ابزار تلگرام

آپلود عکسابزار تلگرام برای وبلاگ

آلبوم عکس :: آ خدا ( وب مهربانی )

آ خدا ( وب مهربانی )

( مطلب نداری بردار ؛ مطلب داری بذار )

آ خدا ( وب مهربانی )

( مطلب نداری بردار ؛ مطلب داری بذار )

آ خدا ( وب مهربانی )

برای اولین بار
- بعد از دیوار مهربانی و طاقچه مهربانی -
اینک :
« وب مهربـــــــــــانی »
مطلـــــب داری بــــــــــذار
مطلــــب نداری بــــــــــــردار
( مطالب دوستان به اسم خودشان منتشر خواهد شد.
ترجیحا مطالبی متناسب با آ خدا )

*******************************
*******************************
تذکر:
لزوما داستان ها و خاطراتی که در این وبلاگ نوشته میشن مربوط به زمان حال نیست بلکه تجربیات تبلیغی سال ها ومحلات مختلف بنده و بعضا همکاران بنده است و حتی در مواردی پیاز داغ قضیه هم زیادتر شده تا جاذبه لازم را پیدا کنه.
بنابراین خواننده محترم حق تطبیق این خاطرات بر محل تبلیغی فعلی حقیر رو ندارد...

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندها
پیوندهای روزانه

آلبوم عکس

جمعه, ۷ خرداد ۱۳۹۵، ۱۲:۵۸ ب.ظ

  • محمد تدین (شورگشتی)

آلبوم

عکس

کارتون

نظرات  (۹)

  • سیّد محمّد جعاوله
  • سلام علیکم
    همین

    پاسخ:
    سلام علیکم ورحمةالله
    من البوم زیاد دارم...
    از بدو تولدم عکس هست تاااا اواخر راهنمایی
    هر چند وقت نگا میکنیم میخندیم :))))
    بالغ بر 2500تا عکس چاپ شده داریم فقط !
    پاسخ:
    من که غمم میگیره
    البته مثل شما اون اوائل می خندیدم!! خخخخخخ

    بعدشم یعنی اگه همه مردم  لااقل 2500 عکس چاپ شده از این دوران نه چنان طولانی میداشتند ، بر سر در دنیا باید می نوشت:
    عکاسخانه!! خخخخخ
  • چشم به راهم ...
  • و عمری که گذشت................
    پاسخ:
    گذشت...
    الات دیگه همه چی دیجیتال شده 
    بیشتر از اون 2500 تا تو گوشیامون هست!(3نفریم!)
    پاسخ:
    اینجاست که باید گفت :
    خدا به داد... 
    خخخخ
  • یا فاطمة الزهراء
  • من کلا دوربین گریزم :)) فقط تا 7 سالگی ازم کلی عکس هست چون میگفتن وایستا عکس بگیریم ازت بعدش دیگه مادرم نبود هی بگه بیا عکس بگیریم فقط تو عکس عید هستم و تولد و با دیدن شون شکر خدا همیشه لبخند زدم
    چون اصولا از پیر شدن خوشم میاد خیلی کلاس داره :)) بزرگ خانواده میشی همه بهت احترام میذارن کلی تجربه داری بعدم دغدغه ای نداری تقریبا چون یا به هر چی خواستی رسیدی :) یا اگه به همه اش نرسیدی به بخش اعظمش رسیدی اگه اینم نباشه در جوانی شلغم بودی مشکل خودته میتونی غصه بخوری :)) ولی من چون شلغم نیستم و هر سال یه موفقیتی دارم یه تجربه ای دارم که بگم سالم رو خوب تموم کردم یکم عاقل تر شدم فکر کنم پیر شم فقط خوشی باشه :) مگه اینکه بچه ای مریض شه شوهری هوس کنه جلو جلو بمیره ¬_¬ خلاصه که آلبوم عکسا رو چه خاطرات عکسا بد باشه چه خوب با لذت و لبخند می بینم و هر بار هم سعی میکنم پیریم رو تجسم کنم :) 
    پاسخ:
    شلغم؟!
    خانم با من یکی که نبود... خخخخخ

    شما تا پیریشو دیدین ، من بعد پیری رو میگم...
    از اسامی روز قیامت: یوم الحسرة است
    همه افسوس خواهند خورد حتی خوبان (چون با همه کار درستی ، باز هم امکان عملکرد بهتر وجود داشت)


    ملتمس دعا
    با حس پیری کامنت بالا موافقم!
    اصن اینکه پر از تجربه باشی خخیلی خوبه!
    پاسخ:
    فرمود: هر نفس شما گامی ست به سوی مرگ...

    گذر زمون خواه ناخواه آدمو فکری می کنه!
    مگه چشاتو ببندی و بخوای ازش فرار کنی!!

    غرض از این پست، تلنگری بود که از همین میانه بازی صدای سوت پایان رو بشنویم...
    ای بابا...
    پاسخ:
    ...
  • یا فاطمة الزهراء
  • نه با شما نبودم با شلغما بودم
    بله دیگه خیلی خیلی آینده بوده بهش فکر نکرده بودم :) 
    ان شا الله که حسرتامون کم باشه اون روز 
    حاجت روا شید 
    پاسخ:
    خخخخ
    آمین و همچنین...
    این آلبوم زندگی که میدن دست آدم و البته میاد پی آدم برای یقه گیری که یومئذ یصدر الناس أشتاتا لیروا أعمالهم فمن یعمل مثقال ذرة خیرا یره ومن یعمل مثقال ذرة شرا یره کلا بیشتر باعث ترسه تا خنده.خدا به ما رحم کنه!
    شیخنا امید بدین،از رجاء هم پست کنین اینجا!تدبیر در امید دادنه این روزا مثل اینکه ها!اخبار نگاه نمیکنین گویا!
    :)))))))))
    پاسخ:
    امید رو که خیلیا به گردن گرفتند ، خوفش به ناچار افتاده گردن ما... خخخخخخ

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی