ابزار تلگرام

آپلود عکسابزار تلگرام برای وبلاگ

اتاق ترک ... :: آ خدا ( وب مهربانی )

آ خدا ( وب مهربانی )

( مطلب نداری بردار ؛ مطلب داری بذار )

آ خدا ( وب مهربانی )

( مطلب نداری بردار ؛ مطلب داری بذار )

آ خدا ( وب مهربانی )

برای اولین بار
- بعد از دیوار مهربانی و طاقچه مهربانی -
اینک :
« وب مهربـــــــــــانی »
مطلـــــب داری بــــــــــذار
مطلــــب نداری بــــــــــــردار
( مطالب دوستان به اسم خودشان منتشر خواهد شد.
ترجیحا مطالبی متناسب با آ خدا )

*******************************
*******************************
تذکر:
لزوما داستان ها و خاطراتی که در این وبلاگ نوشته میشن مربوط به زمان حال نیست بلکه تجربیات تبلیغی سال ها ومحلات مختلف بنده و بعضا همکاران بنده است و حتی در مواردی پیاز داغ قضیه هم زیادتر شده تا جاذبه لازم را پیدا کنه.
بنابراین خواننده محترم حق تطبیق این خاطرات بر محل تبلیغی فعلی حقیر رو ندارد...

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندها
پیوندهای روزانه

اتاق ترک ...

سه شنبه, ۱۲ مرداد ۱۳۹۵، ۱۲:۱۵ ب.ظ

با تو جز به خوبی تا نکرده بودم

و تو جز به بدی جوابم ندادی

آنها که می شناختند گفتند دشمن ترینی

جدی ات نگرفتم 

تا آن گاه که بر سینه ام نشسته ات دیدم

خواهم شکست تو را در میان آینه ها امشب

خواهم شکست تو را امشب...


متعاقب این پست:

التمــــــاس دعـــا

به خودم می گویم: 

نکند تا امروز که فکر می کردی اطرافت پر است از دوست، چنین نبوده باشد؟!

نکند غریبی بوده ای که دوره ات کرده اند به آسیب؟!

نکند تنها دوست تو همان بود که کلامش به مذاقت تلخ آمد؟!

نکند همه کسانی که به بهترین القاب صدایت می زنند، نیستند جز دشمن یا در حکم آن؟!

در شفیق بودن رفقای وبلاگی ام شکی ندارم...

از اینها که احتمال تخریب و تضعیف، به انگیزه های حسادت و رقابت و غیره منتفی ست

کامنت های شما حاوی این پیام بود:

حاجی! تقلایت برای توجیه ناراحتی ، تقلا برای خروجت از اتهام است!

حاجی! گویی نگویی گرفتار نامی!!


شاید واقع امر چنین باشد بی آنکه خود توجهی بدان داشته باشم...


منی که نسخه برای دیگران می نویسم، برای خودم بایست کاری می کردم ... و کردم


آری دوستان! از امروز آخدا وب مهربانی برای من حکم اطاق ترک را خواهد داشت...

کاری به دنیای بیرون ندارم، اما اینجا از همه دوستانی که لطف می کنند و کامنت میگذارند، عاجزانه استدعا دارم از این به بعد و به صورت مرتب کامکنتهای روزانه شون رو با این عنوان شروع بفرمایند:

« ممّدآقا! سلام »

آنقدر این رو تکرار کنید که تا اسم ممدآقایی رو از گوشه کنار شنیدم، ناخودآگاه صورت بچرخانم که : بله بفرمائید.

آنقدر که هر کسی به بیان وارد شد و از ممدآقای بیان پرسید بگویند: شورگشتی

پس با اجازه دوستان، من بعد اگر خطاب دیگری غیر از این باشد، توسط مدیر سایت حذف خواهد گردید...

ممنون از همراهیتون

امضا: ممّدآقا


+ ان شاءالله که این پست، خود به دستور هوا نبوده نباشد!!!

  • محمد تدین (شورگشتی)

اسم و رسم

مبارزه

نفس

نظرات  (۷)

ممدآقا سلام
این پستتون خواندم بغض گلویم را گرفت چون فکر کردم شما هم مثل بعضیها تصمیم گرفته اید وبلاگتون آخدا را حذف کنید باشه مابه خواسته شما لبیک می گوییم... امید که در مبارزه با.... موفق باشید
التماس دعا
پاسخ:
سلام بزرگوار!
ممنون از لبیکتون

سربلند باشین

امضا: ممدآقا
به به سلام ممدآقا
خیر ببینی ممد آقا
منم میخواستم همین رو خصوصی کامنت کنم که انگار لازم نیست ممد آقا

تو جواب هم شما باید بگی
سلام
ممدم
یه تارک تکبر
... ساعت یا روز هست که پاکم خخخخخخ

جز این بگی دیگه کامنت گذاشتن رو تحریم میکنیم
پاسخ:
عالی ست عزیز!

البته یه نکته : ما از تکبر فرار نکنیم و شما خدای نکرده گرفتار بی انصافی بشین خخخخخ

تند روی کلا بده...

امضا: ممّدآقا خخخخخ

بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
سلام علیکم
هرچند به خودم بود هرگز اینطوری صداتون نمی کردم آخه درسته شما دارید با نفستون جهاد می کنید که توش هیچی از غرور و ناپاکی باقی نمونه و با برخورد های جاهلانه به 《سلام》برخورد کنید ولی بالاخره **** از احترام فوق العاده برخوردارن و نباید اینطوری صداشون کرد... ولی بخاطر همون احترامی که عرض کردم واجب میشه که از امرتون اطاعت کنم... هرچند سخته
**** ***** 《ممد آقا》!! التماس دعا (برای ترک همه رذائل اخلاقی)
پاسخ:
سلام علیکم بزرگوار!
ممنون از عنایتتون
سربلند باشیم وروسفید ان شاءالله

امضا: ممدآقا
سلام علیکم
ببخشید محمد آقا (خیلی اینطوری صدا کردنتون سخته!!)
جسارتا عرض می کنم...
چطور ما شما رو ممد آقا صدا کنیم اونوقت شما بگید بزرگوار؟؟!!
پاسخ:
سلام علیکم عزیز!
من در ترکم ، شما که نیستین!! خخخخخ

امضا: ممدآقا
علی آقا درست میفرمایند از اون کامنت شوخی قبلی که بگذریم انجام آنچه بر ما امر کردید دشواره، به نظرم باید دنبال راه دیگری باشیم که نه ما نام به این زیبایی رو شکسته خطاب کنیم و نه خدایی نکرده از دایره ادب و احترام به علما و آنانی که لباس پیامبر به تن دارند خارج بشیم.

این خاطره تلخ چندین سال قبل برای بنده اتفاق افتاد
همه ما رو حاجی فلانی خطاب میکردند یه بار که یکی با اسم خالی صدام کرد یه جوری م شد نمیدونم شاید به اون اسم انس گرفته بودم و اصلا اسم خودم را حاجی فلانی میدونستم، خیلی جا خوردم، در عین حال یه تلنگر هم بود یاد حرفای استادمون افتادم... با خودم گفتم مگه من کی هستم؟ همین تمرین و گفتگو با خود خیلی اثر داشت، تمرینِ این که موقعی که تحویلم گرفتن خودم به خودم ضد حال بزنم که این نفس پررو نشه هوا برش نداره که کسی شده البته همونطور که شما فرمودین در حد تعادل که از اون ور بوم نیفتم بالاخره این نفس ما امانت خداست باید مواظب عزتش هم باشیم
قبلا بی احترامی میکردند خیلی ناراحت میشدم و گاهی واکنش شدید داشتم اما الان اون روایت امام صادق یادم می افته و رفتار امام سجاد که اگر حرف شما درسته خدا منو ببخشه اگر درست نیست خدا از شما بگذره همین فضا رو برای گفتگو آرام و فراهم میکنه. یاد گرفتم با بی احترامی اونا چیزی از من کم نمیشه اگر درست برخورد کنم دیگران هم ان شاالله عقل دارند اگر اونا هم عقلشون رو تعطیل کردند خدا اون بالا مواظبه

خطاب که نداشت؟ پس از جانب مدیر حذفی هم در پی نخواهد داشت خخخخخخ
پاسخ:
ممنونم از لطفتون...
درسته همون انس گرفتنه ست که کار دست آدم میده ، و اسم خالی به نوعی برا انسان سخت وسنگین میاد...
پس این سبک صدا زدن در حد این اطاق مجازی فکر می کنم، اشکالی نداشته باشه و بعید می دونم بی حرمتی صدق بکنه...
میخوام اینجا دوستانه و بردارانه با هم صحبت کنیم و نه رسمی...

سپاس از عنایتتون
امضا: ممدآقا
آقا ما تا میگیم ممد، یاد ممد تمدن می افتیم، چه کنیم؟
بی زحمت تکلیف ما رو روشن کنید!
پاسخ:
بیا مگه میشه ما حرفی بزنیم و شما خرابش نکنین؟!
خخخخخخ
البته ایشون که سد ممد تشریف داشتن!! خخخخخ
  • خادم الحسین
  • آخه زشته مدد آقا
    نمیشه بگیم شیخ محمد؟
    .........
    از پستتون واقعا لذت بردم
    خیلی ممنونم
    👏
    پاسخ:
    دوستان که همراهی نکردند...
    چی می شد هر روز میومدن اول صبح یه پیام میذاشتند و می رفتند که: ممدآقا سلام. صبح بخیر و ...!!! خخخخ
    ولی خوب شکر خدا الان حساسیتی بهش ندارم!
    مدتها بود همچین خطابی نشده بودم لذا برام عجیب اومد و سنگین!!
    سعی می گنم خودم خودم رو اینجور خطاب کنم...

    ممنون از عنایتتون بزرگوارخواهر من!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی