ابزار تلگرام

آپلود عکسابزار تلگرام برای وبلاگ

داستان ملاقات شیخ حسین انصاریان با جانشین اسقف اعظم ارامنه جهان :: آ خدا ( وب مهربانی )

آ خدا ( وب مهربانی )

( مطلب نداری بردار ؛ مطلب داری بذار )

آ خدا ( وب مهربانی )

( مطلب نداری بردار ؛ مطلب داری بذار )

آ خدا ( وب مهربانی )

برای اولین بار
- بعد از دیوار مهربانی و طاقچه مهربانی -
اینک :
« وب مهربـــــــــــانی »
مطلـــــب داری بــــــــــذار
مطلــــب نداری بــــــــــــردار
( مطالب دوستان به اسم خودشان منتشر خواهد شد.
ترجیحا مطالبی متناسب با آ خدا )

*******************************
*******************************
تذکر:
لزوما داستان ها و خاطراتی که در این وبلاگ نوشته میشن مربوط به زمان حال نیست بلکه تجربیات تبلیغی سال ها ومحلات مختلف بنده و بعضا همکاران بنده است و حتی در مواردی پیاز داغ قضیه هم زیادتر شده تا جاذبه لازم را پیدا کنه.
بنابراین خواننده محترم حق تطبیق این خاطرات بر محل تبلیغی فعلی حقیر رو ندارد...

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندها
پیوندهای روزانه

شیخ حسین انصاریان:

چندی پیش قرار ملاقاتی با جانشین اسقف اعظم ارامنه جهان در ارمنستان داشتم که قرار بود تا نیم ساعت ادامه داشته باشد؛ پس از آغاز صحبت‌ها،‌ مطالبی برای این اسقف رده دوم بیان کردم که گفت‌وگو به بیش از 2 ساعت و 20 دقیقه به طول انجامید؛ در نهایت وی دو جمله عجیب خطاب به من بیان کرد؛ می‌گفت مطالبی که شما از قرآن به عنوان اصول اسلامی، توحید و اخلاق بیان کردید، من در ترجمه ارمنی قرآن دیده بودم اما امروز حقیقت این آیات را به من چشاندید.

وی ادامه داد: پس از اتمام صحبت‌ها، بر خلاف دیپلماسی مرسوم که مأمور وی باید من را به سوی موزه کلیسا رهنمون می‌کرد، خود به همراه من آمد و در نهایت نیز تا سوار شدن اتومبیل مرا همراهی کرد و گفت، زبان شما نرم و با محبت است؛ بسیار هنرمندانه توانستید شیرینی‌های تشیع را به ما انتقال دهید.

 من تا پیش از این تمام مسلمانان را به یک چشم می‌دیدم و می‌پنداشتم که شیعیان هم همچون داعش، ‌القائده و طالبان هستند اما شما اسلام را برای من تفکیک کردید تا حقیقت این دین را تنها در مکتب اهل‌بیت(ع) ببینم.

حجت الاسلام والمسلمین انصاریان یادآور شد:

آقای امین زاده که در گذشته سفیر ایتالیا بود نیز از خروج جانشین اسقف اعظم ارامنه جهان از حدود دیپلماسی خبر داد که این رفتارش متأثر از بیان اعتقادات ناب اهل‌بیت معصومین(ع) بود.


منبع:

حوزه نت به نقل از خبرگزاری رسا


  • محمد تدین (شورگشتی)

نظرات  (۱)

سلام.
بحثی را در وبلاگم شروع کردم با عنوان "'اگر آفریقا، آسیا و اروپا بر علیه آمریکا اعلان جنگ کنند برنده نبرد چه کسی خواهد بود؟" وشحال میشم بیای و نظرت را بیان کنی.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی