ابزار تلگرام

آپلود عکسابزار تلگرام برای وبلاگ

/// صاحب این وبلاگ قصد خودکشی داره /// :: آ خدا ( وب مهربانی )

آ خدا ( وب مهربانی )

( مطلب نداری بردار ؛ مطلب داری بذار )

آ خدا ( وب مهربانی )

( مطلب نداری بردار ؛ مطلب داری بذار )

آ خدا ( وب مهربانی )

برای اولین بار
- بعد از دیوار مهربانی و طاقچه مهربانی -
اینک :
« وب مهربـــــــــــانی »
مطلـــــب داری بــــــــــذار
مطلــــب نداری بــــــــــــردار
( مطالب دوستان به اسم خودشان منتشر خواهد شد.
ترجیحا مطالبی متناسب با آ خدا )

*******************************
*******************************
تذکر:
لزوما داستان ها و خاطراتی که در این وبلاگ نوشته میشن مربوط به زمان حال نیست بلکه تجربیات تبلیغی سال ها ومحلات مختلف بنده و بعضا همکاران بنده است و حتی در مواردی پیاز داغ قضیه هم زیادتر شده تا جاذبه لازم را پیدا کنه.
بنابراین خواننده محترم حق تطبیق این خاطرات بر محل تبلیغی فعلی حقیر رو ندارد...

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندها
پیوندهای روزانه

/// صاحب این وبلاگ قصد خودکشی داره ///

يكشنبه, ۷ بهمن ۱۳۹۷، ۰۵:۴۲ ق.ظ

بی تعارف و خلاصه بخوام بگم
با دنیا مشکل پیدا کردم
خسیس یه چیزایی ازش میخواستم که بهم نداد
اونجور که معلومه قصد دادنشم نداره
در عوض یه چیزایی ازم گرفت که برام مهم بودند
از دست دوروبریهام که دیگه نگو
نمیتونم درست باهاشون تعامل بکنم
احساس میکنم منو اونجور که باید نمیخوان
احترام و عزت تو وجودشون مرده
بابا منم آدمم
منم زندگی میخوام
منم حس دارم
 
میخوام بگم این تصمیمو که گرفتم رو باد هوا نگرفتم
روش فکر کردم
خیلی هم فکر کردم
و نهایتا به این نتیجه رسیدم که تنها راه نجات همینه که میگم
مطمئنم خودمو که بکشم دیگه همه چی حله
من که بمیرم این احساسات منفی هم با من میمیرن!
من که نباشم نیستم که دیگه بخوام جوش بزنم و حرص بخورم و ذره ذره مثل دود تو هوا متلاشی بشم!
من که نباشم طلبکاری از دنیا دیگه معنا نمیتونه داشته باشه!
 من که نباشم اطرافیان راحت زندگیشونو میکنن
بدون نیاز به فریب و نقشه ای بی هیچ ترس و واهمه ای بی هیچ درگیری و کشمکشی
آره من که نه، ما هم حتی عوارض داره!
میخوام بعد از این تا زنده هستم تنها و تنها او باشم!!
کمکم میکنین تو خودکشیم؟!


+ شما رو هم دعوت میکنم...

خودکشی دست جمعی به ادم جرات وجسارت بیشتری میده

حداقل به مدت یه چله

چطوره؟!

  • محمد تدین (شورگشتی)

نظرات  (۲)

  • دختـرِ بی بی
  • چه عالی چه خوب...
    تنها و تنها او باشم..
    کاش بشه کاش بتونم کاش بتونیم
    پاسخ:
    نقطه هدف خود اویه
    باید هر مقدار که میتونیم بهش نزدیک ونزدیکتر بشیم...

    موفق باشین
    التماس دعا
  • سرباز مهدی(عج)
  • خیلی خیلی...
    پاسخ:
    باید از شر خودمون خلاص بشیم...
    هرچه زودتر بهتر

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی