ابزار تلگرام

آپلود عکسابزار تلگرام برای وبلاگ

اللهم و من ارادنی بسوء... :: آ خدا ( وب مهربانی )

آ خدا ( وب مهربانی )

( مطلب نداری بردار ؛ مطلب داری بذار )

آ خدا ( وب مهربانی )

( مطلب نداری بردار ؛ مطلب داری بذار )

آ خدا ( وب مهربانی )

برای اولین بار
- بعد از دیوار مهربانی و طاقچه مهربانی -
اینک :
« وب مهربـــــــــــانی »
مطلـــــب داری بــــــــــذار
مطلــــب نداری بــــــــــــردار
( مطالب دوستان به اسم خودشان منتشر خواهد شد.
ترجیحا مطالبی متناسب با آ خدا )

*******************************
*******************************
تذکر:
لزوما داستان ها و خاطراتی که در این وبلاگ نوشته میشن مربوط به زمان حال نیست بلکه تجربیات تبلیغی سال ها ومحلات مختلف بنده و بعضا همکاران بنده است و حتی در مواردی پیاز داغ قضیه هم زیادتر شده تا جاذبه لازم را پیدا کنه.
بنابراین خواننده محترم حق تطبیق این خاطرات بر محل تبلیغی فعلی حقیر رو ندارد...

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندها
پیوندهای روزانه

اللهم و من ارادنی بسوء...

جمعه, ۱۱ اسفند ۱۳۹۶، ۱۲:۴۳ ب.ظ

هرکار میکنم این فراز دعای کمیلو از ته دل بخونم، نمیتونم :

(( اللهم و من ارادنی بسوء فارده ومن کادنی فکده ))


به جاش دعا می کنم خدایا! هرکه بدی منو می خواد عقلش بده! هرکه قصد نیرنگ زنی به منو داره، هدایتش کن.

خدایا! هر که اراده ی بدی منو کرده، تو براش اصلا خوبی مقدر فرما.

راحت ترم حتی اگه دعا کنم: خدایا! کسی رو که قصد بدی نسبت به من کرده موفقش دار و اگه به این شاد میشه، دلشادش کن!

  • محمد تدین (شورگشتی)

دعای کمیل

کید وحیله

نظرات  (۱۰)

  • سید مقدام حیدری
  • دین ما اصل را بر منفعت خود آدم قرار داده و آن چه در درجه اول مهم است، نجات خود و کسب صلاح و منفعت دنیا و آخرت خود است.
    ما هیچ وقت نمی توانیم از امیرالمؤمنین (ع) مهربانتر باشیم.
    پاسخ:
    باعرض پوزش قبول ندارم
    عناوین ایثار وگذشت ومدارا رو در آیات وروایات وسیره اهل بیت ببینین...
    بله در باب اصلاح نفس فرمودند از خودتان وسپس نزدیکانتون شروع کنین.

    دعای کمیل از حضرت خضر است که آقاامیرالمومنین درمناجاتشون میخوندند وکمیل آنرا ضبط نمود.
    واین فراز هم البته به جای خودش وشرایط خودش دعای درستی میتونه باشه اما اینکه عموم مردم به طور مرتب بخونند،بدون توجه به سایر توصیه های اخلاقی شاید به سمت خودخواهی وحس انتقامجویی کشیده بشن که راه درستی نیست. راه درست راه میانه ست وبلکه بالاتر ایثار وگذشت.
  • سیّد محمّد جعاوله
  • نیرنگ زنی بود
    یا نیرنگ زن بود

    سلام
    با درود
    پاسخ:
    سلام عزیزدل!
    چطوری سیدبزرگوار؟!
    از مجازی به دور بودم والبته دلتنگ دوستان
    خوشحالم که زنده ای!!!خخخخخ
    سلامت باشی وسرافرار

    +مثل همیشه تیزبینیتون از این اشارتتون کاملا مشهوده
    خداحفظتون کنه از نیرنگها، باجمعها خخخخ
    سخته !
    سعی کن بتونی !
    منم سعیمو میکنم (:
    پاسخ:
    سعیت مشکور!!! خخخخخ
    برا شمام
    خخخ
    پاسخ:
    سپاس
  • سیّد محمّد جعاوله
  • خوبم به کوری دشمنان اسلام
    هستم باشید
    پاسخ:
    هستم
    :)
    سلام شیخنا،احوالتون چطوریاس؟ازتون خبری نبود؟
    پاسخ:
    سلام جناب ایمان!
    بی ایمان بودم مدتی!!! خخخخخ
    ولی شکرخدا که فعلا درخدمتیم...
    مشکل منطقه ست که برخوردار از اینترنت نبود...

    ممنونم از توجهتون
    شماکه خوبین ان شاءالله؟!
    خوش باشی وصحیح وسالم
    عاقبتت بخیر
    دعات کردم :)
    پاسخ:
    دعای شما که مطمئنم سراسر خیره...
    خداخیرتون بده

    عنایاتتون مستدام
    چون امیرالمومنین انسان کامل است عقل کامل است و آنجه را در مورد بدان میگوید با اشراف کامل میگوید
    اما ما به علت نقصان عقل خودمان صبر نداریم اگر ما هم مثل حضرت علی ع صبور بودیم ومیدیدم که دیگر این افراد اصلاح نمیشوند و مکرشان نه تنها به امیر المومنین بلکه به شریعت ناب است آن موقع ما از این بالا تر را میخواستیم
    وامیرالمومنین هم واگذار کرده به خداوند که البته از حضرت امیر مهربانتر است

    به همین فقط لطفا فکر کنیم
    پاسخ:
    بله
    از حضرت امیر در مقابل دشمنانش که صادر بشه قطعا بجاست دیگه.
    من و شما چه؟!
    بحث در من و شماست که این فراز رو میخونیم و حال انکه تصویری که ما از دشمنانمون داریم با اونچه امام داره خیلی متفاوته
    خواستم توجه بدم خودم رو و دوستان رو به ایثار و گذشت واینکه مواظب باشیم تکرار این جملات ما رو از حالت تعادل که مورد توصیه دینه، خارج نکنه. از ایثار وگذشت دور نکنه.
    پست من و این فراز رو که کنار هم قرار بدی تعادل مورد نظر برقرار خواهد شد.
    + امامی که این دعا رو میکنه رفتار عملی ایشون رو هم در قبال دشمنانش که حاکی از بزرگ منشی و ایثار ایشونه باید مد نظر قرار داد.
    خلاصه:
    دعای فوق در مورد بعضی از دشمنان منم قبول دارم بجاست، اما در مورد عموم دشمنان که ممکنه بعضی از ظاهر دعا برداشت کنن و در موضع گیری و رفتار وکردارشون  به اون سمت وسو کشیده بشن، خیر.

    درهرحال ممنون از مشارکتتون
    به نظرتون منظور از بدخواستن چیست؟ چه چیزی برای ما بد است چه چیزی را مولا علی بدخواهی میدانستند؟ چه چیزی برای ایشان بالاترین درجه اهمیت را داشته؟ عشق به الله
    و آیا قانون عالم این نیست که هر عملی عکس العملی دارد ؟ چه ما بخواهیم و چه نخواهیم ان فرد بدخواه عکس العمل کارش را خواهد دید مگر آنکه طلب بخشش و توبه از کارش کند.
    حال ما افراد عامی و معمولی که این فراز را میخوانیم تصورم امور دنیوی است و از زاویه محصور خودمان نگاه میکنیم .
    به توفیق الهی مسیر مولا را تا آنجا که عمر و وسع داریم حرکت میکنیم و نگاهمان را باز تر و باز تر کنیم به عوالم عالم و از زاویه چشمان پر نور مولا و اشاره دستانشان به مسیر راست نگاه کنیم و پیش رویم .ان شا الله
    پاسخ:
    ممنون 
    ما طلبه ها میگیم ظواهر حجتند و ظاهر این مطلب هم اشکالی نداره که خدا شر دشمنان ما رو به خودشان برگردانه و حالا امام با اون کرامت ولطفی که از ایشون میشناسیم کدوم دشمنان رو قصد میکردند و چه شری رو براشون میخواستن حرف دیگه ای... و سیره حضرت موید این هست که دشمن معمولی نباید باشد.

    در ضمن میدونیم دعای کمیل دعای جناب خضر است که مولا علی علیه السلام به کمیل تعلیم داد و بر مضامین آن صحه گذاشت
    آیه ... سوره یوسف
    «لا تَثرِیبَ عَلَیکُم الیَومَ یَغفِرُ اللهُ لَکُم وَ هُوَ اَرحَمُ الرّاحِمینَ؛»
    «اکنون بر شما ملامتى نیست (شما را بخشیدم) خداوند نیز شما را ببخشد که او مهربان‌ترین مهربانان است.»
    جواب حضرت یوسف به درخواست عفو از سوی بردارانش

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی