ابزار تلگرام

آپلود عکسابزار تلگرام برای وبلاگ

پله به پله :: آ خدا ( وب مهربانی )

آ خدا ( وب مهربانی )

( مطلب نداری بردار ؛ مطلب داری بذار )

آ خدا ( وب مهربانی )

( مطلب نداری بردار ؛ مطلب داری بذار )

آ خدا ( وب مهربانی )

برای اولین بار
- بعد از دیوار مهربانی و طاقچه مهربانی -
اینک :
« وب مهربـــــــــــانی »
مطلـــــب داری بــــــــــذار
مطلــــب نداری بــــــــــــردار
( مطالب دوستان به اسم خودشان منتشر خواهد شد.
ترجیحا مطالبی متناسب با آ خدا )

*******************************
*******************************
تذکر:
لزوما داستان ها و خاطراتی که در این وبلاگ نوشته میشن مربوط به زمان حال نیست بلکه تجربیات تبلیغی سال ها ومحلات مختلف بنده و بعضا همکاران بنده است و حتی در مواردی پیاز داغ قضیه هم زیادتر شده تا جاذبه لازم را پیدا کنه.
بنابراین خواننده محترم حق تطبیق این خاطرات بر محل تبلیغی فعلی حقیر رو ندارد...

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندها
پیوندهای روزانه

پله به پله

يكشنبه, ۱۴ بهمن ۱۳۹۷، ۰۵:۴۵ ق.ظ

پله دو جوره:
یه پله پله هایی اند که انسان رو آن به آن به سمت بالا  عروج میدن و یه پله پله هایی اند که انسان رو گام به گام پائین وپائین تر فرو میبرن

به پله های دسته اول میگن درجات
به پله های دومی میگن درکات

اگه خودتو بهشتی میدونی به این قانع نباش! بلکه با تلاش مضاعف به دنبال به دست آوردن بهترین نقاط بهشت باش:
وَ أَسْکِنِّی فِیهِ بُحْبُوحَاتِ جَنَّاتِکَ و مرا در وسط بهشتهایت جایم ده... -دعای روز ٢٢ ماه مبارک رمضان -

پیامبر(صلى الله علیه وآله) مى فرماید: هر وقت از خدا تقاضاى بهشت را مى کنید مخصوصاً تقاضاى (فردوس) کنید که جامع ترین و کامل ترین منزلگاه هاى بهشت است (بهشت برین)

و اگر خودت رو جهنمی میدونی، بدان درکات جهنم یکی نیست ( نگو آب از سر ما گذشته بلکه ) لااقل سعی کن جاتو در جهنم به نوعی بهبودی ببخشی.
إِنَّ الْمُنَافِقِینَ فِی الدَّرْکِ الأَسْفَلِ مِنَ النَّارِ... - نساء ١٤٥-

+ فَأَقِمْ وَجْهَکَ لِلدِّینِ الْقَیِّمِ مِنْ قَبْلِ أَنْ یَأْتِیَ یَوْمٌ لا مَرَدَّ لَهُ مِنَ اللّهِ  یَوْمَئِذ یَصَّدَّعُونَ(٤٣) سوره روم-
تعبیر به یَصَّدَّعُون از ماده ی صدع، در اصل به معنى  شکستن وشکافتن ظرف است، ولى تدریجاً به معنى هرگونه پراکندگى و تفرق به کار رفته است.
و در اینجا اشاره به جدائى صفوف بهشتیان و دوزخیان مى باشد که هر یک از این دو صف نیز به صفوفى تقسیم مى شوند، به تناسب سلسله مراتب درجات بهشتى و درکات دوزخى -تفسیرنمونه-

  • محمد تدین (شورگشتی)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی