ابزار تلگرام

آپلود عکسابزار تلگرام برای وبلاگ

همت من و همتی رئیس جدید بانک مرکزی!!! :: آ خدا ( وب مهربانی )

آ خدا ( وب مهربانی )

( مطلب نداری بردار ؛ مطلب داری بذار )

آ خدا ( وب مهربانی )

( مطلب نداری بردار ؛ مطلب داری بذار )

آ خدا ( وب مهربانی )

برای اولین بار
- بعد از دیوار مهربانی و طاقچه مهربانی -
اینک :
« وب مهربـــــــــــانی »
مطلـــــب داری بــــــــــذار
مطلــــب نداری بــــــــــــردار
( مطالب دوستان به اسم خودشان منتشر خواهد شد.
ترجیحا مطالبی متناسب با آ خدا )

*******************************
*******************************
تذکر:
لزوما داستان ها و خاطراتی که در این وبلاگ نوشته میشن مربوط به زمان حال نیست بلکه تجربیات تبلیغی سال ها ومحلات مختلف بنده و بعضا همکاران بنده است و حتی در مواردی پیاز داغ قضیه هم زیادتر شده تا جاذبه لازم را پیدا کنه.
بنابراین خواننده محترم حق تطبیق این خاطرات بر محل تبلیغی فعلی حقیر رو ندارد...

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندها
پیوندهای روزانه

همت من و همتی رئیس جدید بانک مرکزی!!!

سه شنبه, ۱۶ مرداد ۱۳۹۷، ۰۹:۱۴ ب.ظ

همگان به پای سیاستای ارزی رییس جدید بانک مرکزی گذاشتند و نقش بی بدیل ما رو در سامان دهی بازار آشفته سکه و طلا به کل نادید گرفتند!! خخخخ
بزرگواریم و می بخشیم!!! خخخخ

جدای از مزاح همه باید دست به دست هم بدیم تا ان شاءالله اوضاع مملکت هر چه سریعتر روبراه بشه...

به نوبه خود و جهت کم کردن تاثیر طلا وسکه در زندگی مردم، بین دو نماز اعلام کردم:
هر زوجی که از این پس مهرشون رو چیزی جز طلا و سکه قرار بدن، عقدشونو بنده رایگان میخونم...
گفتند مثلا چی؟!
گفتم قدیما یادتونه؟! مهر خانم بود پنج من مس ساخته شده، پنج گوسفند چوپان پسند، یه گاو هلندی چندساله مثلا... ملک و آب و...

به چه درایت و بینشی از اول زندگی نگاه خانواده ها رو از فعالیت های صحیح اقتصادی به سمت اون جور بازارها معطوف کنیم و بعد نگران پیامداش باشیم؟!!

یکی گفت زمین کشاورزی و آب و گاو و گوسفند کجا بود؟!
گفتم مگه سکه هست؟!
هردو بدهیه و بر ذمه فرد
داشت جای اینکه سکه بده، گاو و گوسفند بده... زمین کشاورزی بده و...

+ اینجا روستاست... تو شهرها هم میتونن عزیزان پنجاه میلیون، صد میلیون اوراق بهادار بنویسند... سهام فعال بورس بنویسند... یه دستگاه پیشرفته کشباف بنویسند یه کارگاه خیاطی بنویسند با جزئیاتش...
اصلا تومان کشور رو بنویسند با احتساب تورمش البته...

این بهتر نیست؟!

  • محمد تدین (شورگشتی)

نظرات  (۵)

  • سید محمد علوی زاده

  • سلام علیکم
    وقتتان بخیر
    تبریک عرض می کنم به شما بخاطر وبلاگ وزینتان

    شما را دعوت می کنم به بازدید از سایت تخصصی گناه شناسی

    http://nidamat.com
  • نئو مبهم گرا
  • مزاحتان
    خخخخ
    پاسخ:
    لبتون خندون
  • .. مــَـمــَّـد ..
  • عجب...
    حاجی جون فعلا که نه سکه هست نه زمین و گاو وگوسفند...
    پاسخ:
    حالا که هیچ کدومش نیست اگه یه وقتی یهو خل شدین خخخخ و خواستین آستین بالا بزنین، به پیشنهاد ما فکر کنین!!

    پیروزباشین
    سلام مومن. جزاکم الله خیرا


    یاد اون فیلمه افتادم که مهریه خانمه یه شتر بود(لبخند)



    عاقبتتون به خیر به حق حضرت ابوتراب
    یا علی
    پاسخ:
    سلام عزیزدل
    ندیدمش...

    خیردنیاوآخرت بببنین
    سلام
    با عرض تسلیت ایام محرم نظر بنده نه، بلکه حقیقت جامعه ما این هست که دختران اغلب،(یعنی غریب به اتفاق آحاد مختلف جامعه)،مهریه بیشتر از چهارده سکه میگن و تعداد اندکی از خانم ها و دختران کشور ایران راضی به مهریه کم و چهارده و کمترن

    مسکل مردان و پسران مجرد هم با چهارده سکه یا کمتر نیست بلکه با بیشر از اونه یعتی با اکثریت دختر و خانم های مجرد.چرا چون تعداد سکه را پایین تر نمی اندازند.

    در کل منظور و نتیجه حرف من اینه شما اصلا بگو آجر را مرهیه قرار بدهند باز هم بر میدارند هزار تا هزار تا مهریه در نظر می گیرند.

    مشکل اینه که تعدادسکه یا حالا به قول شما گاو و گوسفند را بیش از حد در نظر می گیرند.

    یعنی اصلی این نیست که مهریه بر اساس سکه است بلکه مشکل تعداد زیاد انتخاب کردن دختران و خانم های مجرد جامعه ایران است.بطوری که من یکی اگر ازدواج کنم دوست دارم بخاطر یان مشکل احتمال زیاد با یه خارجی ازدواج کنم.

    یه بنده خدا برگشت گفت کلاسش بالاست میخواد با خارجی ازدواج کنه ولی منظور از خارجی فرهنگی جز این فرهنگ مذخرف مهریه کشور خودم هست حالا بحث خارجی با کلاس نیست اصلا شاید با یه خارجی از کشور های همسایه خودمون ازدواج کنم شاید هم یه آدم با فرهنگ ایرانی از بین همون تعداد انگشت شمار دختران قانع به آرامش و در آمد در حد امورات اولیه ی زندگی پیدا کردم و باهاش ازدواج کردم.خدا میدونه و هر چی قسمت باشه.اما مهم اینه که عقل تا یه جایی رو بسنجه و انتخاب کنه و عقل من هیمن قناعت رو لازمه زندگی آروم و بی دغدغه در شرایط سختی اقتصادی موجود میدونه.بقیه اش توکل به خدا انشاء الله مورد منطبق با این انتخاب فکری و عقلی مورد پسند هم پیدا میشه.
    التماس دعا

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی