ابزار تلگرام

آپلود عکسابزار تلگرام برای وبلاگ

نکته ای از دعاهای روزانه ماه رمضان (روز هجدهم) :: آ خدا ( وب مهربانی )

آ خدا ( وب مهربانی )

( مطلب نداری بردار ؛ مطلب داری بذار )

آ خدا ( وب مهربانی )

( مطلب نداری بردار ؛ مطلب داری بذار )

آ خدا ( وب مهربانی )

برای اولین بار
- بعد از دیوار مهربانی و طاقچه مهربانی -
اینک :
« وب مهربـــــــــــانی »
مطلـــــب داری بــــــــــذار
مطلــــب نداری بــــــــــــردار
( مطالب دوستان به اسم خودشان منتشر خواهد شد.
ترجیحا مطالبی متناسب با آ خدا )

*******************************
*******************************
تذکر:
لزوما داستان ها و خاطراتی که در این وبلاگ نوشته میشن مربوط به زمان حال نیست بلکه تجربیات تبلیغی سال ها ومحلات مختلف بنده و بعضا همکاران بنده است و حتی در مواردی پیاز داغ قضیه هم زیادتر شده تا جاذبه لازم را پیدا کنه.
بنابراین خواننده محترم حق تطبیق این خاطرات بر محل تبلیغی فعلی حقیر رو ندارد...

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندها
پیوندهای روزانه

روز هیجدهم :

اللَّهُمَّ نَبِّهْنِی فِیهِ لِبَرَکَاتِ أَسْحَارِهِ وَ نَوِّرْ فِیهِ قَلْبِی بِضِیَاءِ أَنْوَارِهِ وَ خُذْ بِکُلِّ أَعْضَائِی إِلَى اتِّبَاعِ آثَارِهِ بِنُورِکَ یَا مُنَوِّرَ قُلُوبِ الْعَارِفِینَ

خدایا! مرا در این ماه به برکت هاى سحرهایش آگاه کن، و دلم را با روشنایى انوارش روشنى بخش، و تمام اعضایم را به پیروى آثارش بگمار، به نورت اى نوربخش دلهاى عارفان!


وقتی فرزندان یعقوب بعد از پی بردن به اشتباه خود ، از او طلب استغار به درگاه الهی نمودند فرمود: سوف استغفر لکم - آیه 12 یوسف

استغفار مطلوب را به تأخیر انداخت تا به دلالت روایات سحر جمعه این مهم را انجام دهد

چرا که طبق فرمایش رسول (صلى الله علیه وآله): إن لربکم فی أیام دهرکم نفحات، ألا فتعرضوا لها - بحارالانوار ج 68 ص 221 -

براستی برای پروردگار در طول مدت عمرتان ، اوقات عطا و بخششی است پس خود را در معرض آن قرار دهید!

روزهایی برای خدا عزیز است اماکنی برای خدا عزیز است که درخواست در آنجاها به اجابت نزدیک تر است

روز جمعه و سحر آن یکی از آن اوقات است

و ماه رمضان ، مخصوصا سحرهای ماه رمضان، و مخصوصا سحرهای شب قدر قطعا از بهترین و بلکه بهترین آن اوقات خواهد بود

و شاید این دعا در آستانه لیالی قدر چیزی جز آماده سازی مردم جهت بهره مندی هرچه بهتر از فرصت طلایی پیش رو نباشد

عباداتتان مقبول، بهترین ها تقدیرتان

  • محمد تدین (شورگشتی)

دعای روز هجدهم

رمضان

شرح

نظرات  (۷)

  • رفیق خاموش
  • سلام:دعای پایانی خیلی چسبید من هم برای شما بهترینها رو از خداوند منان میخوام

    طاعات قبول و در این شبهای عزیز التماس دعا دارم
    پاسخ:
    سلام.
    شما هم دعا بفرمائید
    سلام بسیار زیبا و و مفییییید
    پاسخ:
    سلام عزیز!
    تشکر
  • گمـــــــشده :)
  • امسال شبای قدر فول تایم درگیرم.
    با نصف روز درگیری به زور تا 12 بیدار بودم دیگه با کل روز تو خود بخوان حدیث این شب را(با اندکی تغییر)
    :(
    پاسخ:
    ان شاءالله که جوری برنامه ریزی بکنبن که به احیاتون هم برسین...
    این شبها رو از دست دادن همراه با افسوس خواهد بود...

    دعا بفرمائین...
    الهی آمین برای دعا ...
    پاسخ:
    آمین
  • علی - وب اشعار سابق
  • سلام.امروز شروع کردم به وبگردی و دیدن دوستان وبلاگی و نظر دادن... .
    راستش من نه دیشب خوابیدم نه شب قبلش آخه هم تازه اینترنت وصل کرده بودم هم داشتم دنبال کار میگشتم و چیزی دستگیرم نشد هم دنبال آگهی دستگاه گیرنده دیجیتال دست دوم(همش برفک میبینیم به جز فوتبال و والیبال و برنامه ماه عسل3رو داریم بقیش رو هواست خیلی وقته) که اونم هنوز با قیمت زیر سی هزار تومن گیر نیاوردم چه برسه تو استان یا شهر خودم.و هم اینکه رفتم تو تلگرام و به همه دووستان همخدتی ها و کسایی که میشناختم سرچشون کردم و گفتم کار سراغ داشتن خبرم کنند و مجبور بودم آنلاین بمونم تا ازشون پاسخی بشنوم تا الان هم فقط دیروز عصر یه چرت کوتاه مختصر شاید دو ساعتی زدم.

    و در نتیجه احتمال داره امشب خواب برم دیگه نتونم احیا برم.همگی التماس دعا
    ان شاء الله شبای قدر بعد براتون با دعاها جبران کنم.
    پاسخ:
    سلام علی جان!
    خوب زیاده روی کردی دیگه...

    شبای قدر ان شاءالله همونی رقم بخوره براتون که میخواین...


  • علی - وب اشعار سابق
  • راستی ببخشید من دو تا پست شما رو غیر مرتبط نظر گذاشتم از شعرتون که منو یاد غزلی که تازه گفتم ممنون ام و تخلص آبی بسیار هم خوب و آرامش بخش بود:)
    در مورد پست بعدش که این پست میشه هم خوندم.درسته کاملا.فرصت داده خدا
    باید استفاده کرد تا گناهان مورد عفو الهی قرار بگیرن، بهتر از دیروز بشیم.خدا کنه هم پاک بشیم هم پاک بمونیم و بتونیم.
    یاد دعای اول سال بخیر اصلا یاد سال تحویل افتادم که دعا و آرزو می کردیم سالی خوبی رو رقم بزنیم و تا سال بعدی و همون موقع اتفاقاتی خوب برامون بیفته فقط!
    پاسخ:
    شب قدر است که فیها یفرق کل امر حکیم...

    اول سال شمسی رو ما بزرگش کردیم ، قدر کجا و اون کجا؟!

    بهترین ها رو براتون آرزومندم...
  • سیّد محمّد جعاوله
  • ++
    پاسخ:
    +

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی