ابزار تلگرام

آپلود عکسابزار تلگرام برای وبلاگ

میکروفون :: آ خدا ( وب مهربانی )

آ خدا ( وب مهربانی )

( مطلب نداری بردار ؛ مطلب داری بذار )

آ خدا ( وب مهربانی )

( مطلب نداری بردار ؛ مطلب داری بذار )

آ خدا ( وب مهربانی )

برای اولین بار
- بعد از دیوار مهربانی و طاقچه مهربانی -
اینک :
« وب مهربـــــــــــانی »
مطلـــــب داری بــــــــــذار
مطلــــب نداری بــــــــــــردار
( مطالب دوستان به اسم خودشان منتشر خواهد شد.
ترجیحا مطالبی متناسب با آ خدا )

*******************************
*******************************
تذکر:
لزوما داستان ها و خاطراتی که در این وبلاگ نوشته میشن مربوط به زمان حال نیست بلکه تجربیات تبلیغی سال ها ومحلات مختلف بنده و بعضا همکاران بنده است و حتی در مواردی پیاز داغ قضیه هم زیادتر شده تا جاذبه لازم را پیدا کنه.
بنابراین خواننده محترم حق تطبیق این خاطرات بر محل تبلیغی فعلی حقیر رو ندارد...

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندها
پیوندهای روزانه

میکروفون

پنجشنبه, ۶ خرداد ۱۳۹۵، ۰۱:۵۸ ب.ظ

میگن « همیشه در رو یه پاشنه نمی چرخه » راست میگن!!

اول باید این پست رو بخونین که درک کنین چی میگم:

سربسر مکبر


امروز (1) گیر یه مکبّر شوتی افتاده بودم که نگو!!!
تسبیحات حضرت زهرا (س) تموم شد ، سرمو بالا آوردم نگرفت.
با سر اشاره کردم نگرفت!
لبخند زدم نگرفت!
چشمک زدم نگرفت!
همه ش رو با هم آوردم نگرفت!!!
آخر سر مجبور شدم صداموبلند کنم که :
دِ بخون دیه ما رو کشتی!!!
ولی عجب خنده صلواتی شد!
جالب ترش وقتی بود که خادم می خواست بساط رو جمع کنه ، پسره تحفه میکروفون ندیده چسبیده بود به میکروفون و پس نمی داد!!! خخخخخ

(1) تاریخ اون روز محفوظ !
  • محمد تدین (شورگشتی)

مکبر

میکروفون

نظرات  (۱۳)

  • سیّد محمّد جعاوله
  • حاج آقا اثرات برجامه می گذره
    پاسخ:
    خنثاش می کنیم منفیاشو.
    یه وقتایی هم نمیشه کاریش کرد دیگه...

    ((((((((((: بچه بوده حتما اخییییییی یه باررفته بودم مسجد بعدیه بچه وسط نماز میکروفن اومدگرفت ازدست مکبر شروع به حرف زدن وسط صف های نماز میچرخیدمهرهاروازجلوی مردم برمیداشت اوضاعی بودعصن
    پاسخ:
    اینی که من میگم خیلیم بچه نبود، یه کم ماست تشریف داشت!!! خخخخ
    ولی واقعا نظارتی هم باید رو این مسائل بشه که نمیشه و اسباب ناراحتی مأمومین رو عموما فراهم میاره بی جهت.
  • دچــ ــــار
  • :))
    پاسخ:
    خخخخخ
  • ....مسعود ....
  • حاجی حوصله نداری یااااااا
    پاسخ:
    همون یااااااا 
    خخخخخخ
    شاید اولین بارش بوده که میومده مسجد و نمیدونسته باید چیکار کنه
    پاسخ:
    کلا هربار مکبری میکنه زجرکش میشیم ولی از رو هم نمیره ماشاءالله!!! خخخخخ
    بچه های اینجا اغلب دوس دارن مکبری کنند و یک رقابت عجیبی بینشونه 
    مام دلمون نمیاد محرومشون کنیم، گفتم طبق نوبت بیان و مکبری کنن اما هرکه بلده فقط زنبیل بذاره ولی خوب گوش نمیدن که نمیدن!!
    مکبر خوب هم زیاد داریم البته...
  • سرباز جامانده
  • :-D خنداندن مومن ثواب داره.اینم تلافی اون روز شما
    پاسخ:
    بله دیگه
    ناخودآگاه یاد اون روز افتادم ...
    هر عملی عکس العمل داره حاجی :)
    +کوچیکتر از اونم بهتون چیزی بگم!
    پاسخ:
    متنبه شدم بزرگوار!!!
    البته جفتشون حقشون بود!!
    خدا قصه سومو به خیر بگذرونه!!! خخخخ
    قصه سوم واس خودمه دیگه :-/
    تا سال 98 لطفا حاشیه ایجاد نکنین...بذارین من سومی باشم !
    پاسخ:
    تا 98 ؟
    اووووه کی میره اینهمه راهو؟!!!
    قصه شما البته با این کلی توفیر داره!
    مکبری کجا و اوزدواج؟!!! خخخخ
    چی بگم والا!
    موقعیت نیست وگرنه ما که راضی ایم زودتر باشه
    پاسخ:
    میشه ان شاءالله
    همه چی به وقتش...
    همین که به فکرش هستین خوبه...
    این موجب میشه اسبابشو فراهم کنین...
    موفق باشید داداش!
  • چشم به راهم ...
  • حاجاقا شنیدین که
    چوب خدا صدا نداره
    آه اون بنده خدا گرفته بوده :)
    پاسخ:
    تلافی شد در هرحال!
    دل شما هم خنک!!! خخخخخ
  • یا فاطمة الزهراء
  • وااای خدا :)) 
    خیلی عالی بود 
    پاسخ:
    خخخخخ
    دعا کنم سرِتون بیاد که نمیاد!! خخخخ
  • انــــــ ـار
  • :)
    پاسخ:
    خخخخخخ
    حاج آقا،شما اصلا میدونین مکبر واستادن چه جایگاه والایی محسوب میشه تو عوالم این بچه ها!آقا من خودم این دوره رو تجربه کردم،ینی در حد حضور نود دقیقه ای در فینال جام جهانی فوتبال برای یه فوتبالیست محلی محسوب میشد.کلی باهاش پز میدادیم ما به هم!خیلی کلاس داره برای خودش!
    :)
    پاسخ:
    درک می کنم.

    گاهی ظاهر کاری توپ و تشره ولی همه من جمله خود طرف هم میفهمه چیزی جز محبت نیست.
    تشرهای آخوند از این دسته...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی