ابزار تلگرام

آپلود عکسابزار تلگرام برای وبلاگ

من دیروز ؛ من امروز :: آ خدا ( وب مهربانی )

آ خدا ( وب مهربانی )

( مطلب نداری بردار ؛ مطلب داری بذار )

آ خدا ( وب مهربانی )

( مطلب نداری بردار ؛ مطلب داری بذار )

آ خدا ( وب مهربانی )

برای اولین بار
- بعد از دیوار مهربانی و طاقچه مهربانی -
اینک :
« وب مهربـــــــــــانی »
مطلـــــب داری بــــــــــذار
مطلــــب نداری بــــــــــــردار
( مطالب دوستان به اسم خودشان منتشر خواهد شد.
ترجیحا مطالبی متناسب با آ خدا )

*******************************
*******************************
تذکر:
لزوما داستان ها و خاطراتی که در این وبلاگ نوشته میشن مربوط به زمان حال نیست بلکه تجربیات تبلیغی سال ها ومحلات مختلف بنده و بعضا همکاران بنده است و حتی در مواردی پیاز داغ قضیه هم زیادتر شده تا جاذبه لازم را پیدا کنه.
بنابراین خواننده محترم حق تطبیق این خاطرات بر محل تبلیغی فعلی حقیر رو ندارد...

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندها
پیوندهای روزانه

من دیروز ؛ من امروز

سه شنبه, ۱۷ فروردين ۱۳۹۵، ۰۶:۰۳ ق.ظ

تیپ می زدم ... برای خودم

آرایش می کردم ... برای خودم

عطر می زدم ... برای خودم

نگاهم به آینه بود ... برای خودم

فکر کردم و فکر

دیدم بدن عاریه ای ست چند روزه!

دیدم چشم و ابرو و لب و دهان مشت خاکی اند جذب زمین!

دیدم بدن چیزی است در حدّ یک مرکب!

هنوز تیپ می زنم ...

هنوز آرایش می کنم ...

هنوز عطر می زنم ...

هنوز نگاهم به آینه است ...

اما نه برای خودم

... برای دیگران !

... و برای خدای

___________________________________________________________

بعدا نوشت:

؟
پاسخ:
بعضی با تفکر در فنای بدن به ژولیدگی می رسند!
دل کندن از بدن آری اما بی توجهی به حقوق دیگران نه.
ژولیدگی رو ظلم در حق روح و روان جامعه می دانم، باید خود را آراست باید معطر ظاهر شد اما نه از روی هوای نفس و لذت جسم که از جهت احترام گذاشتن به دیگرانی که با انسان محشورند.
ان شاء الله که معلوم شده باشه.

نظرات  (۴)

؟
سلام 

بهتر بود آخرش اینجوری تموم می شد:

اما نه برای خودم، برای خدا

چون اینی که الان نوشتید، می شه ازش برداشت های دیگه هم کرد (مث همون تفکری که ملت طبق مد میرن جلو، حتی وقتی یه مدی رو دوس ندارن... فقط برای دیگران... که اگه قرار باشه اینجور باشه، همون "برای خودم" بهتره نسبت به "برای دیگران")


پاسخ:
سلام
با احترام به نظرتون، خوب آیات و روایات رو هم بعضا برداشت های غلط می کنند! بریم عوضشون کنیم؟!! خخخ
در عین حال توضیح هم ضمیمه شده.
بله نهایت همه کارهامون من جمله این رفتار ان شاء الله برای خدا باشه اما اونجور علاوه بر اینکه حالت شعاری می گرفت، اون منظوری رو هم که داشتم از توجه دادن به روحیه جامعه و مراعات حال اطرافیان در بحث نظافت و زیبایی به درستی تبیین نمی شد.
به عبارت دیگه خدا نیاز به زیبایی ما نداره ، این جامعه ست که نیازمند این توجه ست!  و البته مراعات حال جامعه و توجه به حق اونها از اونجا که ریشه شرعی داره در همون محدوده مطلوب شرع هم می بایست جامه عمل بهش پوشانده بشه.
این مطلب رو ببینین بد نیست: ( عطر )
منم این سوال برام پیش اومده بود
که یه بار ی داستان از پیامبر شنیدم
که پیامبر وقتی در میزدند وقتی که میخواستند در رو باز کنند توی آبی که توی سطل بود در حین رفتن موهاشون رو درست میکردند
ازشون پرسیدند چرا.....؟
پیامبر هم گفتند که زیبایی من حق طرف مقابل منه
طرف مقابل من حقشه که منو زیبا ببینه نه زشت و مسخره
+دقیقش رو یادم نبود
پاسخ:
صریح گفته باشن یا نگفته باشن، اصل این رفتار مؤید آن است.
تشکر
  • شکیبا حاجى زاده
  • جالب بود ...براى دیگران!
    بالاخره یه روزى زیبایى ظاهرى هم به پایان خودش میرسه!
    +عکستون رو دوس دارم :)
    +ممنونم بابت نظر لطفتون .ناامید نیس...نمیدونم شایدم هس
    چن وقتیس سر به درونم نزدم!
    پاسخ:
    موفق باشین

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی