ابزار تلگرام

آپلود عکسابزار تلگرام برای وبلاگ

کجا بودم؟! :: آ خدا ( وب مهربانی )

آ خدا ( وب مهربانی )

( مطلب نداری بردار ؛ مطلب داری بذار )

آ خدا ( وب مهربانی )

( مطلب نداری بردار ؛ مطلب داری بذار )

آ خدا ( وب مهربانی )

برای اولین بار
- بعد از دیوار مهربانی و طاقچه مهربانی -
اینک :
« وب مهربـــــــــــانی »
مطلـــــب داری بــــــــــذار
مطلــــب نداری بــــــــــــردار
( مطالب دوستان به اسم خودشان منتشر خواهد شد.
ترجیحا مطالبی متناسب با آ خدا )

*******************************
*******************************
تذکر:
لزوما داستان ها و خاطراتی که در این وبلاگ نوشته میشن مربوط به زمان حال نیست بلکه تجربیات تبلیغی سال ها ومحلات مختلف بنده و بعضا همکاران بنده است و حتی در مواردی پیاز داغ قضیه هم زیادتر شده تا جاذبه لازم را پیدا کنه.
بنابراین خواننده محترم حق تطبیق این خاطرات بر محل تبلیغی فعلی حقیر رو ندارد...

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندها
پیوندهای روزانه

کجا بودم؟!

دوشنبه, ۳۱ خرداد ۱۳۹۵، ۰۵:۰۰ ب.ظ

من بودم، 20 20 نبود!! خخخخخ

فکر نمی کردم اینقدرم معطلم کنند...

این پست که یادتونه:

حمله به خانه عالِم !!

مردم همت کردند و خونه ای برا عالم خریداری شد که ان شاءالله کسانی که بعد از ما میان به مشکل کمتری بربخورند...
انتقال پورت به خط جدید و دردسرهای اینچنینی داشتیم که بحمدالله امروز دیگه حل شد...

عمیقا از دوستانی که نگران شدند و پیامکی حتی جویای احوال شدند عذرخواهم.

ممنون ممنون ممنون
  • محمد تدین (شورگشتی)

نظرات  (۱۰)

سلام
انش اءالله سلامت باشید خودتون و خانواده محترم.
پاسخ:
سلام
تشکر
شما هم ...
خدا روشکـــــر
پاسخ:
ممنون از توجهتون...
سلام حاج آقا
خسته نباشید
التماس دعا
پاسخ:
سلام بزرگوار!
مؤید باشین...
  • بابا لنگ دراز
  • خوش اومدی حاجی!
    پاسخ:
    تشکر عزیز!
  • رفیق خاموش
  • سلام: خدارو شکر که سلامتین
    پاسخ:
    سلام
    سلامت باشین رفیق!
    سلام حاجی :)
    دیگه امشب میخواستم زنگ بزنم :-/ ...منو که میشناسین !
    2020 خعلی اذیت میکنه...
    دو سه باری دعوا کردم :-/
    خدا هدایتشون کنه
    پاسخ:
    سلام...
    ولی آدمو عزیز میکنه ها!! خخخخخخ
    شرمنده دوستان شدم...
  • سیّد محمّد جعاوله
  • خدا رو شکر که سلامتید
    من فکر کردم
    نگم بهتره

    التماس دعا
    پاسخ:
    حَقّه !!
    چرا نگین؟! خخخخخخ
    ایشالا وقتی میاد اوضاعم بهتر از اینی باشه که الان هست...

    تشکر بسیار سید بزرگوار!
    محتاجیم به دعا
    عزیز بودین و هستین و ...خواهین بود!
    پاسخ:
    ...
    خوش اومدین حاج آقا....
    همه نگران شما بودن....
    پاسخ:
    ممنون از توجهتون...
    پایدار باشین
    خوش ولکام
    پاسخ:
    انگلیشو ول کان!! خخخخ
    سلامت باشین

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی