ابزار تلگرام

آپلود عکسابزار تلگرام برای وبلاگ

>>>> نظر شما در مورد این ارتباط چیست؟؟! :: آ خدا ( وب مهربانی )

آ خدا ( وب مهربانی )

( مطلب نداری بردار ؛ مطلب داری بذار )

آ خدا ( وب مهربانی )

( مطلب نداری بردار ؛ مطلب داری بذار )

آ خدا ( وب مهربانی )

برای اولین بار
- بعد از دیوار مهربانی و طاقچه مهربانی -
اینک :
« وب مهربـــــــــــانی »
مطلـــــب داری بــــــــــذار
مطلــــب نداری بــــــــــــردار
( مطالب دوستان به اسم خودشان منتشر خواهد شد.
ترجیحا مطالبی متناسب با آ خدا )

*******************************
*******************************
تذکر:
لزوما داستان ها و خاطراتی که در این وبلاگ نوشته میشن مربوط به زمان حال نیست بلکه تجربیات تبلیغی سال ها ومحلات مختلف بنده و بعضا همکاران بنده است و حتی در مواردی پیاز داغ قضیه هم زیادتر شده تا جاذبه لازم را پیدا کنه.
بنابراین خواننده محترم حق تطبیق این خاطرات بر محل تبلیغی فعلی حقیر رو ندارد...

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندها
پیوندهای روزانه

>>>> نظر شما در مورد این ارتباط چیست؟؟!

دوشنبه, ۴ خرداد ۱۳۹۴، ۱۰:۴۶ ب.ظ

رهبر کاتولیک‌های جهان اعلام کرد: کلیسا دیگر به جهنمی که انسانها در آن زجر بکشند اعتقادی ندارد!
به گزارش شفقنا، پاپ فرانسیس- پاپ کلیسای کاتولیک روم- در خطبه‌ای که در آن تعجب همگان را برانگیخت اعلام کرد: کلیسای کاتولیک دیگر به جهنم معتقد نیست؟ زیرا این موضوع با عشق خداوندی تعارض دارد و آدم و حوا داستانی بیش نیستند.
پاپ در آخرین خطاب خود تاکید کرد: ما با تفکر و دعا فهم جدیدی از برخی عقاید به دست آوریدم؛ کلیسا دیگر به جهنم اعتقادی ندارد، زیرا اعتقاد به این موضوع، عشق الهی را زیر سؤال می‌برد. همچنین خداوند قاضی نیست؛ بلکه دوستدار بشریت است.
وی در ادامه تصریح کرد: خداوند قصد محکومیت کسی را ندارد، علاوه بر آن داستان آدم وحوا تنها یک اسطوره است و جهنم تنها کنایه‌ای از روح تنها است.
پاپ فرانسوا با بیان اینکه تمام ادیان صحت دارند زیرا از قلب تمام افرادی سرچشمه گرفته‌اند که به وجود خداوند ایمان دارند، تصریح کرد: کلیسا در گذشته در مورد برخی مسایل اخلاقی به شکل نادرستی برخورد می‌کرد، اما امروز به نقش خود به عنوان قاضی پایان داده و آغوش خود را به روی تمام گروه‌های مختلف از جمله همجنس‌گرایان، لیبرالیست‌ها، محافظه‌کاران، کمونیست‌ها و طرفداران سقط جنین گشوده!! و از آنان می‌خواهد به آن بپیوندند!!!!! زیرا همگی خداوند را دوست داریم و همگی یک خدای واحد را می‌پرستیم.
وی در ادامه تاکید کرد: وقت آن رسیده است که تعصب را کنار بگذاریم و اعلام کنیم که حقیقت دین قابلیت تغییر و پیشرفت دارد، به طوری که حتی بی‌دینان و کافران نیز با دیدن محبت الهی؛ وجود الله را به رسمیت بشناسند و بعد از آن روح خود را خالص کنند.
پاپ فرانسیس با اشاره به این که انجیل کتاب مقدس مسیحیان است؛ بیان کرد: با وجود آن‌که انجیل کتاب زیبایی است، اما در آن کلمات و عباراتی وجود دارد که همگان را به تعصب و محاکمه دعوت می‌کند، در حالی که زمان آن رسیده است تا این بخش‌ها مورد بازبینی قرار گیرند! وی در ادامه اظهار امیدواری کرد در آینده یک زن به مقام پاپی برسد.
___________________________________________________________________________
دوباره مرور می کنیم:
از طرفی مردم را نسبت به اسلام و مسلمین بدبین ساخته و از طرفی جهنم را خلاف رحمت الهی معرفی کرده و درهای کلیسا را بر هر فرد و گروهی باز می کنند!! آیا هدف از تمام این اتفاقات همین نکته پایانی نمی تواند باشد؟؟؟!
( در حالی که در اناجیل صراحتا به جهنم اشاره شده است!! )
______________________________________________________________
در رابطه با حیات جاودانى مؤ منان در جهان آخرت در اناجیل : متى 19/17-29 + لوقا 18/35 + یوحنا 4/14 + 10/22 + 12/25 + 16/4-47 + 17/2 مطالبى آمده است . در تمام این آیات ، خداوند وعده حیات جاودانى در بهشت را به مؤ منان داده است . در رابطه با عذاب و عقاب بدکاران در انجیل متى 25/26 + رساله 2/1/9 سخن رفته است .
در رساله به رومیان 2/2 آمده است که : ((به هر کس بر حسب اعمالش جزا خواهد داد: اما به آنان که با صبر در اعمال نیکو، طالب جلال و اکرام و بقایند، حیات جاودانى را، و اما به اهل تعصب که اطاعت راستى نمى کنند، بلکه مطیع ناراستى مى باشند، خشم و غضب بر هر نفس بشرى که مرتکب بدى شود)).
(489)
در انجیل متى آمده است : ((جهنم مکانى است که در آنجا گریه و فشار دندان خواهد بود.))(490)
در مکاشفات آمده است : ((جهنم چون دریاچه اى افروخته از آتش و کبریت است که ساکنین آن تا به ابد عذاب خواهند کشید)).(491)
در انجیل مرقس آمده است : ((آتش جهنم خاموشى ناپذیر است .))(492) در متى آمده است : ((مردم خطاکار در جهنم سرنگون شوند)).(493)
((پطرس از قول ((عیسى )) مى گوید: ((براى نجات از جهنم اگر دست یا پایت یا چشمت تو را بلغزاند، آن را قطع کن و قلع نما، زیرا بهتر از این است که با جسم و اعضاء سالم وارد جهنم گردى ، در آتشى که خاموشى نپذیرد)).(494)
در انجیل غیر از ((ملکوت )) و نام ((جهنم ))، کلمه قیامت و روز رستاخیز و زنده شدن مردگان و بیرون آمدن از قبور نیز دیده مى شود: ((نیکوکاران از قبور خود بر مى خیزند)).(495)
در اناجیل سخن از بازگشت عیسى از آسمان در آخر الزمان است . و این هنگامى است که جهان را فساد گرفته باشد. در انجیل متى آمده است : ((... همه امتها در حضور او گرد آیند و آنها را از همدیگر جدا مى کند آن گونه که شبان میش ها را از بزها جدا مى کند...))(496) در انجیل لوقا آغاز قیامت و پایان جهان چنین آمده است : ((در آن روزها خورشید تاریک گردد و قمر نور خود را باز گیرد و ستارگان آسمان فرو ریزند)).پ (497)
گناه نخستین آدم و قربانى شدن عیسى
عیسویان بر این باورند که چون آدم در بهشت از درخت ممنوعه خورد، مرتکب گناه گردید و از جنت بیرون شد. این گناه پدر، دامن تمام فرزندان او را گرفته است .
و اگر خداوند مى خواست تمام فرزندان آدم را به خاطر این گناه به عذاب گرفتار کند، با رحمت و مهربانى او سازش نداشت .
جان ناس مى گوید: ((گناه اولیه )) در آئین عیسى مفهوم ویژه اى دارد: بار این گناه بر دوش بشریت سنگینى مى کند و حضرت عیسى آن را به دوش ‍ خواهد گرفت . آدم گناه کرد و از بهشت بیرون رانده شد، فرزندانش ‍ سرنوشت تیره اى یافتند، تا که مسیح ظهور کرد و با خون خود آن گناه ازلى را از دامان انسانیت پاک نمود. این موضوع یکى از مبانى دین عیسى است ....  - تاریخ ادیان ج 2 دین عیسی ( عبداللّه مبلغى آبادانى ) -


  • محمد تدین (شورگشتی)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی