ابزار تلگرام

آپلود عکسابزار تلگرام برای وبلاگ

ســــــــلام ناتمـــــــــــام ! :: آ خدا ( وب مهربانی )

آ خدا ( وب مهربانی )

( مطلب نداری بردار ؛ مطلب داری بذار )

آ خدا ( وب مهربانی )

( مطلب نداری بردار ؛ مطلب داری بذار )

آ خدا ( وب مهربانی )

برای اولین بار
- بعد از دیوار مهربانی و طاقچه مهربانی -
اینک :
« وب مهربـــــــــــانی »
مطلـــــب داری بــــــــــذار
مطلــــب نداری بــــــــــــردار
( مطالب دوستان به اسم خودشان منتشر خواهد شد.
ترجیحا مطالبی متناسب با آ خدا )

*******************************
*******************************
تذکر:
لزوما داستان ها و خاطراتی که در این وبلاگ نوشته میشن مربوط به زمان حال نیست بلکه تجربیات تبلیغی سال ها ومحلات مختلف بنده و بعضا همکاران بنده است و حتی در مواردی پیاز داغ قضیه هم زیادتر شده تا جاذبه لازم را پیدا کنه.
بنابراین خواننده محترم حق تطبیق این خاطرات بر محل تبلیغی فعلی حقیر رو ندارد...

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندها
پیوندهای روزانه

ســــــــلام ناتمـــــــــــام !

پنجشنبه, ۸ بهمن ۱۳۹۴، ۰۲:۳۵ ب.ظ

کنار هم قرار گرفتن بعضی حروف تلفظ آنها رو دشوار می کنه!

از آن حروف است : شین و سین.

خدا رحمت کنه پدربزرگ ما رو شب نشینی های زمستانه سربسرمون میذاشت و می گفت:

هرکه می تونه سه بار پشت سر هم بگه:

« شب ، شب سختی ست امشب »

و من اونقدر می گفتم که می گفت: بسه دیگه سرمون رفت!


اما اوایل کار تبلیغی که به یکی از روستاهای مرودشت رفته بودم ، از منبر که پائین آمدم شروع کردم به سلام دادن :

السلام علیک یا مولای یا رسول الله!

السلام علیک یا مولای یا امیرَالمؤمنین!

السلام علیکِ یا فاطمةَ الزهراء سیدةَ نساءِ العالمین!

السلام علیک یا مولای یا حسن بن علی

السلام علیک یا مولای یا اباعبدالله و علی الارواح التی حَلَّت بِفِنائک

 السلام علیکم یا أهلَ بَیتِ النُّبُوَّة و رحمةُ الله و برکاتُه


برگشتم به سمت مشهد و آنچنانی که معمول است و میگن:

السلام علیک یا شَمسَ الشُّمُوسِ و یا ...


زبون نچرخید و گفتم :

السلام علیک یا سمس السموس !!!


خواستم اصلاح کنم دوباره همان شد که بود!

- خوبه آدم گاهی ساده از کنار تپقش بگذره و به خودش نیاره وگرنه تابلو بازی میشه! -

ما هم ناپخته اصرار به اصلاح داریم و از طرفی هولم کردیم ، بار سوم هم که سمس السموس گفتم ، خودم خنده م گرفت!

جمعیت با خنده من به خنده افتادند!

خلاصه سلام ناتمام موند!!!!


السلام علیک یا شمس الشموس!

و یا انیسَ النُّفُوس!

أیُّهَا المدفونُ بأرضِ الطوس! 

ألسُّلطانُ یا علیُّ بنُ موسی الرضا!

ورحمةُ الله و برکاتُه


و بعد به سمت قبله رو می کنند و به امام عصر (ع) چنین سلام میدن:

السلام علیک یا مولای یا صاحبَ الأمرِ والزمان!

 السلام علیک یا خلیفةَ الرحمان!

السلام علیک یا شریک القرآن!

السلام علیک یا قاطع البرهان!

السلام علیک یا امام الاِنس و الجانّ

عَجَّل الله تعالی فرَجَک و سهّل الله لنا مَخرَجَک

و رحمة الله و برکاته.


+ خدا حفظ کنه یکی از دوستان رو داشت تعریف می کرد که فلان بنده خدا چنان تپقی زد که ...!

- خدا همانجا گوش خودش رو گرفت - گفت: چنان پتقی زد که ... !

ما رو میگی!!

گفتم: از تو که دیگه بدتر نکرد ، تپق را تپق بزنی کم چیزی نیست ها!!!


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی