو میکنن که تا اسم سیاه و کبود کردن میاد دست از کارشون میکشن! حالا فاعل هر کسی که میخواد باشه فرقی نمیکنه!

    حاجی ان شاءالله تو منبراتون به این چیزا هم میپردازید، بعضی والدین نسبت به این مسائل نگیم عقب مونده ولی بسیار فقیر و دست خالی هستند
    پاسخ:
    امور تربیتی واقعا لنگ میزنه
    نکته ای که من اشاره کردم جزء اون کوچیکاشه...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی