ابزار تلگرام

آپلود عکسابزار تلگرام برای وبلاگ

گاوصندوق!! :: آ خدا ( وب مهربانی )

آ خدا ( وب مهربانی )

( مطلب نداری بردار ؛ مطلب داری بذار )

آ خدا ( وب مهربانی )

( مطلب نداری بردار ؛ مطلب داری بذار )

آ خدا ( وب مهربانی )

برای اولین بار
- بعد از دیوار مهربانی و طاقچه مهربانی -
اینک :
« وب مهربـــــــــــانی »
مطلـــــب داری بــــــــــذار
مطلــــب نداری بــــــــــــردار
( مطالب دوستان به اسم خودشان منتشر خواهد شد.
ترجیحا مطالبی متناسب با آ خدا )

*******************************
*******************************
تذکر:
لزوما داستان ها و خاطراتی که در این وبلاگ نوشته میشن مربوط به زمان حال نیست بلکه تجربیات تبلیغی سال ها ومحلات مختلف بنده و بعضا همکاران بنده است و حتی در مواردی پیاز داغ قضیه هم زیادتر شده تا جاذبه لازم را پیدا کنه.
بنابراین خواننده محترم حق تطبیق این خاطرات بر محل تبلیغی فعلی حقیر رو ندارد...

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندها
پیوندهای روزانه

گاوصندوق!!

يكشنبه, ۱۷ بهمن ۱۳۹۵، ۰۹:۳۱ ب.ظ

گاهی همه چیز در کشوهاست

و گاو صندوق ها حکم یک ردّگم کنی را بیشتر ندارند!!!

گاو صندوق ها را زیاد هم جدی نباید گرفت!!!

  • محمد تدین (شورگشتی)

گاوصندوق

نظرات  (۱۲)

گفتید گاوصندوق یاد کیف پولم افتادم :))))))))

می خندم چون همه چیز توش هست جز پول.
آلبوم عکس ها و کارت ها و آیات و دعاهاست.
بعد یادمه مادرم گفت چرا کیف پول نمی بری؟
گفتم برای ۱۰ تومن ۵ تومن کیف لازم نیست.

برگشت گفت یارانه رو گرفتی بذار تو کیف پول
گفتم وقتی که کارت به این کوچیکی هست؟
تازه امنیت کارت عابربانک از کیف پول بیشتره
پاسخ:
جالب بود...
البته خیلی از کیف پولا سرنوشت مشابهی دارند خخخخخ
اللهم ارزقنا الکفاف
سلام علیکم
گرچه خالی است اما روش اقناع رسانه ای جالبی است

اگر امام دیر بیاد مسلسلا بیرون میاد...
چند هزار تا مسلسل بوده؟
پاسخ:
سلام علیکم...
آره اینم یه نمونه ش... خخخخخخ
برادر احمدی
چرا به جای اینهمه کامنت طولانی برای خودتان وبلاگی نمیزنید؟
یا دفتر خاطراتی تهیه نمیکنید
اینطور همگی ثبت میشود و وقت جنابعالی نیز تلف نمیشود
از علامه ای که برای زبان فرانسه یاد گرفتن از وقت دستشویی رفتن هم استفاده میکرد و همان جا اتفاقا فرانسه را آموخت درس بگیریم
و کمتر وقت تلف کنیم
آه که چقدر فرصت هایمان برایمان بی ارزش اند
دعا کنید من که به این گرفتاری مبتلا ام نیز صلاح شوم
عاقبتتان به خیر
دلتان ارام به یاد شهدا
یاعلی
پاسخ:
خواهر مریم! اگه جناب احمدی و کامنتاش نباشه که در وبلاگو باید تخته کنیم بریم!!! خخخخخ
در واقع وبلاگ خودشونه!

از شما وسایر دوستان هم دعوت می کنم هرازگاهی چشممونو به کامنتهای زیباتون بنوازین و دریغ نورزین!! خخخخخ

ممنون از حضور
غرض گپ و گفت با دوستان هست وگرنه حافظه بهترین جا برای ثبت خاطرات اند.
خواهر مریم ولی خب این رو راست میگی زبان یاد گرفتن خوبه.

چون من اگر زبان خارجه بلد بودم می رفتم اونجا تا شاغل بشم
اما حیف بلد نیستم اما شاید یه روز یاد بگیرم و برم از ایران...:|

این ایران خراب شده خیلی وقته همه خودشون نیستن و ژست
زندگی کردن می گیرن و اسمش هم میزارن تقوا و دروغ گو اند.

می خواهم حرف بزنم از خودم از همه.می خواهم زندگی کنم.
نمیخوام بگم سلام خوبم خوبی بگن خوب! و بریم زیر نقابمون:|
پاسخ:
بله بله...
 خواهرمریم! با شما هستن خخخخخخ
#طنز
من از خدمت که با خود عهد بستم
در این مدت پی یک کار هستم

از این هفته به آن هفته نشد کار
اگر هم شد حقوق کم بود و دشوار

حقوق پایه ی قانون کاری
نه آن دستمزد و کارهای اداری

تمام کار شرکت ها قرق شد
از آن روزی که کاریابی شده مُد

برای کار که رفتم کاریابی
ضمانت پول نقد دادم حسابی

پس از چند سال فرج حاصل شد آخر
حقوقم شد جهازیه ی خواهر

به جای دو نفر من کار کردم
پس از چند ماه شروع شد آه و دردم

مدیر شرکت از من کار می خواست
بدان علت دو نیرو کرد درخواست

مرا آواره و بی جان رها کرد
گناهش را به روی خود نیاورد

کنون من مانده ام از کار بیزار
کنون من مانده ام افسرده بیمار

و وضع کار هم بد تر ز هر سال
برای کار مردم می زنند بال

در این اوضاع در این آشفته بازار
اعم از مرد و زن هی می زنند زار

ندارد بیمه و دیگر مزایا
حقوق نصفه نیمه میده هرجا

نه سرویسی نه شامی نه نهاری
ز زندان بد تر است این وضع کاری

به بند بندگی گر نیست بنده
به بند زندگی بندست و زنده

علی_احمدی
پاسخ:
قبلا به یه مناسبتی افاضه فرموده بودین!!
ایران خراب شده لفظ درستی برای یک وطن دوست نیست!
شما از این اب و خاک هستید و قطعا غیرت دارید نسبت به اینجا
اگر من و شما برویم پس چه کسی بسازد؟؟؟
ایندگان هم بگویند ایران خراب شده؟
مگر شما و امثال شما جوانان برومند چه کمتر از بعضی مسئولین بی کفایت دارید؟
از لحاظ ذهنی عرض میکنم
هیچ!
فقط بروید زندگی نامه خیلی هاشان را بخوانید تا ببینید چقدر در جوانی سعی و تلاش و کار کردند و چه گذشته سختی داشتیند
اگر عبرت بگیرید
مسئول کارامدی برای ایران عزیز میشوید
التماس دعای خیر
یاعلی
پاسخ:
علی آقا! حالا خواهر با شمان!! خخخخ
بله درسته خواهر خوب و خوش و موفق باشید.
ممنون محتاجیم به دعای شما و دیگر دوستان.
پاسخ:
خواهر! علی آقا... خخخخ
سلام محمد آقا خوبید؟
امیدوارم خوب باشید..

مدت هات خبر ازتون ندارم و خبری از حالم ندادم.خدا رو شکر مثل همیشه دارم تلاش می کنم زندگی کنم و کار کنم و هنوزم انگیزه و هدف توی زندگیم دارم...، امــا این بار فرق میکنه و کارم نگهبانیه و حوصلم سر می رفت و تمام رادیو ها رو بخاطر همین دوره کردم و در هر کدوم صحبت از کار و مشکلات میندازن خودشون بعدش میگن پیامک بدین و توی این مدت اینقدر از مشکلات کمبود حقوق گفتم و قرارداد های فصلی و پیمانی و هر بار با یک بهانه یک بار با قرآن و استفاده از لغت تقوی و یک بار دیگر از خون شهدا و بار دیگر جبری و گفتن هر کسی باید راضی به قسمت باشه و این حکمت خدا بوده که روزی هر کس کم یا زیاده و هر بار انگار یه ماله دستشون برداشتن با خون شهدا آغشته کردند یا با جوهر قرآن کشیدند روی صورت مسئله و مشکل من درحالی که ادعاشون هم میشه و باز میگن پیام بدید!

خداوکیلی دلم گرفته و نمیدونم چی درسته چی غلط ولی خوب می فهمم که با دستاویز قرار دادن قرآن و خون شهدا و دیگر مسائل ارزشی دارن بحث رو درست همون جا که باید بگن شرمنده نمیتونیم مثل جهانگیری که چند وقت پیش گفتش نمیتونیم شغل ایجاد کنیم برای جوانان و از این بابت شرمنده ایم درست همون جا میزنن جاده خاکی با طرح موضوعاتی که ربطی به این حرف حق و حقوق من نداره

شما بهم بگید بدونم درسته یا غلط؟ تقوی در اقتصاد یعنی گذشتن از حقوقمون؟
اگر کارفرما یا پیمانکاری حقوق کمتر از قانونی که در کشور برای دستمزد تعیین کرده حقوق بده یعنی خدا و حکمت و قسمت و اینها دخیل بوده و باید راضی شد؟

این ها حرفایی هست که بعد از پیامک دادن من و بعد از اینکه گفتن آقای احمدی پیامک شما هم خوندیم و به دست ما رسید در گفتگو با کارشناسای مذهبی اون رادیو مطرح کردند و کارشناسان گفتن باید تقوی داشت و به قسمت راضی شد!

ولی خدایی شما رو قبول دارم که وابسته به حکومت حرف نمیزنید حداقل توی یه مواردی که بصورت موردی و فردی سوال مطرح میشه از طرف یکی و پاسخ دادی

شما بگی حرف از حق و حقوق زدن تقوی نداشتنه و این ها قسمته قبول میکنم.

رادیو فرهنگ هم یه مدت می گفتم قبل از اینکه بدونم رادیو اقتصاد وجود داره ولی اونم میگه غر نزن البته گوینده اش میگه و منم دیگه اونجا هیچی نمیگم.

اصلا به نظر شما گفتن این ها فایده داره؟ به نظر خودم که نداره ولی آدم وقتی گوش میده از سر بی حوصلگی و گذر زمان و میشنوه یکی داره جار میزنه و ادعا میکنه به مشکلات مردم رسیدگی میکنه یادم میره یه بار و دو بار مطرح کردم و تازه محکوم به عدم تقوی هم شدم. :/ فکر کنم باید دور رادیو رو خط بکشم.

وقتی همه دارن صورت مسئله رو پاک می کنند من هم باید همین کارو بکنم.
چون حرفم حقه و جز سرکوبی حق وقتی راهی برای مطالبه نیست ندارم و بهتره خودم خودمو سرکوب کنم تا اینکه دیگران سرکوبم نکنند.چون خودم بازم دلسوزی و رحمی نسبت به خودم دارم و یه کم خودمو دلداری میدم بعدش اما وقتی دیگری محکوم و سرزنش میکنه رد میشه و میره و نیست ببینه چه قدر سرکوب کردنش از درون داغون میکنه آدمو.پس اگه موافقید اصلا جوابمو ندید.

اگر اشتباه میگم و نظر مخالف دارید طوری که یک طرفه به قاضی نمیرید بگید.
پاسخ:
سلام علی آقا
دلم تنگت شده بود
خوبی که ان شاءالله؟!
خسته نباشی برادر
تو این شیر تو شیر بازار با اون روحیه لطیفت چه میکشی؟!
خیلی چیزا متاسفانه سر جاش نیست
تقاضا تو بخش اشتغال زیاده رو این جهت ناز کارفرماها الی ماشاءالله بالاست
راست میگن مشکل بی تقوایی ست اما نه از ناحیه شما کارگر جامعه، از ناحیه کارفرمایی که نسبت به قانون تمکین نداره، از ناحیه وزارت کاری که متصدی دفاع از حقوق کارگرست و از وظیفه ش شانه خالی میکنه.
در یه جمله عملکرد نظام در بحث اشتغال به هیچ عنوان قابل دفاع نیست.
راستی من یادم رفت گزینه خصوصی فرستادن پیام رو بزنم و اگر خواستی خصوصی جواب بدی خصوصی جواب بده .خداحافظ
پاسخ:
نه لااقل دلمون خنک شه که حرفمونو زدیم
میگن امید بدین اما خوب با حقایق جامعه چه کنیم؟!
با این شرایطی که در پیش گرفتیم واقعا امید چندانی نمیره مگه شرایط رو تغییر بدیم...
ممنون.
مثل آب روی آتیش بود حرفات

راستش دقیق شدم روی همون رادیو اقتصاد دیدم یه پیامک مشابه پیامک من خواند.

طرف می گفت من در شهرستان کار می کنم و حقوقم چهار صد هزار تومنه یارانه ام را قطع کردند!

ولی تشکر می کرد از رادیو اقتصاد که راهنمایی کردند یارانه اش وصل شد.

خلاصه برای اون زنگ زده بود در بخش رسیدگی به یارانه، هم تشکر کنه هم بگه حقوقش کمه که بعد از پخش تلفن اون بنده خداف مجری برنامه گفت می دونیم خیلی از حقوق و دستمزد ها شکایت دارند و این مسئله رو زیاد گفتن ولی نیاز به رسیدگی نمایندگان و برسی تخصصی داره که یه مقدار زمان میبره.

گفت در مورد دستمزد امیدوارم در آینده خبرهای خوبی بشنویم وبهتون خبر بدیم.

خلاصه متوجه شدم که تنها مشکل من نبوده و برای این موضوع و طرحش در برنامه مجبورن به مشکل خیلی ها رسیدگی کنند برای همین سپردن و منتقل کردن به مسئولان مجلس و نمایندگانش.

راستش اولش باوزم نشد ولی وقتی از سر کار برگشتم منزل دیدم تلویزیون از نماینده ای دعوت کرده که پیشنهاد ملی شدن بنزین رو داده!
دیدم واقعا اگر این طرح ملی شدن بنزین برای همه ملت و سهمیه داشتنشون عملی بشه واقعا عدالت در مورد سوخت و هزینه های ناشی از اون که دولت سالانه میزاره از بیت المال برقرار میشه و من و شمای نوعی که بنزین مصرف نمی کنیم هم از این پول و هزینه بصورت نقدی برخورداریم:)
این شد که امیدوار شدم به عملکرد برخی نمایندگان مجلس

میگم این حمایت از نخبگان اگر صورت بگیره طرح های خوب این چنینی زیاده و نتیجه های خوبی هم میده.اگر چه من همون نظام استخدامی زمان جوانی پدرم رو بیشتر دوست داشتم اما بعید میدونم دیگه اون دوران برگرده با این دشمنی های جهانی که با ایران وجود داره.بگذریم، خدا بزرگه.خداحافظ
پاسخ:
تعجبم شمایی رو که به یه حرف قانع میشین چرا قدرتونو نمیدونن
ماهی علی جان!
ان شاءالله یه روزی برسه لااقل تو از این مشکلات دیگه نداشته باشی

موفق باشبن
قربونت.سلامت باشید

همچنین، موفق باشید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی