ابزار تلگرام

آپلود عکسابزار تلگرام برای وبلاگ

جوانی بیست و پنج ساله هستم که ... :: آ خدا ( وب مهربانی )

آ خدا ( وب مهربانی )

( مطلب نداری بردار ؛ مطلب داری بذار )

آ خدا ( وب مهربانی )

( مطلب نداری بردار ؛ مطلب داری بذار )

آ خدا ( وب مهربانی )

برای اولین بار
- بعد از دیوار مهربانی و طاقچه مهربانی -
اینک :
« وب مهربـــــــــــانی »
مطلـــــب داری بــــــــــذار
مطلــــب نداری بــــــــــــردار
( مطالب دوستان به اسم خودشان منتشر خواهد شد.
ترجیحا مطالبی متناسب با آ خدا )

*******************************
*******************************
تذکر:
لزوما داستان ها و خاطراتی که در این وبلاگ نوشته میشن مربوط به زمان حال نیست بلکه تجربیات تبلیغی سال ها ومحلات مختلف بنده و بعضا همکاران بنده است و حتی در مواردی پیاز داغ قضیه هم زیادتر شده تا جاذبه لازم را پیدا کنه.
بنابراین خواننده محترم حق تطبیق این خاطرات بر محل تبلیغی فعلی حقیر رو ندارد...

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندها
پیوندهای روزانه

جوانی بیست و پنج ساله هستم که ...

دوشنبه, ۱۴ تیر ۱۳۹۵، ۰۲:۵۰ ب.ظ

با یکی دیگر از پیامکهای ارسالی:


او:

با سلام و قبولی طاعات

جوانی بیست وپنج ساله هستم که تاکنون در طول ماه رمضان نماز و روزه ام قضا نشده.

چنان که اگر مسافرتی هم بوده خودم را رسانده ام.

امروز صبح بعد از سحری چون خوابم نمی برد وارد سایت شده و متأسفانه خودارضایی کردم.

بدتر از همه اینکه متأهلم و حالا شدیداً بلانسبت مثل... پشیمانم.

حکم چیست و چه باید بکنم.

متشکرم.

من

میدونستین حرامه؟

میدونستین علاوه بر حرمت، باطل کننده روزه ست؟!

مرجع تقلیدتون کیه؟

او

بله متأسفانه، آگاهی داشتم

آیت ا... خامنه ای

من

علاوه بر قضا، کفاره داره و مستحب است کفاره جمع.

او:

کفاره چقده؟ والان باید افطار کنم یا تا اذان باید وایستم؟

من

روزه که باطله ولی هر باطلی هم نه یعنی چیزی بتونیم بخوریم. لااقل به احترام ماه چیزی نخورین.

مقدار کفاره افطار عمدی روزه اینه که یا 60 روز روزه بگیره، یا 60 فقیر رو اطعام کنه (نفری 750 گرم طعام مثل گندم و...)

اما چون شما به امر حرامی روزه رو باطل کردین، اکثر مراجع می فرمایند کفاره جمع باید بدین یعنی هم 60 روز روزه و هم 60 اطعام.

ولی رهبری میگه مستحبه کفاره جمع و واجب نیست.

او:

ممنون

من:

خواهش ، التماس دعا

  • محمد تدین (شورگشتی)

آیت الله خامنه ای

استمناء

روزه

نظرات  (۴)

متاهل هم بودن؟!!!
خدایا کمک کن ما اینجوری نشیم
پاسخ:
امان از فضای مجازی...
امان از تنهایی...
  • علی حقیقی
  • ای وای
    باید از فضای مجازی هم به خدا پناه برد...
    اعوذ بالله...
    ای وای
    پاسخ:
    متأهلی که پایبند هم هست!!!...
    خیلی اوضاع خیت تر از این حرفاست... متأسفانه
    و چه شرایط سختی رو دارند تجربه می کنن جوونامون.

    اولش همه چیز اختیاریه اما وقتی وارد یه جریاناتی میشی از یه جاهایی دیگه از اختیار انسان خارج خواهد شد...
    لذا همون گام اول رو انسان نباید بیراه برداره...
    سلام :
    اول اینکه :
    شمارتون روهم به ما بدین ، ما هم جوونیم و سوال شرعی و غیر شرعی داریم آخه !!!
    دوم اینکه :
    قبلآ گفتم ، یک بحث و گفتگو ، یک قسمتی برای طرح سوالات شرعی قرار بدین خوبه توی همین وبلاگ ...
    سوم اینکه :
    کاش اون سایت رو معرفی میکرد !!!!!

    جدا از شوخی ... خدا آخر و عاقبتمون رو به خیر کنه ...
    پاسخ:
    سلام
    شماره تماسمون در قسمت تماس با من (بالای صفحه) موجود است.

    سؤال ها رو به صورت پیام خصوصی هم میشه ارسال بکنین (و خواستین ناشناس بزنین)

    پیشنهاد داده بودین بازم به چشم، ان شاءالله سر فرصت صفحه مستقلی برا این کار در نظر میگیریم...

    مؤید باشین
    امان از این اینترنت و صفحات مجازی که حتی دست از سر مذهبی ها هم برنمیداره..
    امان از نفس...
    امان از دشمنایی که دارن به اهدافشون می رسن...
    پاسخ:
    امان...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی