ابزار تلگرام

آپلود عکسابزار تلگرام برای وبلاگ

یادی از یه مرحوم :: آ خدا ( وب مهربانی )

آ خدا ( وب مهربانی )

( مطلب نداری بردار ؛ مطلب داری بذار )

آ خدا ( وب مهربانی )

( مطلب نداری بردار ؛ مطلب داری بذار )

آ خدا ( وب مهربانی )

برای اولین بار
- بعد از دیوار مهربانی و طاقچه مهربانی -
اینک :
« وب مهربـــــــــــانی »
مطلـــــب داری بــــــــــذار
مطلــــب نداری بــــــــــــردار
( مطالب دوستان به اسم خودشان منتشر خواهد شد.
ترجیحا مطالبی متناسب با آ خدا )

*******************************
*******************************
تذکر:
لزوما داستان ها و خاطراتی که در این وبلاگ نوشته میشن مربوط به زمان حال نیست بلکه تجربیات تبلیغی سال ها ومحلات مختلف بنده و بعضا همکاران بنده است و حتی در مواردی پیاز داغ قضیه هم زیادتر شده تا جاذبه لازم را پیدا کنه.
بنابراین خواننده محترم حق تطبیق این خاطرات بر محل تبلیغی فعلی حقیر رو ندارد...

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندها
پیوندهای روزانه

یادی از یه مرحوم

جمعه, ۲۲ شهریور ۱۳۹۸، ۱۰:۲۹ ق.ظ

آخرین منبر دهه رو اینجور شروع کردم:
《شب آخری میخوام یادی کنم از یه بنده خدایی که چند وقتیه مرحوم شده.
یه عمر پای روضه حسین(ع) گریه کرد و اشک ریخت و بر سر وسینه زد که بماند...
خدا رحمتش کنه تو طول زندگی هفتاد هشتاد ساله ش کسی به یاد نمیاره آزارش به مورچه ای رسیده باشه!
من آن مورم که در پایم بمالند
نه زنبورم که از دستم بنالند
بی اثر نیست... دوست دارم همه تون شهادت بدین به خوبیش》
یه چندنفر با تردید، اما اکثر جمعیت از ته دل و با صدای بلند گفتند خدا رحمتش کنه آدم خوبی بود.

تن صدامو عوض کردم و فریاد زدم:
آدم خوبی بود؟؟؟؟!
واقعا شما شهادت میدین آدم خوبی بود؟؟؟!
خدارحمتش کنه اما حاشا و کلا که آدم خوبی بوده باشه!!
میشه دیندار باشی و اینهمه گناه و تعدی و تجاوز تو جامعه باشه و رگی ازت نجنبیده باشه؟! میشه پای روضه های حسین بزرگ شده باشی و درمقابل ظلم وفساد جامعه اخمی نکرده باشی؟! تشری نزده باشی؟!
فحش وتیغی حتی نخورده باشی؟!
میشه اصلا انسان باشی و سکوت پیشه کرده باشی؟!

+ نمیدونم اینهمه عزاداری و حسین حسین کردنهامون کجا و کی میخواد خودشو نشون بده؟!
نمیدونم کی قراره افکار و رفتار غلطمون رو اصلاح کنه؟!
اون انسانی که بود و نبودش یکیه، دلیلی برا بودنش اصلا وجود نداره من نمیگم داستان زیرو بخونین:
خداى تعالى به شعیب پیامبر وحى فرمود که من صد هزار نفر از قوم تو را عذاب خواهم کرد
چهل هزار نفر بدکار را، و شصت هزار نفر از نیکانشان را.
شعیب عرض کرد: پروردگارا! بدکاران سزاوارند اما نیکان چرا؟
خداى عزوجل به او وحى فرمود که : آنان با گنهکاران از در همراهی درآمدند و با خشم من به خشم نیامدند.
-کافى ج 5 باب امر به معروف ونهی ازمنکر ح1-

  • محمد تدین (شورگشتی)

نظرات  (۱)

سلام خداوند همیشه آدمهای خوب را میبره و آدمهای بد را میزاره خدا رحمتش کنه حتما آدم خوبی بوده روحش شاد به خانواده اش تسلیت میگم و تشکر میکنم از شما که زحمت کشیدید اطلاع رسانی کردید.
پاسخ:
سلام ورحمه الله

؟؟؟؟!!!!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی