ابزار تلگرام

آپلود عکسابزار تلگرام برای وبلاگ

الگوهایی که به پشیزی نمی ارزند! :: آ خدا ( وب مهربانی )

آ خدا ( وب مهربانی )

( مطلب نداری بردار ؛ مطلب داری بذار )

آ خدا ( وب مهربانی )

( مطلب نداری بردار ؛ مطلب داری بذار )

آ خدا ( وب مهربانی )

برای اولین بار
- بعد از دیوار مهربانی و طاقچه مهربانی -
اینک :
« وب مهربـــــــــــانی »
مطلـــــب داری بــــــــــذار
مطلــــب نداری بــــــــــــردار
( مطالب دوستان به اسم خودشان منتشر خواهد شد.
ترجیحا مطالبی متناسب با آ خدا )

*******************************
*******************************
تذکر:
لزوما داستان ها و خاطراتی که در این وبلاگ نوشته میشن مربوط به زمان حال نیست بلکه تجربیات تبلیغی سال ها ومحلات مختلف بنده و بعضا همکاران بنده است و حتی در مواردی پیاز داغ قضیه هم زیادتر شده تا جاذبه لازم را پیدا کنه.
بنابراین خواننده محترم حق تطبیق این خاطرات بر محل تبلیغی فعلی حقیر رو ندارد...

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندها
پیوندهای روزانه

الگوهایی که به پشیزی نمی ارزند!

يكشنبه, ۱۶ فروردين ۱۳۹۴، ۰۷:۲۹ ق.ظ

مینو اصلانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار زنان و خانواده خبرگزاری تسنیم، با اشاره به شعار امسال تحت عنوان همدلی و همزبانی دولت و ملت، اظهار داشت: عنوان نامگذاری امسال توسط رهبر انقلاب اسلامی، مطالبه آحاد جامعه است. در واقع در تمام موضوعات باید همدلی وجود داشته باشد و این امر نیز در تحکیم خانواده مؤثر است.

وی درباره قانون عفاف و حجاب و اجرایی نشدن آن گفت: دولت و دستگاه‌های اجرایی در زمینه عملیاتی شدن این قانون باید جدی ورود کنند، چرا که اجرای این قانون نیاز به اراده و عزم جدی دارد.

مسئولیت سنگین 26 دستگاه در اجرای قانون عفاف و حجاب

رئیس بسیج جامعه زنان کشور با بیان اینکه 26 دستگاه !!مسئول اجرای قانون عفاف و حجاب هستند، افزود: عملیاتی شدن قانون مذکور برای ارزش نهادن به خانواده و برای تربیت درست جوانان و همچنین تحکیم بنیان خانواده نقش به‌سزایی دارد.

وی با اشاره به اینکه بدحجابی در جامعه باعث از بین رفتن حریم‌ها، آرامش و افزایش بی‌حیایی می‌شود، ادامه داد: پوشش باید هم از سوی مرد و هم زن رعایت شود تا شاهد بهبود وضعیت حجاب در کشور باشیم.

قانون داریم ولی اراده و عزم نداریم

اصلانی اظهار داشت: در حال حاضر کشور‌های غربی با وجود اتفاقات تلخ (پاشیده شدن خانواده) در کشور خود، به‌دنبال تشکیل خانواده منسجم هستند، بنابراین ما نباید بگذاریم غرب با استفاده از ماهواره‌ها و ابزار‌های دیگر جوانان ما را منحرف و الگوی نادرستی در اختیارشان قرار دهند.

رئیس بسیج جامعه زنان کشور با اشاره به "در راستای عفاف و حجاب قانون متقن داریم" گفت: ما اراده جدی در خصوص عملیاتی شدن این قانون را شاهد نبوده و امروز با گسترش فضای مجازی و هجمه فرهنگی، مشکلات بسیاری در زمینه حجاب در جامعه رخ داده است.

توجه به پوشش مناسب در فیلم‌های سینما

اصلانی افزود: جوانان بیشتر الگوی خود را از هنرمندان و ورزشکاران می‌گیرند، بنابراین باید در سریال‌ها و به‌ویژه فیلم‌های سینمایی پوشش مناسب بوده و رفتار‌ها و حجاب از سوی هنرمندان به‌شکلی باشد که بهترین الگو برای جوانان باشند.

وی با اشاره به اینکه اجرای قانون عفاف و حجاب در کشور یک ضرورت اساسی محسوب می‌شود، ادامه داد: متأسفانه در سینما شاهد خلأ الگو‌ برای پوشش مناسب و رعایت حیا هستیم.

محدودیت دسترسی به شبکه‌های ماهواره‌ای در کشور

رئیس بسیج جامعه زنان کشور گفت: باید نظارت جدی وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی نسبت به رعایت پوشش مناسب در فیلم‌های سینمایی صورت گیرد، چرا که رفتار و پوشش در این مجموعه بسیار در رعایت حجاب در کشور مؤثر است.

اصلانی بیان کرد: دسترسی نسبت به شبکه‌های ماهواره‌ای باید محدود شود. وقتی در کشوری موضوعی باعث تضعیف بنیان خانواده و مشکلات در جامعه می‌شود، جلوی آن را می‌گیرند.


منبع:

سرویس: اجتماعی ، تاریخ: ۱۶/فروردین/۱۳۹۴ - ۰۶:۵۰ ، شناسه خبر: ۷۰۰۳۶۵

  • محمد تدین (شورگشتی)

الگوهای حجاب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی