ابزار تلگرام

آپلود عکسابزار تلگرام برای وبلاگ

ما که نفهمیدیم بالاخره چیش بود؟! (از سری پیامکا) :: آ خدا ( وب مهربانی )

آ خدا ( وب مهربانی )

( مطلب نداری بردار ؛ مطلب داری بذار )

آ خدا ( وب مهربانی )

( مطلب نداری بردار ؛ مطلب داری بذار )

آ خدا ( وب مهربانی )

برای اولین بار
- بعد از دیوار مهربانی و طاقچه مهربانی -
اینک :
« وب مهربـــــــــــانی »
مطلـــــب داری بــــــــــذار
مطلــــب نداری بــــــــــــردار
( مطالب دوستان به اسم خودشان منتشر خواهد شد.
ترجیحا مطالبی متناسب با آ خدا )

*******************************
*******************************
تذکر:
لزوما داستان ها و خاطراتی که در این وبلاگ نوشته میشن مربوط به زمان حال نیست بلکه تجربیات تبلیغی سال ها ومحلات مختلف بنده و بعضا همکاران بنده است و حتی در مواردی پیاز داغ قضیه هم زیادتر شده تا جاذبه لازم را پیدا کنه.
بنابراین خواننده محترم حق تطبیق این خاطرات بر محل تبلیغی فعلی حقیر رو ندارد...

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندها
پیوندهای روزانه

او:

دلم از همه ی دنیا پره

از همهههه!

اونقد که نمیدونی از کجاش بگی؟!

همیشه خوبی بقیه رو خواستم، آخرشم شدم آدم بده!

دلم خیلی بد گرفته

همه رو درک کردم ولی کسی منو درک نکرد

آدم میخوام اونقد بدی رو تحمل کنه دم نزنه!

از کجا بگی از چی بگی؟!

واقعا آدما میخوان با این کاراشون به کجا برسن؟!

چقد مسخره س!


من:

سلام 

چی شدی حالا؟!

توپت که بد پره!


او:

آره. 

وقتی خوبی کنی بدی ببینی

وقتی خرد بشی 

وقتی فحش بشنوی

پیش همه کوچیک بشی 

وقتی ببخشی ولی بذارن رو حساب این که چیزی حالیت نیس، نباید توپت پر باشه؟!

نباید حالت بد باشه؟!


من:

خوب اگه اونجوریه که شما میگین، بله آدم نمیتونه ناراحت نباشه!

ولی گاهی برداشت ما ممکنه به غلط رفته باشه، ها؟!!


او:

هیچ ممکنی وجود نداره

آخه مگه برای اولین باره؟!

مگه تازه س؟!

یه بار اشتباه، دو بار، سه بار، ولی نه اندازه صدهزار بار!


من:

خوب پس خدا صبرتون بده!

ولی یه نکته...

کار خیری انجام دادین اگه انتظار تشکر از کسی رو نداشته باشین، آسوده زندگی خواهید کرد!!

کار خوب رو برا خوبیش انجام بدین، نه برا تشکر!

متشکرم


او:

هه!

کی انتظار تشکر داره؟!

کی کار خیرو انجام داده برا تشکر؟!

اصلا چی دارم میگم؟!

کی حرف منو میفهمه؟!

کی درکم می کنه؟! 

که من دارم برا شما میگم که هیچی از زندگیم نمیدونین؟!

کی میدونه که من چی کشیدم؟!


من:

خوب شما که نگفتین اصل جریانو؟!

راس میگین... من چه بدانم !! خخخخ


او :

آره شما چه بدانین؟!

اصل جریان؟!

همه ش اصله!

اگه بنویسم یه کتاب میشه!

اوقدر دردآوره که الان گریه م گرفته


من:

خوب ظاهرا باید کماکان در حسرت دیدار این کتاب بمونیم؟!

و با این حساب دست از دامن گریه برندارین که بهترین فریادرسه!!


+ ما که نفهمیدیم بالاخره چیش بود، شما فهمیدیدن؟!

و اصلا نفهمیدم چی از من می خواست؟! شما فهمیدین؟!

خوب اگه بحث مشاوره ست که باید بگی چته؟! 

مشاور که علم غیب نداره، ها؟!

نمیدونم. 

خداوند ان شاءالله مشکل همه امت پیامبر (ص) رو در هرجایی هستند، حل و فصل بفرمایاد!

  • محمد تدین (شورگشتی)

بیان مشکل

درد دل کردن

مشاوره

پیامکی

نظرات  (۱۲)

  • یا فاطمة الزهراء
  • این شخصم احتمالا مثل یه نفر از کسایی هست که من میشناسم
    یه بار فقط اومده بود توی تلگرامم میگفت تف تف تف تو روزگار :)) آخرم نگفت چشه فقط تلگرام منو تفی کرد
    پاسخ:
    خخخخخ

    ایشاالله خداشفاشون میدهد.
    پاسخ:
    چه عرض کنم...
  • سیّد محمّد جعاوله
  • من می دونم ولی بم گفته نگم که می دونم ما می دونیم که اون نمیدونه.
    پاسخ:
    میدونم!! خخخخخ
  • خادم الحسین
  • عجب!
    کسی که نه میتونه حرفی بزنه ولی دلش پره و میخواد خلاص شه!
    ان شالله مشکلشون برطرف شه!
    بعضی از ادما راه حل نمیخوان
    یکیو میخوان که بهش بگه حرفت درسته و بقیه اشتباه میکنن
    یه نمونشم دوست من!!
    پاسخ:
    درسته...گاهی حرفش سنگینه و نمیتونه به راحتی مطرح کنه...
    ولی خوب چون پیامکیه دیگه... چشم تو چشم نیست که ... انتظار داشتم ایقد به بیراهه نره و حرفشو بزنه...
    هستند البته کسانی هم که حرفی واقعا واسه گفتن ندارند فقط شکایت می کنه از دنیا میگی حالا کجای دنیا؟ میمونه توش!!!
  • گمـــــــشده :)
  • فقط دلش پر بوده خواسته با یکی حرف بزنه
    پاسخ:
    خوب منم دوس داشتم حرف بزنه...
    سلام حاج آقا
    ینی چه؟ دقیقاً چی میخواس؟ خوب که چی؟؟ چهار تا شکایت کرد و رفت؟ همین...؟
    ناراحت نباشین حاج آقا احتمالاً فقط دلش درد دل می خواست...!
    خدا مشکلشون رو حل کنه چون با این وضع از دست هیچکس کاری بر نمیاد...!

    یاد اون بنده خدایی افتادم که به دکتر گفت یا تخفیف میدی یا خودت میگی چِمه!! :))))

    به هر حال خدا مشکلشون رو حل کنه...
    راستی حاج آقا عیدتونم مبارک...
    التماس دعا
    با اجازه
    پاسخ:
    سلام علیکم
    خوب اونچه که تو این چند پیام دیدم فقط گله و شکایت بود - نه از کس خاصی - از دنیا و مافیها!!
    این اخلاق و تلقین مرتب اون، کافیه انسانی رو از پا دربیاره...
    درد دل کردن یه روش درمانی خوبیه اما باید یه چارچوبی هم داشته باشه دیگه...

    بعید میدونم فقط یک رابطه دوستی و سوء تفاهم به وجود آمده یک کتاب بشه

    این فرد فقط از حسی که داشت خبر داد وگرنه ناراحتی به تنهایی مشکل نیس

    وقتی کسی ناراحت باشه و خودش نخواد بگه کی چی کرده یا دقیقا چی شده

    حالا چه میخواد قضیه یک عمر و طولانی باشه چه میخواد یک روز و یه بار باشه

    تا نگه دقیقا چه اتفاقی افتاده فقط خودش از اون با خبره و هر چی بگه ناراحتم

    نه تنها فایده ای نداره بلکه بهترش این هست که یک بار برای همیشه اتفاقات

    و حوادثی که ناراحتش کرده رو بازگو کنه برای کسی و به اصطلاح بهش میگن

    درد و دل؛ بهتره یا برای نزدیک ترین آدم باشه یا خیلی دور باشه و نشناسدش

    نزدیکترین آدم مثلا مادر و دور ترین آدم که نشناسه یعنی برای یه گوش شنوا

    خب در اکثر مواردی که دیدم و سراغ داشتم مثلا وقتی سمت فرهنگی بودم

    باور کنید الان نه اون آدما رو میشناسم، چون بزرگ شدند و ببینم نمیشناسم

    و نه زیاد یادم مونده بعضی حرفاشون ولی گاهی بعضی دلشون می گرفت و

    ناراحت بودند، منم که فرد احساساتی هستم فورا حسشون رو می فهمیدم

    و سیم جیمشون می کردم که چی شده و راحت ارتباط بر قرار می کردند اما

    تا حتی یک جمله از درد دلشون می گفتند آرامشی حکم فرما می شد.دیگه

    حسشون تغییر می کرد.اگرچه سکوت غمناک یا گاهی گوشه چشمی اشک

    ولی بعد از از اون روز هر بار که میدیدمشون دیگه تو خودشون نبودن و فقط تا

    چیزی یاد خاطره ناراحتیشون نمی انداخت مادامی که می رفتند و می آمدند

    مثل دیگران شاداب و پر انرژی یا معمولی و عادی به نظر می رسیدند و تمام

    سبک شدن با بیان وقایع طوری که طرف مقابل حداقل لحظه ای درکش کنه:)

    مخلص کلام همین بود.سبک شدن.

    اگر چه این تنها راه رهایی از ناراحتی هست.
    اما مقدمه ای در حل مشکلی است که باعث ناراحتی شده.


    آقا یه چیزی از قلم افتاد بگم مخاطبی که از ناراحتی میشنوه شاید یک روز
    شاید یک ساعت و یا شاید اصلا همان لحظه برای حال گوینده ناراحت بشه
    اما برای گوینده اینطوری هست که انگار یک بار را از روی دوشش برداشتن

    خدا خودش کمک کنه مشکلاتش حل بشه.
    پاسخ:
    درست میفرمائین...
    خوب اونچه منم توقع داشتم همین بود که درست حرف بزنه
    شاید البته اعتمادی که لازمه یه درد دل هست، هنوز کسب نشده بوده...
    ولی خوب ما عادت نداریم اینقدر بپیچونند دیگه خخخخ - بس که مردم راحت باهامون حرف میزنند -
    مخصوصا که خوب درد دل پیامکی هم بود و چشم تو چشم نیست که...
    درد و دل با کسی که خیلی دور باشه و نشناسدش منظورم اولا در فضای مجازی بود
    چون تو فضای مجازی کسی هرگز نمیتونه بفهمه شما کی هستید اگر معرفی نکنید
    و دوما صرفا جهت سبک شدن 1 بار نه برای همیشه.عادت به درد و دل خوب نیست.
    دائما و یا درد و دل با هر کس باعث میشه فرد زود رنج بشه یا موارد دیگری پیش بیاد.
    پاسخ:
    البته سوءاستفاده در فضای مجازی هم کم نیست...
    درددل کردن و مشاوره، بدون اعتماد به طرف کار چندان عاقلانه ای نیست، مخصوصا اگه بخواد ریز زندگیشو رو دایره بریزه!!


    اگه نظر فقط درد دل کردن باشه و نه مشاوره، بهترین جا درِ خانه خدا و اهل بیته... مخصوصا اگه پیوندی با امام عصر(ع) داشته باشه که بسیار آرامش بخش و در عین حال خالی از خطرات خواهد بود.


    مؤید باشین
    :|
    پاسخ:
    :)
    سلام
    درسته این باور که اون ها می شنوند به ما آرامش میده.
    در واقع با یه تیر دو نشون میزنه
    درد و دل با خدا و امامان مشکلات را هم بدون اینکه خودمون بفهمیم یا گاهی بدون اینکه کار خاصی بکنیم حل و فصل میکنه.

    ممنون محمد آقا
    پاسخ:
    سلام
    بله دیگه
    بازم اشتباه کردی حاج آقا لزومی نبود این پست رو اینجا بذاری.بدبخت حرف دلش رو فقط به شما گفته خودت مسخرش کردی بس نبود گذاشتی اینجا بقیه هم بهش بخندن.آهای اونی که شدی مسخره ی حاج آقاحرف دلت را فقط و فقط به خدا بگو به خدای ستارالعیوب و قادر و توانا خدای بصیر و شنوا.خدایی که کلید تمام مشکلات فقط و فقط دست اوست وبس.حاج آقا خواهشا پاکش کن این پستو و کمی رازنگه دارباش.خیلی ممنون
    پاسخ:
    اشتباه که زیاد دارم و امیدوارم خدا ازم بگذره و صاحب حقی اگه هست...
    ولی بزرگوار! این که نه اسمی داره نه نشونه ای نه چیزی...
    بیان این پیامک هم نه به عنوان تمسخر که شما میگین- و برام عجیبه که چرا چنین برداشتی میکنین؟ - بلکه به مشکلی جدی در امر مشاوره دارم اشاره می کنم...
    شده طرف اومده کلی صحبت و گپ و حرف، آخر سر فهمیدم مشکلش چیزی دیگه بوده غیر از اونی که من تصور می کردم!! خوب از اول اگه میگفتی بهتر نبود... فرض کن کسی برا دل دردش بره دکتر و عمدا بگه سرم درد می کنه!! درسته به نظرتون؟! به کی لطمه زده؟! حتی شاید وقت درمان هم بگذره!
    باید مشاور مطمئن پیدا کرد و وقتی بهش اطمینان داشتی خیلی راحت حرفتو درمیون بذاری!
    عزیز! شما نمیدونین که چه رازهایی تو این سینه دارم! اونهایی که به نوعی گفتنش به صلاح نیست یا نشونه ای چیزی داره! 
    اما مثل این مورد چه منعی متوجهش هست؟ نمیدونم!!
    خوب شما به عنوان یه خواننده متوجه شدین طرف چشه؟! و چی میخواد؟!

    من هرگز نگاهم به این شخصی که پیامک کرده نیست ، به این اخلاقه...
    چقدر خوبه صاف و ساده و رک حرف بزنیم... دیگران رو سر کار نگذاریم... به وقت دیگران بها بدیم...
    اشتباه نگیر اینجا با اونجاهایی که شما میشناسین ان شاءالله فرق می کنه! بیان این پیامک هم جهت اصلاحه و لاغیر...
    در عین حال ممنونم ازتون، این تذکراتتونو ادامه بدین که اگه جایی دیدم بجاست حتنما بکار خواهم گرفت
    به یادم میمونه: 123
    بخشی ازحرفتونو قبول دارم اما شمامیتونستی این موضوع رو به خودش بگی و کمی اعتمادسازی کنی یاروش دیگری انتخاب کنی نه اینکه با لحن مسخره آمیز یا به قول شما شاید طنزآلود بیای اینجا درموردش مطلب بنویسی من اگه جای اون طرف بودم با دیدن این مطلب شما اعتمادم نسبت به شما ازبین میرفت ودیگه عمرا برای بار دوم برای دردودل سمت شما نمی اومدم این مطلب شما ممکنه این حس بی اعتمادی و ترس ازاینکه فردا به جای اون طرف نباشن و حرف دلشون بشه اسباب خنده ی خوانندگان سایت را دیگر افراد هم به وجودبیاره.بعضی حرف ها را حتی اگر به شما بگن شما نمی تونی کاری کنی مثلا من مشکلم اینه که پول کافی برای ازدواج و شروع زندگی ندارم حاج آقا چند میلیون مثلا حداقل ۲۰ میلیون حاضری به من بدی؟من دردم را گفتم واسه درمانش این پولو میتونی بهم بدی؟خیلی از دردها هست که حتی اگه به زبون بیاری سخته تو این زمونه بدست شما حل بشه.بهتره سکوت کنم و دردم را بریزم تو خودم تا دردم را بگم و بشوم سوژه ی جوک یا گریه ی خیلی از مردم.ای خدا ای غیاث المستغیثین خودت به دادم برس.
    پاسخ:
    نه عزیز!
    این اولین مورد نیست! اخرینش هم حتما نخواهد بود...
    بحث اینه که فرهنگ مشورت کردنو یاد بگیریم...
    اگه طرف بخواد با این مطلبی که هیچ اسم و نشانی از او برده نشه و درصدد رساندن پیامی کلی به مخاطب ست، دیگه به سمتم نیاد خوب نیاد ... مهم نیست... مهم اینه با کس دیگه ای که میخواد مراجعه کنه درست مراجعه کنه و بجا...
    بله من نگفتم حتما اگه حرفشو می زد میتونستم کمکش کنم، اما قبول دارین که تا حرفی هم زده نشه بالطبع امکان کمکی هم وجود نداره!
    چه ایرادی داره حتی اگه پول میخواست اونجور که شما گفتین رک وراست می گفت و منم رک و راست جوابش میدادم اگه پیدا کردین یه درصدی هم به ما برسونین که بدجور لنگیم!! خخخخ
    اما اینکه نگه و بپیچونه هر چه فکر می کنم توجیهی نداره... مخصوصا که طرف  رو هم نمیشناختم و خجالت و محذوریت و این حرفا هم مطرح نبود...
    بیشتر چه عرض کنم؟!...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی