ابزار تلگرام

آپلود عکسابزار تلگرام برای وبلاگ

مبلغ :: آ خدا ( وب مهربانی )

آ خدا ( وب مهربانی )

( مطلب نداری بردار ؛ مطلب داری بذار )

آ خدا ( وب مهربانی )

( مطلب نداری بردار ؛ مطلب داری بذار )

آ خدا ( وب مهربانی )

برای اولین بار
- بعد از دیوار مهربانی و طاقچه مهربانی -
اینک :
« وب مهربـــــــــــانی »
مطلـــــب داری بــــــــــذار
مطلــــب نداری بــــــــــــردار
( مطالب دوستان به اسم خودشان منتشر خواهد شد.
ترجیحا مطالبی متناسب با آ خدا )

*******************************
*******************************
تذکر:
لزوما داستان ها و خاطراتی که در این وبلاگ نوشته میشن مربوط به زمان حال نیست بلکه تجربیات تبلیغی سال ها ومحلات مختلف بنده و بعضا همکاران بنده است و حتی در مواردی پیاز داغ قضیه هم زیادتر شده تا جاذبه لازم را پیدا کنه.
بنابراین خواننده محترم حق تطبیق این خاطرات بر محل تبلیغی فعلی حقیر رو ندارد...

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندها
پیوندهای روزانه

مبلغ

جمعه, ۴ خرداد ۱۳۹۷، ۱۱:۵۳ ب.ظ

میگه: حرفت حقه ولی پسند این مردم نیست
میگم: به درک
میگه: اینکه نشد امام معصوم رو هم تا مردم نخوان هیچ کاره ست!!
میگم: ملزمم نیست البته کاری بکنه که مردم بخوانش!


مثل کسی که دست بالا باهاشه میگه: 

تا آخر ماه چیزی نمونده یادت نرفته پولت رو هم همین مردم میدن ها!


خوب اگه قرار بود به روال سابق جواب بدم، باید می گفتم:
لااسئلکم علیه من اجر ان اجری الا علی الله
اما من که دلگرمی و بینش گویندگان این جمله رو ندارم، همچین جوابی رو بدمم هم دروغش دیر یا زود برملا میشه!!!


اونجور که مراجع خودشون زیر بار حکومتها نمیرن و نباید هم برن!! مبلغینی رو هم که بین مردم می فرستن نباید زیر دین مردم ببرند، به همون فلسفه و به همون حجت.
غیر اینه؟!

  • محمد تدین (شورگشتی)

نظرات  (۵)

کاملا درست میفرمایین حاج آقا
پاسخ:
تشکر عزیز!
  • محمد علی عطاریه
  • سلام
    شما از طرف دفاتر مراجع عظام به تبلیغ رفتید؟
    تا الان نشنیده بودم دفاتر مراجع، اعظام هم داشته باشند!
    پاسخ:
    سلام و رحمه الله
    اعزام از دفاتر انجام میشد البته جدیدا خبر ندارم
    حرف من چیز دیگه ست
    بشخصه من طرح هجرتی هستم و سازمان تبلیغات عهده داره اما از پای درس همین بزرگواران و به تشویق حضرات اومدیم و مشغول شدیم ولی با کمال تاسف شهریه شون رو قطع فرمودند! سازمان تبلیغاتم حمایت چندانی نمیکنه و بعلاوه پشتوانه محکمی به حساب نمیاد و زمزمه انحلال طرح هجرت حتی زمانی مطرح شد و...
    صریح بگم میخوان لااقل بخشی از هزینه روحانیونشونو به گردن اهل محل بندازند و اینم اونجور که اشاره ای کردم عوارض خودشو داره.
    مراجع که بزرگتر ما هستند و به امر ایشون عازم تبلیغ شدیم باید نسبت به تاثیرگذاری مبلغین هم حساس باشند هدف که فقط اعزام نیست، هست؟!

    سلام و رحمت
    شیخنا،یه مقدار مشکل دارم.شما که وصلین و اهل2آ،گرفتارم لطفا2آم کنین!
    پاسخ:
    سلام برادر!
    کجایی پس شما؟!
    مشکلاتتونم که تمومی نداره!! خخخخ خاصیت دنیاست دیگه قراره آبدیده ت کنند.
    هم خونه ایم رفیق! تو منو دعا کن منم تو رو
    سربلندباشین
    من2آ گوی شما هستم شما هم لطفا برای من2آ کنین.
    +یه بحثی تو جزوه ی بحثی در باره ی مرجعیت و روحانیت،شهید مطهری(ره)دارن در مورد اینکه این مساله عوام زدگی خواهد آورد.
    پاسخ:
    حتما این جوره
    خدارحمت کنه ایشونو

    ولی انگار تمام هم و غم عزیزان اعزامه و کاری به بعدش ندارند!
  • محمد علی عطاریه
  • سلام شیخ
    متاسفانه با شما موافقم
    پاسخ:
    سلام بزرگوار!
    سخته بگم خوشبختم از موافقتتون! کاش بیشتر دقت میکردند و بکنند مسئولین امر.

    التماس دعا

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی