ابزار تلگرام

آپلود عکسابزار تلگرام برای وبلاگ

هنرپیشه مشهور هالیوودی به صفوف حمایت مردمی کردهای سوریه ، جهت مبارزه با داعش در سوریه پیوسته است!! + عکس :: آ خدا ( وب مهربانی )

آ خدا ( وب مهربانی )

( مطلب نداری بردار ؛ مطلب داری بذار )

آ خدا ( وب مهربانی )

( مطلب نداری بردار ؛ مطلب داری بذار )

آ خدا ( وب مهربانی )

برای اولین بار
- بعد از دیوار مهربانی و طاقچه مهربانی -
اینک :
« وب مهربـــــــــــانی »
مطلـــــب داری بــــــــــذار
مطلــــب نداری بــــــــــــردار
( مطالب دوستان به اسم خودشان منتشر خواهد شد.
ترجیحا مطالبی متناسب با آ خدا )

*******************************
*******************************
تذکر:
لزوما داستان ها و خاطراتی که در این وبلاگ نوشته میشن مربوط به زمان حال نیست بلکه تجربیات تبلیغی سال ها ومحلات مختلف بنده و بعضا همکاران بنده است و حتی در مواردی پیاز داغ قضیه هم زیادتر شده تا جاذبه لازم را پیدا کنه.
بنابراین خواننده محترم حق تطبیق این خاطرات بر محل تبلیغی فعلی حقیر رو ندارد...

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندها
پیوندهای روزانه

به گزارش واحد مرکزی خبر به نقل از  پایگاه اینترنتی «السومریه نیوز» حزب دموکرات کردستان امروز دوشنبه اعلام کرد :

مایکل انرایت هنرپیشه مشهور هالیوودی به صفوف حمایت مردمی کردهای سوریه جهت مبارزه با داعش در سوریه پیوسته است. این حزب همچنین پیوستن شخصیتهای دیگری را به نیروهای کرد سوریه برای مبارزه با داعش نیز بعید ندانست.

غریب حسو نماینده حزب دموکرات در منطقه کردستان گفت: این هنر پیشه مشهور هالیوود تصمیم گرفته است برای مبارزه با داعش سلاح حمل کند و در کنار ملت کرد در سوریه با این گروه تروریستی بجنگد.

غریب حسو، افزود: بسیاری از شخصیتها به یگانهای حمایت از ملت کرد پیوسته اند و انتظار می رود شخصیتهای دیگری نیز به کردها ملحق شوند زیرا نقش فعال کردها در مبارزه با تروریسم برای آنها ثابت شده است.

حسو ادامه داد: پیوستن این شخصیتها به نیروهای کرد مدافع از دموکراسی و انسانیت، روحیه مضاعفی می دهد . وی همچنین گفت: مقاومت نیروهای حامی ملت کرد در مبارزه با تروریسم بر افکار عمومی جهان تاثیر بسزایی داشته است.

نماینده حزب دموکرات کردستان گفت:

تا به حال دو داوطلب خارجی که به نیروهای کردی پیوسته اند در این راه کشته شده اند یکی از آنها تابعیت انگلیسی و دیگری تابعیت استرالیایی داشت!

این دو شخصیت خارجی در حال مبارزه با داعش بودند و در این راه کشته شدند. همچنین یک شخصیت خارجی دیگر که تابعیت هلندی دارد نیز زخمی شده است.

52261

منبع: خبر آنلاین

  • محمد تدین (شورگشتی)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی