ابزار تلگرام

آپلود عکسابزار تلگرام برای وبلاگ

* خواب دیدم... * :: آ خدا ( وب مهربانی )

آ خدا ( وب مهربانی )

( مطلب نداری بردار ؛ مطلب داری بذار )

آ خدا ( وب مهربانی )

( مطلب نداری بردار ؛ مطلب داری بذار )

آ خدا ( وب مهربانی )

برای اولین بار
- بعد از دیوار مهربانی و طاقچه مهربانی -
اینک :
« وب مهربـــــــــــانی »
مطلـــــب داری بــــــــــذار
مطلــــب نداری بــــــــــــردار
( مطالب دوستان به اسم خودشان منتشر خواهد شد.
ترجیحا مطالبی متناسب با آ خدا )

*******************************
*******************************
تذکر:
لزوما داستان ها و خاطراتی که در این وبلاگ نوشته میشن مربوط به زمان حال نیست بلکه تجربیات تبلیغی سال ها ومحلات مختلف بنده و بعضا همکاران بنده است و حتی در مواردی پیاز داغ قضیه هم زیادتر شده تا جاذبه لازم را پیدا کنه.
بنابراین خواننده محترم حق تطبیق این خاطرات بر محل تبلیغی فعلی حقیر رو ندارد...

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندها
پیوندهای روزانه

* خواب دیدم... *

دوشنبه, ۲۵ بهمن ۱۳۹۵، ۰۳:۱۴ ب.ظ

خواب دیدم به شهر غریبی وارد شده ام

سنجابی نظرم را جلب کرد

به دنبالش راه افتادم

مرا به مغازه ای برد


پیرمردی پشت میز...

نمی دانم چه می فروخت

توجهم تمام معطوف سنجاب بود

آقا! این سنجاب....

گفت:

بله مال خودم است!

گفتم:

می دانی حرام گوشت است؟! و ادرار و مدفوعش نجس؟!

چطور جنس نجس به خلق الله می فروشی؟!


پیرمرد توجهی نکرد!


داشتم فکر می کردم چطور قانعش کنم که سه تا جوان وارد شدند

در دست یکی از آنها کاغذی بود و نوشته ای...

گفت:

پدرجان! می دانی به این دلیل و این دلیل، عرضه ی اجناس مغازه ت به زیان مردم است! می دانی چه می فروشی؟! و به که می فروشی؟! از ما گفتن، دیگر خود دانی!

متوجه اجناس شدم دیدم تمام اجناس ممنوعه ست و من از آن غافل بودم!


پیرمرد فکری کرد و بر حرف آنها صحه گذاشت و توبه کرد!

جریان در شهر پیچید...

در میان استقبال مردم از او، دستش در دست من بود و مردم مرا به عنوان منجی می شناختند!

و من هر چه در جمعیت نگاه انداختم، از آن سه جوان خبری نبود که نبود!!


+ خدا قوت! همه کسانی که گمنام مشغول رصد و اصلاح امور فرهنگی جامعه اید و هرگز به چشم نمی آئید. خدا قوت!

  • محمد تدین (شورگشتی)

روحانیت

فعالان فرهنگی

نظرات  (۱)

  • علی رضا عظیمی راد
  • یا علی
    خدا قوت
    پاسخ:
    یا الله

    تشکر از شما و خدا قوت

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی