ابزار تلگرام

آپلود عکسابزار تلگرام برای وبلاگ

برگشت :: آ خدا ( وب مهربانی )

آ خدا ( وب مهربانی )

( مطلب نداری بردار ؛ مطلب داری بذار )

آ خدا ( وب مهربانی )

( مطلب نداری بردار ؛ مطلب داری بذار )

آ خدا ( وب مهربانی )

برای اولین بار
- بعد از دیوار مهربانی و طاقچه مهربانی -
اینک :
« وب مهربـــــــــــانی »
مطلـــــب داری بــــــــــذار
مطلــــب نداری بــــــــــــردار
( مطالب دوستان به اسم خودشان منتشر خواهد شد.
ترجیحا مطالبی متناسب با آ خدا )

*******************************
*******************************
تذکر:
لزوما داستان ها و خاطراتی که در این وبلاگ نوشته میشن مربوط به زمان حال نیست بلکه تجربیات تبلیغی سال ها ومحلات مختلف بنده و بعضا همکاران بنده است و حتی در مواردی پیاز داغ قضیه هم زیادتر شده تا جاذبه لازم را پیدا کنه.
بنابراین خواننده محترم حق تطبیق این خاطرات بر محل تبلیغی فعلی حقیر رو ندارد...

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندها
پیوندهای روزانه

برگشت

جمعه, ۴ تیر ۱۳۹۵، ۱۲:۱۴ ق.ظ

شده خاک و ... غم جان دارد (آبی)    

به دل - خاک است و - طوفان دارد (آبی)  

شده خاک و هنوزم بر سر راه...                

به برگشت تو ایمان دارد (آبی)

  • محمد تدین (شورگشتی)

انتظار

ایمان

نظرات  (۶)

  • سیّد محمّد جعاوله
  • طیب الله
    احسنت
    متشکرم
    پاسخ:
    سلامت باشید
  • mahjobeh modanloo
  • به به
    ممنون
    پاسخ:
    تشکر
  • علی حقیقی
  • احسنت
    بسیار زیبا بود
    ولی حاج آقا چرا آبی؟
    پاسخ:
    تشکر...

    مگر آبی چشه؟!
    لابد پرسپولیسی هستین؟! خخخخ
    این ربط به فوتبال موتبال نداره...

    آبی تو فارسی آدمو یاد اسمون میندازه یاد اقیانوس...
    از طرفی اسم فاعل از ابی هم هست به عربی...

  • علی ام- وب اشعار سابق
  • غزلی که همین الان سرودم
    تقدیم به همه بابا ها میکنم:
    بیکاری ما که بار بابا شده است
    یارانه ما که یــار بابا شده است
    او چو بر دوش نهادست این بارم را
    آدم من و چون حمار بابا شده است
    دیشب به سرم زد بشوم آدم حسابی
    دیدم که ضعیف و زار بابا شده است
    گفتم بروم درس بخوانم با همان پول
    آماده این کار بابا شده است
    آخر نه حسابی و نه، آدم نشدم من
    تـک آدم روزگـــــار بــابــا شـده اسـت
    پاسخ:
    باباهای زحمتکش...
    کاش قدرشونو بیشتر بدونیم...
  • علی - وب اشعار سابق
  • گفتین خاک راه شدین سرچ کردمتا شعری در مورد سر راه نشستن بیارم که به این دو خط زیر بر خوردم.حیفم اومد ننویسم:
    بعضی زخما رو باید درمان کنی تا بتونی به راهت ادامه بدی اما
    اما بعضی زخم ها باید بمونن تا هیچوقت راهت رو گم نکنی. :)

    واقعا اینطوریه حالا بنده یه دوستی دارم نام نمیبرم که روزگاری
    اگر دیدیم همدیگه رو و اونروز اون دوست بجای الان که دشمنه
    بازم دوستم شد غیبت محسوب نشه حرفم ولی باید بگم الان
    با اینکه فهمیدم این دوست من حکم دشمن رو داره واسه من،
    ولی هنوزم پیاماش هست و هر روز پیام میده و زخم دل من رو
    تازه تر میکنه.مدامم داره یادم میندازه بدی هایی که به من کرد.
    من فکر میکنم با خوندن این جلمه آموزنده فهمیدم اون توی این
    وانفسا که من دارم به هر رفیقی رو میندازم برای کار جور کردن
    داره با این کاراش یادممیدازه از کجا زخم خوردم تا دوباره نخورم:)
    پاسخ:
    ...
  • علی - وب اشعار سابق
  • خداکنه فرج امام زمان هم نزدیک بشه و ظهور کنند حضرت.
    البته نمیدونم مضمون شعر در این باره بود یا نه؟ حدس زدم.
    پاسخ:
    بله دراین مورد بود...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی