ابزار تلگرام

آپلود عکسابزار تلگرام برای وبلاگ

برای ٤ سال بعد :: آ خدا ( وب مهربانی )

آ خدا ( وب مهربانی )

( مطلب نداری بردار ؛ مطلب داری بذار )

آ خدا ( وب مهربانی )

( مطلب نداری بردار ؛ مطلب داری بذار )

آ خدا ( وب مهربانی )

برای اولین بار
- بعد از دیوار مهربانی و طاقچه مهربانی -
اینک :
« وب مهربـــــــــــانی »
مطلـــــب داری بــــــــــذار
مطلــــب نداری بــــــــــــردار
( مطالب دوستان به اسم خودشان منتشر خواهد شد.
ترجیحا مطالبی متناسب با آ خدا )

*******************************
*******************************
تذکر:
لزوما داستان ها و خاطراتی که در این وبلاگ نوشته میشن مربوط به زمان حال نیست بلکه تجربیات تبلیغی سال ها ومحلات مختلف بنده و بعضا همکاران بنده است و حتی در مواردی پیاز داغ قضیه هم زیادتر شده تا جاذبه لازم را پیدا کنه.
بنابراین خواننده محترم حق تطبیق این خاطرات بر محل تبلیغی فعلی حقیر رو ندارد...

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندها
پیوندهای روزانه

برای ٤ سال بعد

سه شنبه, ۱ تیر ۱۴۰۰، ۰۷:۰۴ ق.ظ

من محمد تدین با افتخار اعلام می دارم که بعد از سالها برای اولین بار در انتخابات 1404 ریاست جمهوری شرکت نکردم!

نه بخاطر بوق های تبلیغاتی خارجی و داخلی که بر طبل تحریم می کوبند و پیش من پشیزی ارزش ندارند.

و نه حتی بخاطر تایید و رد صلاحیتهایی که میبینم بعضا در حد ریاست جمهوری نیستند و هستند و بعضا با کمی اغماض می شد که در این صف باشند و نیستند.

من در انتخابات شرکت نکردم بخاطر اعتراض به وضعیت موجود، بخاطر سوء مدیریت مسئولین، بخاطر بی کفایتی کارگزاران حکومتی، بخاطر فاصله طبقاتی که هر روز بر حجم آن افزوده می شود.

من در انتخابات شرکت نکردم اصلا در اعتراض به این سخن که: اگر از شرایط راضی نیستید راهش قهر با صندوق رای نیست، راهش انتخاب صحیح است، راهش تغییر است.

من اعتراضم به این است که رای من در سالیان متمادی هیچ تغییری ایجاد نکرد.

من مخالف اسلام نیستم
من مخالف نظامی اسلامی نیستم
من مسلمانم
من طلبه مسلمانم
من طلبه مسلمان معترضم
به من انگ بی دینی یا ضد انقلابی نچسبانید

+ هشدار !!
+ در همدلی و همنوایی با کسانی که در انتخابات 1400 شرکت نکردند

  • محمد تدین (شورگشتی)

اعتراض

انتخابات

نظرات  (۲)

  • شکرانه سادات
  • امر ب منکر بگیم یا نگیم؟!؟!
  • خانم خوشبخت خانم خوشبخت
  • چقدر قشنگ حرفای منو زدید

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی