ابزار تلگرام

آپلود عکسابزار تلگرام برای وبلاگ

آفتابگردون :: آ خدا ( وب مهربانی )

آ خدا ( وب مهربانی )

( مطلب نداری بردار ؛ مطلب داری بذار )

آ خدا ( وب مهربانی )

( مطلب نداری بردار ؛ مطلب داری بذار )

آ خدا ( وب مهربانی )

برای اولین بار
- بعد از دیوار مهربانی و طاقچه مهربانی -
اینک :
« وب مهربـــــــــــانی »
مطلـــــب داری بــــــــــذار
مطلــــب نداری بــــــــــــردار
( مطالب دوستان به اسم خودشان منتشر خواهد شد.
ترجیحا مطالبی متناسب با آ خدا )

*******************************
*******************************
تذکر:
لزوما داستان ها و خاطراتی که در این وبلاگ نوشته میشن مربوط به زمان حال نیست بلکه تجربیات تبلیغی سال ها ومحلات مختلف بنده و بعضا همکاران بنده است و حتی در مواردی پیاز داغ قضیه هم زیادتر شده تا جاذبه لازم را پیدا کنه.
بنابراین خواننده محترم حق تطبیق این خاطرات بر محل تبلیغی فعلی حقیر رو ندارد...

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندها
پیوندهای روزانه

آفتابگردون

يكشنبه, ۲۵ مرداد ۱۳۹۴، ۰۷:۰۲ ب.ظ

دور باغچه حیاطمون رو آفتابگردون کاشته بودم!

هم گله و قشنگی داره ، هم میشه دورش چرید !!!

زیر نگاه ما بزرگ و بزرگ تر شدن ، تا وقتی که گل در اوردند و زنبور عسل بود که میومد ومیرفت!

تو این بین یه چندتایی جدا از سر شون ، از بغل ها هم شاخه زدند و یه گل شد چند گل!

با خودم گفتم آدم خوبه اینجور باشه : سنگین و پر طمطراق !

تا همین چند دقیقه پیش که رفتم حیاط هوایی بخورم ، دیدم ای داد بیداد!

یکی شون بس که سنگین شده ، از کمر شکسته و زمین افتاده!

سرشو از زمین گرفتم و تخمش رو امتحان کردم ، هنوز خوب نبسته بود!

به این نتیجه رسیدم: سنگینی هم ظرفیت میخواد! که این نداشت!

هم آب و کود ما رو حروم کرد هم خودش به سرانجامی نرسید!

الان نگران بقیه شونم! ...

  • محمد تدین (شورگشتی)

آفتابگردان

تخم

نظرات  (۲)

سلام
خوشحال میشم به وبلاگم سر بزنید و نظر بدید...
همچنین حاضر به تبادل لینک هم هستم(شما من رو لینک کنید منم شما رو لینک میکنم)
حتما سر بزنید و نظر بدید...
  • ... خادم المهدی عج
  • سلام
    حتما بیاید و وبمو ببنید
    واسه تبادل لینک ابزارک گذاشتم
    از همه مطالب دیدن کنید
    الهی همیشه عاشق باشید





    عاشق واقعی خدا....!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی