ابزار تلگرام

آپلود عکسابزار تلگرام برای وبلاگ

مصوبه مجلس: « جریمه صد هزار تومانی » برای مزاحمت نوامیس و کشف حجاب و روزه خواری در « خــــــــــــودرو » :: آ خدا ( وب مهربانی )

آ خدا ( وب مهربانی )

( مطلب نداری بردار ؛ مطلب داری بذار )

آ خدا ( وب مهربانی )

( مطلب نداری بردار ؛ مطلب داری بذار )

آ خدا ( وب مهربانی )

برای اولین بار
- بعد از دیوار مهربانی و طاقچه مهربانی -
اینک :
« وب مهربـــــــــــانی »
مطلـــــب داری بــــــــــذار
مطلــــب نداری بــــــــــــردار
( مطالب دوستان به اسم خودشان منتشر خواهد شد.
ترجیحا مطالبی متناسب با آ خدا )

*******************************
*******************************
تذکر:
لزوما داستان ها و خاطراتی که در این وبلاگ نوشته میشن مربوط به زمان حال نیست بلکه تجربیات تبلیغی سال ها ومحلات مختلف بنده و بعضا همکاران بنده است و حتی در مواردی پیاز داغ قضیه هم زیادتر شده تا جاذبه لازم را پیدا کنه.
بنابراین خواننده محترم حق تطبیق این خاطرات بر محل تبلیغی فعلی حقیر رو ندارد...

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندها
پیوندهای روزانه

در کمیسیون مشترک فرهنگی و قضایی مجلس تصویب شد.

سخنگوی کمیسیون مشترک فرهنگی و قضایی مجلس از مصوبه این کمیسیون مبنی بر جریمه یکصد هزار تومانی پلیس برای رانندگان مزاحم نوامیس و کشف حجاب در خودرو خبر داد.

حجت الاسلام نصرالله پژمانفر سخنگوی کمیسیون مشترک فرهنگی و قضایی مجلس شورای اسلامی در گفتوگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم با اشاره به جلسه امروز کمیسیون٬ گفت:

در جلسه امروز کمیسیون مشترک فرهنگی و قضایی مجلس برای بررسی طرح عفاف و حجاب2 ٬ ماده این طرح مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.

وی افزود:

طبق ماده یک طرح عفاف و حجاب٬ رانندگان یا سرنشینان وسیله نقلیه ای که اقدام به کشف حجاب و روزه خواری و یا رانندگانی که مزاحمتهایی را برای نوامیس مردم ایجاد میکنند و یا حرکات غیر متعارف خلاف عفت عمومی از خودشان بروز میدهند٬ متخلف محسوب شده و مأموران راهنمایی و رانندگی میتوانند با آنها برخورد کنند.

سخنگوی کمیسیون مشترک فرهنگی و قضایی مجلس در همین زمینه تصریح کرد:

براساس ماده یک طرح عفاف و حجاب٬ مأموران راهنمایی و رانندگی میتوانند با آن دسته از رانندگانی که برای نوامیس مردم مزاحمت ایجاد کرده و یا در خودروی خود اقدام به کشف حجاب و یا در ایام ماه مبارک رمضان اقدام به روزه خواری میکنند٬ برخورد کرده و جریمه 100 هزار تومانی برای آنها لحاظ کنند.

حجت الاسلام پژمانفر ادامه داد:

البته برای این دسته از رانندگان متخلف٬ علاوه بر جریمه یکصد هزار تومانی٬ در صورت تکرار این تخلفات 10 نمره منفی٬ طبق موضوع ماده 7 قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی نیز لحاظ شده و وسیله نقلیه آنها نیز به مدت 72 ساعت توقیف خواهد شد.

وی در پایان به ماده 2 طرح عفاف و حجاب اشاره کرد و گفت:

براساس ماده 2 این طرح٬ دستگاههای اجرایی مشمول ماده 5 قانون مدیریت خدمات کشوری که شامل تمامی کارکنان دولت میشود٬ در صورت ارتکاب به تخلف مندرج در بند 20 ماده 8 قانون رسیدگی به تخلفات اداری٬ مشمول طرح عفاف و حجاب٬ توبیخ کتبی و درج در پرونده استخدامی شده و باید در مورد شخص متخلف تصمیمگیری شود؛ البته در صورت تکرار تخلف٬ به کسر حقوق فوق العاده شغل و یا عناوین مشابه و کسر یک سوم از حقوق یک ماه محکوم میشوند.


منبع:

تابناک

کد خبر: ۵۲۳۱۸۸


1394/5/18

  • محمد تدین (شورگشتی)

نظرات  (۱)

الحمدلله یه حرکتی دیدیم ...!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی