ابزار تلگرام

آپلود عکسابزار تلگرام برای وبلاگ

گمشده :: آ خدا ( وب مهربانی )

آ خدا ( وب مهربانی )

( مطلب نداری بردار ؛ مطلب داری بذار )

آ خدا ( وب مهربانی )

( مطلب نداری بردار ؛ مطلب داری بذار )

آ خدا ( وب مهربانی )

برای اولین بار
- بعد از دیوار مهربانی و طاقچه مهربانی -
اینک :
« وب مهربـــــــــــانی »
مطلـــــب داری بــــــــــذار
مطلــــب نداری بــــــــــــردار
( مطالب دوستان به اسم خودشان منتشر خواهد شد.
ترجیحا مطالبی متناسب با آ خدا )

*******************************
*******************************
تذکر:
لزوما داستان ها و خاطراتی که در این وبلاگ نوشته میشن مربوط به زمان حال نیست بلکه تجربیات تبلیغی سال ها ومحلات مختلف بنده و بعضا همکاران بنده است و حتی در مواردی پیاز داغ قضیه هم زیادتر شده تا جاذبه لازم را پیدا کنه.
بنابراین خواننده محترم حق تطبیق این خاطرات بر محل تبلیغی فعلی حقیر رو ندارد...

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندها
پیوندهای روزانه

گمشده

پنجشنبه, ۱۳ خرداد ۱۳۹۵، ۱۰:۳۷ ق.ظ

زنها همه ماردوش چون ضحّاکند!/ مردان همه مستان گریبان چاکند!/ 

چون دخترکی که راه را گم کرده ست/ پیش نظر من همه وحشتناکند!/

  • محمد تدین (شورگشتی)

دختر

وحشت

گمشده

نظرات  (۱۰)

  • دختر مسلمان
  • سلام
    گاهی وقتا واقعا همینطوره !
    پاسخ:
    سلام
    حتی داریم: ان من ازواجکم واولادکم عدوا لکم فاحذروهم...
    ((((: همه هم وحشتناک نیسدن
    پاسخ:
    مثل دختر گمشده...
    همه وحشتناک نیستن ولی او اینجور می بینه، و حق هم داره...
  • چشم به راهم ...
  • بسیار عالی
    پاسخ:
    بسیار ممنون
  • سیّد محمّد جعاوله
  • خوب بود
    پاسخ:
    ممنون
  • گمـــــــشده :)
  • اسممو دیدم ترسیدم

    :|

    پاسخ:
    خخخخخخخ
    من هم یک گمشده هستم...

    خوشبختم.
  • یا فاطمة الزهراء
  • جمع بستن خوب نیست :| من مار رو دوشم نیست البته تو زبونم هست با یه نیش کشنده و سمی که دارم سعی میکنم بکشمش -_- نمی میره که دعا کنین بمیره این مار :( انقد دل نشکنه
    پاسخ:
    بکار بردن این تعبیر از باب تغلیبه...
    قال أبو محمد علیه السلام: من آنس بالله استوحش من الناس
  • یا فاطمة الزهراء
  • باب تغلیب چیه دیگه؟ -_- 
    لطفا زیر دیپلم صحبت کنید :/
    پاسخ:
    همه = اغلب (اشاره به فراگیر شدن)
  • raha ــــــــ
  • چقدر قشنگ بود...
    پاسخ:
    ممنون از نگاهتان
    هر چند جمعه س ولی جسارت میکنم با اجازتون که:
    زن ها همه ماردوش چون ضحاکند/مردان همه مستان گریبان چاکند
    چون دخترکی که راه را گم کرده ست/پیش نظر من همه وحشتناکند
    بعد از تو همه کاوِگیان در قحطی/بی روی تو در سراب دهشتناکند
    برخیز و بیا که چشم هایم دیگر/در هجر تو از خون جگر نمناکند
    سرم فداش،باشیم و بیاد ای کاش!
    ...
    یکی به نعل،یکی به میخ در بیت اولتون عالی بود،شیخنا!
    ;)
    پاسخ:
    بح بح !!
    شعری ندیدم تو وبلاگتون بذارین در حالی که کاملا استعدادشو دارین...
    یا من ندیدم؟!
  • انــــــ ـار
  • خوب بود.
    پاسخ:
    تشکر

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی