ابزار تلگرام

آپلود عکسابزار تلگرام برای وبلاگ

گم شده!!! :: آ خدا ( وب مهربانی )

آ خدا ( وب مهربانی )

( مطلب نداری بردار ؛ مطلب داری بذار )

آ خدا ( وب مهربانی )

( مطلب نداری بردار ؛ مطلب داری بذار )

آ خدا ( وب مهربانی )

برای اولین بار
- بعد از دیوار مهربانی و طاقچه مهربانی -
اینک :
« وب مهربـــــــــــانی »
مطلـــــب داری بــــــــــذار
مطلــــب نداری بــــــــــــردار
( مطالب دوستان به اسم خودشان منتشر خواهد شد.
ترجیحا مطالبی متناسب با آ خدا )

*******************************
*******************************
تذکر:
لزوما داستان ها و خاطراتی که در این وبلاگ نوشته میشن مربوط به زمان حال نیست بلکه تجربیات تبلیغی سال ها ومحلات مختلف بنده و بعضا همکاران بنده است و حتی در مواردی پیاز داغ قضیه هم زیادتر شده تا جاذبه لازم را پیدا کنه.
بنابراین خواننده محترم حق تطبیق این خاطرات بر محل تبلیغی فعلی حقیر رو ندارد...

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندها
پیوندهای روزانه

گم شده!!!

دوشنبه, ۲۱ اسفند ۱۳۹۶، ۰۵:۰۵ ق.ظ

اومد تو...
قبل هرسلام وکلامی شروع کرد به ورانداز کردن اطراف!

بعد که انگار از جستجوی چیزی مایوس شده باشه، رو کرد به مغازه دار و گفت:
( ببخشین شما تسبیح منو ندیدین؟!
اشتباه نکنم همینجا جا مونده بود؟! )

مغازه دارم برا رفع تکلیف یه نگاه از سر اکراه به دوروبرش انداخت و به نشانه منفی سرش رو به چپ و راست تکون داد.


پیرمرد ناامیدانه داشت برمی گشت که نگاهش به نگاهم گره خورد - گویا تازه متوجه حضور من شده باشه - سر تو گوشم کرد و با حالتی که از عمق ناراحتیش حکایت میکرد، گفت:
( قیمتی بود!!!
سالها پیش که مشهد رفته بودم، صدوپنجاه هزار تومن پول بابتش داده بودم!
 جنسش چی چیک بود و کجا درستش کرده بودند و ازاین حرفا... )


 یه لبخند معنی داری بهش زدم و شروع کردم به چرخوندن تسبیح هزارتومنی که تو دستم داشتم!!


+ گاهی گمشده اون چیزی که فکر می کنیم، نیست! قبول دارین؟!!

  • محمد تدین (شورگشتی)

مال

گمشده

نظرات  (۲)

:)
شیخنا،تسبیح قیمتی گم کردن کم دردی نیس.البته حرف شما مقبول و رو چشم ماس.
یه مقدار نگاه اقتصادی رو متاسفانه مجامع آخوندی دنیا(هر دین و مذهبی)تحقیر میکنن.
رفتم دندون عقلم رو کشیدم.وقتی برگشتم حضرت والد حاج آقا(ادام الله ظله الوارف)بهم فرمودن میگفتی دندون طمعت رو هم بکشن.عرض کردم اون رو لازم دارم.واقعا به نظرم یه مقداری خودخواهی و نگاه اقتصادی باید داشته باشیم.پول دوستی بد نیس،پول پرستی مشکل ماهاس.
پاسخ:
اتفاقا اعتراض منم به این بنده خدا سر همینه که چرا نگاه اقتصادی نداره!!! خخخخخخ
سرمایه رو درست باید بکار بست نه در جایی که در معرض زوال و نابودیه! نه درجایی که بازدهی خاصی نداره! نه اینجا که اسباب رقابت ناسالم اقتصادی فراهم میاره، و نه اینجا که حس دزدی وخیانت را در افراد مستعد بیدار میکنه...
تازه علاوه کن اینها را به شرایط بحرانی جامعه که چنین هزینه هایی رو واقعا برنمی تابه.

شما که میخواستین بهرحال دندونی رو حفظ کنین عقل مناسبتر میومد تا طمع ها؟!! خخخخ
تن درست باشی!  مخصوصا درددندون به تمام اقسامش ان شاءالله از ساحتتون به دور 

پیروز باشین
التماس دعا
  • سیّد محمّد جعاوله
  • عزیز سلام
    بنده هم قبول دارم با کمی التماس دعا
    پاسخ:
    سلام جان دل!
    ممنون ازت

    دعات میکنم دعام کنین
    سربلندباشین

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی