ابزار تلگرام

آپلود عکسابزار تلگرام برای وبلاگ

مذلّ المؤمنین! :: آ خدا ( وب مهربانی )

آ خدا ( وب مهربانی )

( مطلب نداری بردار ؛ مطلب داری بذار )

آ خدا ( وب مهربانی )

( مطلب نداری بردار ؛ مطلب داری بذار )

آ خدا ( وب مهربانی )

برای اولین بار
- بعد از دیوار مهربانی و طاقچه مهربانی -
اینک :
« وب مهربـــــــــــانی »
مطلـــــب داری بــــــــــذار
مطلــــب نداری بــــــــــــردار
( مطالب دوستان به اسم خودشان منتشر خواهد شد.
ترجیحا مطالبی متناسب با آ خدا )

*******************************
*******************************
تذکر:
لزوما داستان ها و خاطراتی که در این وبلاگ نوشته میشن مربوط به زمان حال نیست بلکه تجربیات تبلیغی سال ها ومحلات مختلف بنده و بعضا همکاران بنده است و حتی در مواردی پیاز داغ قضیه هم زیادتر شده تا جاذبه لازم را پیدا کنه.
بنابراین خواننده محترم حق تطبیق این خاطرات بر محل تبلیغی فعلی حقیر رو ندارد...

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندها
پیوندهای روزانه

مذلّ المؤمنین!

يكشنبه, ۳۰ فروردين ۱۳۹۴، ۰۹:۳۳ ب.ظ
(حسن بن ابى العلاء) گوید:
من به همراه بیست نفر به سوى مکه حرکت کردیم و در هر منزلى از براى آنها گوسفندى مى کشتم چون وارد بر امام صادق علیه السلام شدم .

حضرتش فرمود:
واى بر تو! ای حسن بن علاء! آیا مؤ منین را ذلیل مى کنى و آنها را اذیت مى نمایى؟!
 عرض کردم :
پناه مى برم به خدا از این موضوع
فرمود:
به من رسیده است که تو در هر منزلى گوسفندى از براى هم سفرى هاى خود مى کشتى .
عرض کردم :
آرى ولکن به خدا قسم من براى خشنودى پروردگار این کار را مى کردم
حضرت فرمود:
 آیا نمى بینى در آنها کسانى هستند که دوست دارند داراى مال باشند و مانند تو آنها نیز نیکوئى کنند، و حال آنکه قدرت ندارند، و بر آنها گران مى آید!
عرض کردم :
توبه مى کنم و دیگر این عمل را انجام نمى دهم!!
حضرت فرمود:
حرمت مؤ من نزد خدا بزرگتر است از هفت آسمان و هفت زمین و فرشتگان و کوهها و آنچه در آنهاست!


منبع:

یکصد موضوع 500 داستان
سید على اکبر صداقت

  • محمد تدین (شورگشتی)

مذلّ المؤمنین!

نظرات  (۱)

ممنون خوندم ولی اگر به دوستت بگی من نسبت به تو از نظر مالی فقیر ام و باز عمل خود را تکرار کند و بگذارد روی حساب اینکه من برای خودم این ولخرجی ها را می خواهم بکنم و اگر نکنم خودم اذیت می شوم و بخاطر تو نیست و باز با ولخرجی های بسیار که من را هم حرص می دهد و ... که نمی شود به دوستی اینطوری ادامه داد.خب من خصلت مردانگی دارم نه زنانه که یکی برام هی خرج کنه یا من رو دائم شریک خرجاش کنه و من هیچ کاری نکنم :|گاهی میخواستم من کاری کرده باشم پول کرایه برای برگشتن برای من نمی موند!
در نهایت بهش گفتم بخاطر یکسری مشکلات تا مدتی با من در تماس نباش و خیالم راحتِ.
پاسخ:

کبوتر با کبوتر باز با باز

کند همجنس با همجنس پرواز.

فقط ازدواج نیست، در همنشینی هم باید همکفو را انتخاب کرد تا از بروز مشکلات پیشگیری نمود.

کار درستی انجام دادین.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی