ابزار تلگرام

آپلود عکسابزار تلگرام برای وبلاگ

یاران من ... :: آ خدا ( وب مهربانی )

آ خدا ( وب مهربانی )

( مطلب نداری بردار ؛ مطلب داری بذار )

آ خدا ( وب مهربانی )

( مطلب نداری بردار ؛ مطلب داری بذار )

آ خدا ( وب مهربانی )

برای اولین بار
- بعد از دیوار مهربانی و طاقچه مهربانی -
اینک :
« وب مهربـــــــــــانی »
مطلـــــب داری بــــــــــذار
مطلــــب نداری بــــــــــــردار
( مطالب دوستان به اسم خودشان منتشر خواهد شد.
ترجیحا مطالبی متناسب با آ خدا )

*******************************
*******************************
تذکر:
لزوما داستان ها و خاطراتی که در این وبلاگ نوشته میشن مربوط به زمان حال نیست بلکه تجربیات تبلیغی سال ها ومحلات مختلف بنده و بعضا همکاران بنده است و حتی در مواردی پیاز داغ قضیه هم زیادتر شده تا جاذبه لازم را پیدا کنه.
بنابراین خواننده محترم حق تطبیق این خاطرات بر محل تبلیغی فعلی حقیر رو ندارد...

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندها
پیوندهای روزانه

یاران من ...

يكشنبه, ۲۱ شهریور ۱۳۹۵، ۱۱:۱۳ ب.ظ

خداوندا! کر و کورید یـــــاران!/ ز درک رنج من دورید یــــــاران!

شمایان را فقط دارم از این شهر!/ شما هم با من اینجورید! یــاران!

  • محمد تدین (شورگشتی)

دوستان من

کرو کور

گله

نظرات  (۵)

  • سیّد محمّد جعاوله
  • من اعتراف می کنم
    هستم همین اگه بیشتر توضیح خواستید فقط در حضور وکیلم
    پاسخ:
    عزیزین وبزرگوار...
    ما با سادات ذوی العز والاحترام که جرأت چنین گزافه گویی هایی نداریم خخخخخ
    منم هستم اگر چه خستم
    پاسخ:
    شما که عین معرفتین، داداش!
    ممنون از همراهیتون
    عیدتون مبارک،شیخنا!
    یاد اقوم فیکم مستصرخا و انادیکم متغوثا فلاتسمعون لى قولا و لاتطیعون لى امرا میندازین آدمو روز عیدی!
    از ایرانشهر ما دور باشه به حق امیر مظلوم(ع)!
    پاسخ:
    عید شما هم مبارک
    جدی نگیرین عزیزدل! نصف بیشتر شعرها - اگه نگیم همه ش - دروغ و درمه!! ... 
    اما جانم به قربان تنهایی مولا...
    عیدتون مبارک
    غصه نخورماباهاتیم
    پاسخ:
    عید شما هم مبارک
    البته نظرم به رفاقتهای کلی این دور و زمونه ست، وگرنه به لحاظ شخصی شکر خدا از رفقای خوبی همچون خود شما بهره مندم...
    ممنونتم عزیز!
  • سیّد محمّد جعاوله
  • خدا خیرتان دهد حاج آقا
    ان شاءالله عاقبت بخیر شوید
    عیدتون مبارک
    پاسخ:
    این دعایی که فرمودین خیلی آمین داره...ممنون. 
    عید شما هم مبارکا

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی