ابزار تلگرام

آپلود عکسابزار تلگرام برای وبلاگ

وعده ظهور :: آ خدا ( وب مهربانی )

آ خدا ( وب مهربانی )

( مطلب نداری بردار ؛ مطلب داری بذار )

آ خدا ( وب مهربانی )

( مطلب نداری بردار ؛ مطلب داری بذار )

آ خدا ( وب مهربانی )

برای اولین بار
- بعد از دیوار مهربانی و طاقچه مهربانی -
اینک :
« وب مهربـــــــــــانی »
مطلـــــب داری بــــــــــذار
مطلــــب نداری بــــــــــــردار
( مطالب دوستان به اسم خودشان منتشر خواهد شد.
ترجیحا مطالبی متناسب با آ خدا )

*******************************
*******************************
تذکر:
لزوما داستان ها و خاطراتی که در این وبلاگ نوشته میشن مربوط به زمان حال نیست بلکه تجربیات تبلیغی سال ها ومحلات مختلف بنده و بعضا همکاران بنده است و حتی در مواردی پیاز داغ قضیه هم زیادتر شده تا جاذبه لازم را پیدا کنه.
بنابراین خواننده محترم حق تطبیق این خاطرات بر محل تبلیغی فعلی حقیر رو ندارد...

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندها
پیوندهای روزانه

وعده ظهور

جمعه, ۲۹ تیر ۱۳۹۷، ۱۱:۱۳ ب.ظ

میگه دوتا مساله در مورد امام زمان می گین که بهم سازگار نیست:
1. ظهور وقتی محقق میشه که سیصد و سیزده یار فراهم بشه
2. ظهور وقتی محقق میشه که فساد عالم گیر بشه!
خوب وقتی قبلش که فساد کمتر بوده اون تعداد یار پیدا نشده چطور در فراگیری فساد پیدا میشه؟!
باید بگم تضادی بین اون دو نیست که کمال همخوانی هم بینشون برقراره
درختان کویر که در سختی رشد می کنن بسیار مقاوم تر از درختانی نیستن که مرتب از جوی آب سیراب میشن؟!
اینجا هم همینه درسته فساد در آخرالزمان بسیار گسترده و عمیق میشه اما افرادی که در دل این فساد بتونن خودشونو نگه بدارند ببین چه عظمت و شان و مقامی خواهند داشت؟!
و اونچه در باب ظهور کارگشاست وجود اینچنین افراد با کیفیتی هست و کمیت نقش چندانی نمیتونه ایفا کنه.
در عین حال باید بدونیم درسته فساد شیوع پیدا می کنه اما به همون میزان تنفر از فساد هم بیشتر میشه و جامعه بشری در دل خواهان کسی و جریانیست که بتونه تغییر و تحول گسترده ای رو در سطح عالم ایجاد بکنه.

به امید آن روز

  • محمد تدین (شورگشتی)

نظرات  (۴)

ان شاءالله ظهور بکنه
پاسخ:
اللهم عجل لولیک الفرج والعافیه والنصر واجعلنا من خیر اعوانه وانصاره والمستشهدین بین یدیه.

تشکرازشما
ان شاالله که ما هم بتونیم ظهورشون رو درک کنیم و اگه یارشون نیستیم اما همراه یارانشون باشیم ):
پاسخ:
ان شاءالله

سربلندباشین
این فساد درسته جنبه های مختلفی داره اما جنبه فساد جنسی مربوط به ازدواج نکردن و فقر و فحشا و این چیزاست ها! ! !
راستش از یه جایی به بعد در دل و گوش من جوان نوعی که نیاز به ازدواج داره ولی یا شغل ثابت نداره برای ازدواج یا دیگر شرایط، روضه خوانی و اصلا حتی حرف های منطقی از دینداری و خوبی و بدی اثر نداره.

مثل تنی که نیاز به غذا داره تا فعالیت های کاری سخت و سنگین انجام بده و گرسنه است و غذا بهش نرسهو آب، دست به کار نمیشه و اگر هم بشه خیلی کند و آهسته کار انجام میده.

ذهن و دل جوانی که ازدواج نکرده و عطش ازدواج دارد هم از زبان خودم میگم خیلی سخت میگیره که فلان کار خوبه یا فلان کار بده یعنی اون لحظه که فرد گناهی مرتکب میشه حالا که در خلوت چه در سطح عمومی نیازش صرفا بر اون فشار میاره اون لحظه و درسته میدونه که بده ولی چی کنه که براش مهمه و لازمه.

الان شما ببینی یه عده از جوان ها پای سخنرانی یا حضور پیدا نمی کنند یا اگر هم حضور پیدا می کنند تهش هیچی نمی فهمند یا اصلا درس و دانشگاه ها که طرف رتبه نسبتا خوبی کسب کرده که رفته تربیت معلم ولی جلوی دوربین اخبار که گزارش می گرفت میگفت ما پس فردا چطور بریم به دانش آموزان درس بدیم در حالی که هیچی بلد نیستیم؟ اگر دانشجو ها چیزی یاد نمی گیرند بخش زیادی از اینه که نیازشون تامین نمیشه.فکرشون آزاد نیست.بدن نیاز به چیزی داشته باشه بقیه چیزا رو فرد بی خیال میشه و فقط بیشتر به اون نیازه فکر می کنه.

حالا شما بردار جدل مندلیف و فرمول های ریاضی بگو، نه اصلا بیا از روضه امام حسین و یاران و خانواده اش بگو.اون لحظه ببین طرف هاج و واج مونده یعنی بنده خدا ذهن و فکرش درگیره و ارور میده.به خدا یکی از همون فساد ها در حال حافظر چند ساله که در حال شکل گیریه به واسطه ی مجرد و بدون جوانان جامعه

از قدیم گفتن عقل سالم در بدن سالمه و حالا که یکی از نیاز های بدن که نیاز جنسی هست از اکثریت جوانان جامعه بر آورده نشده و فکر ها هنگه و گوش ها گنگه، به نظر شما راه کسب معرفت و علم و دیگر چیز ها نیمه بسته یا بسته نشده؟ پس فردا بعید نیست این آدم ها دزد بشن قاتل بشن و دیگر فساد ها.

اینطوری میشه فساد آخر الزمان که حرفش رو می زدید به وجود میاد.اینجوری
الان به امام زمان توی دلم گفتم روزی میرسه میای و بهت میگم آمدی جانم به قربانت وللی حالا چرا؟!!! حالا که من افتاده ام از پا چرا... چرا زود تر نیومدی که بفهمونی به دخترا که وقتی تو کف شوهر موندید و نیاز جنسی دارید پول چیه؟

به خدا گاهی آرزو می کنم و از خدا میخوام که کاش پرنده میشدم و میتونستم آزادانه و راحت زندگی و ازدواج کنم.البته گاهی هم آرزوی مرگ و رهایی از دنیا
واقعا چرا اید به اینجا بکشه؟ یعنی امام زمان هم دست تنها حرف این فرهنگی که در مورد ازدواج رسم شده نمیشه که نمیاد؟ یا شایدم حرف خیلی چیزا نمیشه این زمان

شاید هم حکمتی داره و ما بی خبریم که قراره یه روز در آینده ها بیاد و فساد رو ریشه کن کنه در حالی که از همین الان هم داره فساد بیشتر و بیشتر میشه...

چی بگم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی