ابزار تلگرام

آپلود عکسابزار تلگرام برای وبلاگ

دل نبند ! :: آ خدا ( وب مهربانی )

آ خدا ( وب مهربانی )

( مطلب نداری بردار ؛ مطلب داری بذار )

آ خدا ( وب مهربانی )

( مطلب نداری بردار ؛ مطلب داری بذار )

آ خدا ( وب مهربانی )

برای اولین بار
- بعد از دیوار مهربانی و طاقچه مهربانی -
اینک :
« وب مهربـــــــــــانی »
مطلـــــب داری بــــــــــذار
مطلــــب نداری بــــــــــــردار
( مطالب دوستان به اسم خودشان منتشر خواهد شد.
ترجیحا مطالبی متناسب با آ خدا )

*******************************
*******************************
تذکر:
لزوما داستان ها و خاطراتی که در این وبلاگ نوشته میشن مربوط به زمان حال نیست بلکه تجربیات تبلیغی سال ها ومحلات مختلف بنده و بعضا همکاران بنده است و حتی در مواردی پیاز داغ قضیه هم زیادتر شده تا جاذبه لازم را پیدا کنه.
بنابراین خواننده محترم حق تطبیق این خاطرات بر محل تبلیغی فعلی حقیر رو ندارد...

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندها
پیوندهای روزانه

دل نبند !

سه شنبه, ۲ شهریور ۱۳۹۵، ۰۱:۴۶ ق.ظ

من از هیچ آدمی بهتر نباشم/مداوم سایه ای بر سر نباشم/عزیزانم! به آبی دل مبندید/که چندی باشم و دیگر نباشم/

  • محمد تدین (شورگشتی)

دلبستگی

فنا

مرگ

نظرات  (۱۴)

خیلی قشنگ بود
آفرین حاج آقا
پاسخ:
ممنون از لطفتون
زیبنده:*
مچکد
پاسخ:
سپاس
محمد جان سرت گویا شلوغ است

زبانم لال گفتم رفتی از دست

خدا داند که بِه باشد که بهتر

دل دیوانه ام باشد همی مست

----------------------------------
به پایت بند محکم می کنم دل

قسم روی تو را کم می کنم دل

من از دست تو کم آسیب دیدم؟

تو را این بار آدم می کنم دل...

سلام آقای شورگشتی
برقرار باشین و سلامت.
پاسخ:
سلام عزیز!
این شعر دومی خیلی قشنگ بود انصافا!!
خدا شاعرشو حفظ کنه خخخخخخخ
شما رو هم ... 
آقا من یاد یه خاطره ای افتادم ؛
دوران دبیرستان من داوطلب انتخابات شورای دانش آموزی شدم.
بعد اعلامیه ای با عکس اسکن شده بصورت چاپی سیاه و سفید
یکی دو تا زدم رو در و دیوار ها ورودی مدرسه تا داخل سالن ها...
تا آن روز کسی حتی تبلیغ هم شروع نکرده بود برای رای گیری و
من چون زود رسیده بودم ، به محض تعویض شیف رفتم در کلاس.

بچه ها آمدند صف ایستادند و وارد کلاس شدند و تا چشمشان به
من خورد از تعجب میخ کوب شدند و چند لحظه بعد مرا دوره کردند
و از ذوق و شوق در آغوش کشیدند و گفتند خدا را شکر زنده ای!

گفتم مگه قرار بود بمیرم؟!! گفتند: اعلامیه شوخی بود؟!
اصلا شوخی خوبی نکردی ما تو صف داشتیم می آمدم دیدیم...!
(مثل اینکه بچه ها برگه های تبلیغاتم را که در حیاط بود کنده بودند)
یکی گفت: داخل صف هم که نبودی، من اول تا عکس اعلامیه ات
را دیدم به بچه ها خبر دادم که اینم مرد و نزدیک بود گریه کنیم... .
تا اینکه خودت هم دیدیم و ... .
خلاصه جریان اعلامیه را توضیح دادم و قرار شد همه کلاس به بنده
رای بدهند.

زنده را تا زنده است باید به فریادش رسید
ور نه بر سنگ مزارش آب پاشیدن چه سود؟
پاسخ:
یعنی تا حالا یه بار همه ش مردین؟! خخخخ
 خدا رحمتتون کنه!!
پیش میاد...
زیبااااااااااااااااا

بافونت دیگه روعکسامتن بنویس
این فونت زیادخوبی نیست
پاسخ:
ممنون علی جان!
خوبه که به چشم من؟! خخخخ
ایشالا حواسم باشه...
قلمتون مانا حاجی
پاسخ:
سپاس آجی! خخخخخخ
به به بسی زیبا
پاسخ:
لطفتان مزید...
احسنت حاج آقا
پاسخ:
ممنون خواهرم!
سلامت باشین
سلام علیکم حاج محمد آقا
احسنتم بسیار عالی بود...

اگه اجازه بفرمایید بنده یه دست کوچیکی تو شعر شما ببرم...

عزیزانم! به « دنیا » دل مبندید
که چندی با تو و دیگر نباشد
پاسخ:
سلام علیکم بزرگوار!
ممنون... 
شعر رو که کلی تر کنین همین میشه که فرمودین...
💠شعر طنز سعید طلایی درباره نماز در محضر رهبر انقلاب💠🙂
👇👇مشاهده و دریافت نماهنگ این شعر خوانی:
http://shoara.blog.ir/1395/06/02/tanz

وبلاگ شعرا | دانشگاه شعر و زبان و ادبیات فارسی
پاسخ:
سپاس
  • ♥سرباز شیعه♥
  • خیلی قشنگ بود
    پاسخ:
    ممنونم جان دل!
  • گمـــــــشده :)
  • دل نبندید خب
    :)
    پاسخ:
    گوش نمیدن که !! خخخخخخ
    مگه از تشر شما بترسن والا  !! خخخخ
    Salam khobid? be ma ham sar bezanid
    www.partchap.com
    پاسخ:
    سلام،تشکر.
    سر زدیم عزیز!

    موفق باشید

  • خادم الحسین
  • احسنتم
    :)
    پاسخ:
    سپاس

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی